Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Solutie software de billing destinata facturarii clientilor Radiocom


Anunt de participare numarul 112786/11.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA RADIOCOMUNICATII
Adresa postala:  Sos.Oltenitei nr.103, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041303, Romania, Punct(e) de contact:  LIGIA MIHAIU, Tel. 0213073029, Email:  [email protected], Fax:  0213073666, Adresa internet (URL):  www.radiocom.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
Altele: Radiocomunicatii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Solutie software de billingdestinata facturarii clientilor Radiocom
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Central al SN Radiocomunicatii SA, Sos. Oltenitei 103, sector 4, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
solutia de billing conform caietului de sarcini se va implementa la sediul autoritatii contractante
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48422000-2 - Suite de pachete software (Rev.2)
51611100-9-Servicii de instalare de hardware (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
soft de billing
Valoarea estimata fara TVA: 1, 800, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 154 800lei. Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform Art.44 din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certif de partic la licitatie cu oferta independenta, Decl privind calitatea de participant la procedura; Decl privind privind situatia personala a operatorului economic;Certif constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, valabil la data deschiderii ofertelor;Adresa de la Instanta Competenta / Curtea Districtuala / Agentie Guv unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul ec nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;Certif de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certif trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor; Certif privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor;Cazierul fiscal al companiei, valabil la data deschiderii ofertelor;Cazierul judiciar al companiei, valabil la data deschiderii ofertelor (pentru tarile in care este aplicabil); Cazier judiciar persoana care semneaza Formularul nr. 2, valabil la data deschiderii ofertelor. In cazul in care declaratia mentionata este semnata de o persoana imputernicita, alta decat reprez legal, se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al reprezentantului legal care a imputernicit aceasta persoana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale; Din situatiile financiare prezentate trebuie sa reiasa un rezultat financiar pozitiv pe ultimul an; Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008, 2009, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri a ofertantului pentru ultimul an trebuie sa fie de minim 3.500.000 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse/prestari de servicii in ultimii 3 ani; Ofertantul va face dovada ca a finalizat cu succes , in ultimii 3 ani , cel putin un contract similar din punct de vedere al functionalitatilor solutiei propuse sau similar ca si valoare cu valoarea estimatapentru prezenta achizitie; Ofertantul va face dovada ca are cel putin 2 contracte de implementare asolutiei de securizare baza de date cu cel putin 2 clienti; Ofertantul va face dovada ca are cel putin un contract de Implementare asolutieide billing (facturare) ofertata pentru un beneficiar cu cel putin 1 milionclienti, ce suporta un trafic de 20 cereri/ second in peak, 500k CDRs /zi . In cadrul contractului solutia ofertata trebuie sa se fiinterfatat cu produse 3rd party;Prezentarea documentelor emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea privindmanagementul pentru securitatea informatiei (original sau copie legalizata), respectiv ISO 27001 sau echivalent; Prezentarea documentelor emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea privind managementul sanatatii si securitatii sociale (original sau copie legalizata), respectiv OHSAS 18001 sau echivalent;Ofertantul trebuie sa dispuna de capabilitati pentru acordarea serviciilor de helpdesk / asistenta tehnica si suport clienti;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
corelarea cu termenul de implementare tehnologie WiMaxcare nu este compatibila cu solutia existenta
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Vor fi selectati primii 10 in ordinea descrescatoare a nr de contracte din Declaratia privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani. Daca nr este mai mic decat 5 se va continua procedura.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP. Licitatia electronica se va desfasura intr-o runda. Durata rundei este 1(una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2010 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2010 14:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Surse proprii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030099, Romania, Tel. 0213195181, Email:  [email protected], Fax:  0213195183, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Contencios si Reglementari Interne
Adresa postala:  Sos. Oltenitei 103, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041303, Romania, Tel. 021 307 3063, Email:  [email protected], Fax:  021 307 3666, Adresa internet (URL):  www.radiocom.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.12.2010 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer