Licitatie Publica - Solutii de dializa si materiale sanitare specifice
Anunt de participare numarul 144679/02.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE NEFROLOGIE "DR. CAROL DAVILA"
Adresa postala: CALEA GRIVITEI, NR.4, SECTOR 1, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010731, Romania, Punct(e) de contact: Andreea Lungu/ Monica Iliescu, Tel. +40 213189197, Email: [email protected], Fax: +40 213189197, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Solutii de dializa si materiale sanitare specifice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CALEA GRIVITEI NR 4 SECTOR 1 BUCURESTI
SPITALUL CLINIC DE NEFROLOGIE DR CAROL DAVILA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 4, 243, 473.96RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa contractelor ce vor fi atribuite este de 9 luni, cantitatile minime si maxime atat pentru acordul cadru cat si pentru contractul subsecvent sunt detaliate in caietul de sarcini atasat in SEAP.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de solutii de dializa si materiale sanitare specifice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33692800-5 - Solutii de dializa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini anexat
Valoarea estimata fara TVA: 4, 243, 473.96RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constui in cuantum de 2% din valoarea estrimata fara TVA a fiecarui lot.Garantia se constituie conform art. 43^1, alin (2) din OUG 34/2006 si se retine in masura in care CNSC respinge o eventuala contestatie potrivit art. 278^1, alin (1), lit b);Garantia se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, sau la caseria autoritatii contractante. Pentru societatile care fac dovada unei intreprinderi mici si mijlocii, garantia de participare este de 50%. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu valabilitatea ofertelor(90 de zile). Cont garantii RO50TREZ7015006XXX010113 deschis la Trezoreria Sector 1In situatia in care ofertantii doresc sa constituie garantia de participare in valuta data la care se va face echivalenta va fi 12.08.2013. Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare si se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara o societate de asigurari, in contul RO50TREZ7015006XXX010113 deschis la Trezoreria Sector 1
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea Formular nr.4;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Formular nr.5;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr.1;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 Formular nr. 3;
-Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1.Prof. Dr. Penescu Mircea Nicolae, domiciliat in Mun. Bucuresti, Bd. Iuliu Maniu, nr. 53, bl. 22A, sc. A, et. 7, ap 26, sector 6, nascut la data 01.07.1951 in Ploiesti, Jud. Prahova, CNP 1510701400818, functia Manager;
2.Conf. Dr. Strambu Victor Dan Eugen, domiciliat in Mun. Bucuresti, sector 1, Str. Trotusului, nr. 4, nascut la data 19.07.1962 in Ploiesti, Jud. Prahova, CNP 1620719293109, functia Director medical;
3.Ec. Stefan Petre, domiciliat in Jud. Arges, Mun. Mioveni, Str. Unirii, bl T2A, sc. A, nascut la data 06.09.1969 in Com. Uliesti, Jud. Dambovita, CNP 1690906150426, functia Director financiar contabil;
4.Jurist Pana Mariana, domiciliata in Mun. Bucuresti, sector 3, Sos. Mihai Bravu, nr. 43, bl. P14, sc. A, ap 50, nascuta la data 11.01.1947 in Bucuresti, Sector 4, CNP 2470111400234, functia Consilier juridic;5.Ec. Lungu Andreea-Catalina, domiciliata in Mun. Bucuresti, Sector 3, Str. Tina Petre, nr. 4, bl L30, Sc. B, et. 7, ap. 99, nascuta la data 28.08.1986 in Bucuresti, Sector 2, CNP 2860828420051, functia sef birou achizitii publice.Declaratie privind respectarea Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular nr.2;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat.Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. *Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu; -Certificat privind plata taxelor si a impozitelor din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;
-Certificat constatator ce va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, solicitam ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire, de a prezenta conformitatea certificatului in original /copie legalizata. Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata (initial acesta poate fi depus si in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?)
Pentru persoanele fizice romane:
Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului ? original sau copie legalizata (initial acesta poate fi depus si in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?)Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare si distributie conform Legii 176/2000 cu modificarile si completarile ulterioare, privind dispozitivele medicale
Autorizatie de punere pe piata eliberata de MS-ANM conf legii 95/2006 privind reforma in domeniul santatii, Titlul XVII Medicamentul si OMS 895/2006 pentru aprobarea Reglementarilor privind autorizarea de punere pe piata si supravegherea medicamentelor de uz uman.
Pentru persoanele fizice/juridica straine:
Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ? documentul se va prezenta in original sau copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana (initial acesta poate fi depus si in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?)
Se va prezenta: Autorizatie de punere pe piata eliberata de MS-ANM conf legii 95/2006 privind reforma in domeniul santatii, Titlul XVII Medicamentul si OMS 895/2006 pentru aprobarea Reglementarilor privind autorizarea de punere pe piata si supravegherea medicamentelor de uz uman.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa cu informatii generale- ofertantii vor prezenta informatii privind cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, fara a fi luat in considerare anul in curs
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii generale privind, operatorul economic participant la proceduraFormular nr. 10
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani, continand valori, termene, perioade de livrare, beneficiari
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea, identificata prin referire la specificatii sau standarde relevante certificat ISO 9001:2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principlelor livrari efectuate in ultimii 3 ani; Formular nr. 8Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii pentru produse prin identificare clara la standarde relevante.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2013 14:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2013 10:00
Locul: SPITALUL CLINIC DE NEFROLOGIE DR. CAROL DAVILA, CALEA GRIVITEI, NR 4, CORP A, SALA CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PROF. DR. GABRIEL MIRCESCU, EC. ANDREEA LUNGU, FARMACIST SEF RADU DUVLEA
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care vor exista oferte de pret egale clasate pe primul loc, modalitatea de departajare va fi reofertarea in plicuri sigilate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al SPITALUL CLINIC DE NEFROLOGIE "DR. CAROL DAVILA"
Adresa postala: CALEA GRIVITEI, NR. 4, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010731, Romania, Tel. +4 0213189197, Fax: +4 0213189197
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2013 14:56