Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Solutie tehnica pentru securizarea balansarea, filtrarea si controlul traficului


Anunt de participare numarul 111860/24.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia de Administrare a Retelei Nationalede Informatica pentru Educatie si Cercetare
Adresa postala:  str. I. D. Mendeleev, nr. 21-25, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010362, Romania, Punct(e) de contact:  Paul GASNER, Tel. +40 21 317 11 74, In atentia:  Mihai Ungureanu, Email:  [email protected], Fax:  +40 21 317 11 74, Adresa internet (URL):  www.nren.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Solutie tehnica pentru securizarea balansarea, filtrarea si controlul traficului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul AARNIEC
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Solutie tehnica pentru securizarea balansarea, filtrarea si controlul traficului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32573000-0 - Sistem de control al comunicatiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.12.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- garantie de participare - 43.000 lei/ respectiv 21500 lei in cazul IMM-urilor - Se va depune in etapa a 2-a-garantia de buna executie- 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-venituri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-asociere/subcontracatare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat unic de inregistrare
- Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181din OUG 34/2006
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale
-Prezentarea bilanturilor contabile, pe anii 2007, 2008, 2009, depuse, vizate si inregistrate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Se va prezenta cifra medie de afaceriin valoare de minim 4.300.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantul va face dovada ca estepartener certificat la cel mai inalt nivel (de exemplu certificare de tip GOLD) avand contract direct cu producatorul echipamentelor componente ale sistemului de optimizare si balansare a traficului privind infrastructura centruluide date (prin prezentarea primei si ultimei pagini a contractului)-Ofertantul va face dovada ca estepartener certificat la nivel inalt (de exemplu Silver) cu producatorul echipamentelor de securizare, inspectie si filtrare a tuturor aplicatiilor ( email, continut web, instant messanging si voce peste IP).
-Ofertantulva prezenta certificarea din partea producatorilor pentru vanzarea, instalarea si intretinerea echipamentelor? Dovada acestei /capabilitati se va face prin scrisoridin partea ambilor producatori.-Autorizare pentru livrarea produselor
-Lista cu personalul angajat pentru indeplinirea contractului
-ISO 9001/2009 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada caare angajati cu contract individual de munca, ? un inginer specialist de nivelexpert dublu certificat pe specializarile de Routing&Switching si Service Provider;? uninginer specialist de nivel expert certificat pe specializarea deSecuritate;? patru ingineri specialisti in securitate certificati la nivel profesional in instalarea administrareasi intretinereaechipamentelor privind inspectia, filtrarea si analiza traficului de aplicatii de date de tip continut web, email, instant messaging.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
adoptarea tardiva a bugetului si necesitatea implementarii unei solutii care sa asigure transferul datelor la nivel national
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 15
A) Experienta similaraB) Recomandari din partea altor beneficiari1 contr.-20 puncte2 contr.-40 puncte3 contr.- 60 puncte1 rec. -20 puncte2 rec. - 40 puncte
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
termen de livrare
40%
Descriere: termen de livrare
3.
Termen punere in functiune echipamente
10%
Descriere: termen punere in functiune echipamente
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.12.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.12.2010 14:00
Locul: AARNIEC_ Splaiul independentei 313, corp Rectorat, et5 camera 506-507
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APELBUCURESTI, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei nr. 106-111 , sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Tel. 3321240, Email:  [email protected], Fax:  3323377
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AARNIEC
Adresa postala:  - Mendeleev nr.21-25, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010362, Romania, Tel. +40-21-3171174, Email:  [email protected], Fax:  +40-21-3171174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.11.2010 15:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer