Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Solutie informatica integrata in vederea implementarii proiectului E-Sanatate - Un Serviciu In Beneficiul Cetateanului


Anunt de participare numarul 97456/07.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN BUZAU
Adresa postala: B-dul Maresal Averescu, Nr. 2 bis, Localitatea: Buzau, Cod postal: 5100, Romania, Punct(e) de contact: Ardeleanu Marius ; Dragomanu Vasile, Tel.0238.720.223, Email: [email protected], Fax: 0238.720.223, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Judetean de Urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Solutie informatica integrata in vederea implementariiproiectului E-Sanatate - Un Serviciu In Beneficiul Cetateanului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BUZAU
Adresa: Str. Maresal Averescu, Nr.2 bis
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie servicii pentruSolutie informatica integrata in vederea implementariiproiectului E-Sanatate - Un Serviciu In Beneficiul Cetateanului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72200000-7 - Servicii de programare si de consultanta software (Rev.2)
30211300-4-Platforme informatice (Rev.2)
30232000-4-Echipament periferic (Rev.2)
48600000-4-Pachete software pentru baze de date si operare (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare servicii , echipamente hardware , pachete software pentru baze de date si operare in vederea realizarii proiectului Solutie informatica integrata in vederea implementariiproiectului E-Sanatate - Un Serviciu In Beneficiul Cetateanului
Valoarea estimata fara TVA: 3, 189, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare- 47.835 lei adica 1.5% din valoarea estimata a contractului.Garantia de buna executie a contractului 10 % din valoarea totala a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare : Bugetul de Stat si Fonduri Structurale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia formal in vederea depunerii ofertei comune , iar legalizarea asocierii devine obligatorie numai in cazul in care oferta comuna este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea -formular nr.1,
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - formular 2,
Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertei (original sau copie legalizata),
Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, valabil la data deschiderii ofertei (original sau copie legalizata),
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de date limita de depunere a ofertei (original) din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea informatiilor generale aferente anilor 2006, 2007 si 2008 - formular nr 3.
Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Listei principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani- formularul nr. 4.
Prezentarea recomandarilor/documentelor constatatoare emise de beneficiarii operatorului economic, prin care se confirma prestarea de servicii similare.
Certificat privind drepturile de autor asupra programului ofertat eliberat de Oficiul Roman pentru Drepturile de Autor sau echivalent - valabil la data deschiderii ofertelor.
In vederea implementarii in conditii optime a proiectului, ofertantul are obligatia de a propune o echipa de implementare a proiectului. Aceasta echipa va trebui sa cuprinda : director proiect , manager proiect , lider tehnic , coordonator tehnic pentru supervizare, consultant implementare proiecte finantate din fonduri europene , expert sistem asigurare calitate , expert tehnic , expert integrare , expert software medical , expert instructor tehnologic , expert instrucor software medical , expert testare sisteme integrate , expert comunicatii , specialist analiza business si expert implementare .
ISO 9001; ISO 27001; ISO 14001:2004; OHSAS 18001; SA 8000-2008.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Suport pe aplicatii software
25%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Metodologia de organizare a proiectului
25%
Descriere:
4.
Timp de livrare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5604/31.03.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.05.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.05.2010 13:30
Locul: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BUZAU, Str. Maresal Averescu, Nr.2 bis, Buzau Sala Sedinte a Unitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reprezentanti autorizati din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala , POS CCE.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: Strada Emile Zola nr 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522425, Email: [email protected], Fax: 0244/522542
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Spitalului Judetean de Urgenta Buzau
Adresa postala: Strada Maresal Averescu nr 2 bis, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120257, Romania, Tel.0238/720223, Email: [email protected], Fax: 0238/720223, Adresa internet (URL): www.spitalulbuzau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2010 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer