Licitatie Publica - Solutie pentru gestiunea si controlul traficului de date
Anunt de participare numarul 89953/31.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia de Administrare a Retelei Nationalede Informatica pentru Educatie si Cercetare
Adresa postala: str. I. D. Mendeleev, nr. 21-25, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010362, Romania, Punct(e) de contact: Paul GASNER, Tel.+40 21 317 11 74, In atentia: Mihai.ungureanu, Email: [email protected], Fax: +40 21 317 11 74, Adresa internet (URL): www.nren.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Solutie pentru gestiunea si controlul traficului de date
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP sediul AARNIEC/RoEduNet
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Solutie pentru gestiunea si controlul traficului de date
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32573000-0 - Sistem de control al comunicatiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Solutie pentru gestiunea si controlul traficului de date -conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 521, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantia de participare -50000 lei, respectiv 25000 lei in cazul IMM-urilor-garantia de buna executie- 10% din valoarea contr fara TVA, respectiv 5% in cazul IMM-urilor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-venituri de la buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006- Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului;
- Certificat privind calitatea de participant
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind cifra de afaceri globala pe 2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Autorizare de la producator- Certificare de la producator pentru instalarea si intretinerea tuturor echipamentelor- Lista cuprinzand subcontractantii-Certificat ISO 9001/2000- Lista cu personalul angajat pentru indeplinirea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Ofertantul va face dovada ca are angajat cu contract de munca un specialist certificat CCDP, un specialist certificat CDCNIDS, doi specialisti certificati CCNP, uninginer specialisti certificat CCIE R&SService Provider si CCIE Security sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Ordinul 51/13.03.2009, precum si necesitatea implementarii rapide asolutiei pentru controlul traficului de date
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 20
Crierii de selectieRecomandari din partea altor beneficiari- se va acorda urmatorul punctaj- 1 recomandare -50 puncte- 2 recomandari -100 puncte
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.11.2009 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.11.2009 12:00
Locul: A.A.R.N.I.E.C.- Splaiul Independentei 313, corp Rectorat, et 5, et 508
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati si persoanele delegate din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APELBUCURESTI, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr. 106-111 , sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.3321240, Email: [email protected], Fax: 3323377
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia de Administrare a Retelei Nationale de Informatica pentru Educatie si Cercetare
Adresa postala: Splaiul Independentei 313, corp Rectorat, et 5, et 506-507, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel.021-317.11.74, Email: [email protected], Fax: 021-317.11.74
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.10.2009 12:35