Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Solutii privind cresterea eficientei energetice prin reducerea pierderilor in retelele electrice de distributie


Anunt de participare (utilitati) numarul 141873/08.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Comerciala Filiala de Distributiea Energiei Electrice "Electrica Distributie Transilvania Sud" S.A.
Adresa postala: Brasov, str. Pictor Luchian nr. 25, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500193, Romania, Punct(e) de contact: Manica Vochin, Tel. +40 0268305320/+40 0728137596, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 0268305004, Adresa internet (URL): www.electricats.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala de distributie energie electrica
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Solutii privind cresterea eficientei energetice prin reducerea pierderilor in retelele electrice de distributie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Conform Caiet de Sarcini
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari electrice privind PTA-uri.Lucrari de inlocuire transformatoare existente cu transformatoare noi si refacerea cai de curent. Intocmire Proiect Tehnic si detalii de executie.Valoare estimata totala de 37.317.893, 74 lei cuprinde si valoare de 710.139, 22 lei reprezentant un procent de 1, 94 % Cheltuieli diverse si neprevazute astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general aprobat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor depune oferte pentru toate lucrarile solicitate si pentru toate cantitatile prevazute in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata a contractului de achizitie publica de lucrari "Solutii privind cresterea eficientei energetice prin reducerea pierderilor in retelele electrice de distributie" a fost calculata avandu-se in vedere prevederile din Devizul General aferent acestui obiectiv de investitie respectiv:
1. Proiectare 38.000 lei
2. Constructii si instalatii 500.000 lei
3. Montaj utilaj tehnologic 1.793.582, 82 lei
4. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale 33.268.660 lei
5. Organizare de santier 45.871, 66 lei
6. Probe tehnologige si teste 959.000 lei
7. Diverse si neprevazute 710.139, 22 lei, reprezentand 1, 94 % din valoarea estimata a lucrarilor, conform devizului general aprobat si a bugetului aprobat.Valoarea estimata totala- fara TVA este de 37.317.893, 74 lei
Nota: Pentru linia bugetara cheltuieli diverse si neprevazute se va avea in vedere incadrarea acesteia in procentul de 1, 94 % din valoarea de baza a ofertei(VBO). Depasirea acestei valori conduce la declararea ofertei ca inacceptabila.
Valoarea estimata fara TVA: 37, 317, 893.74RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Val.garantiei de participare este de 730.000lei Curs echivalenta lei/euro 1euro= 4, 3853 lei comunicat de BNR din data de 29.01.2013.IMM beneficiaza de reduceri cu 50%, conform legii 346/2004. Garantia de participare trebuiesa fie irevocabila si se constituie Conform art 86 alin(1) din HG 925/2006. Cont: RO68RNCB0053016896031571BCRBrasov pentru ordin de plata. Trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Ofertantul pierde garantia de participare conform art. 87 din HG 925/2006 si cota parte dingarantie in conformitate cu art.278A1 din OUG 34/2006. Garantia pentru participare se restituie conf art. 88 din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a garantia de participare este de 100 zile de la termenul limita de primire a oferte Garantia buna executie in cuantum de 10 % din val. contract fara TVA.IMM beneficiaza de reducerea cu 50%, cf.L346/2004.Modalitatea de constituire este conform art 90 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii si cofinantare din Fonduri structurale pe programul POS CCE.Contract in LEI cu modalitatile de plata conform celor specificate in cap 19 din contractul atasat in cadrul documentatiei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180, (formular04), art.181(formular05)si art.69^1(pers cu functii de decizie in cadrul autoritatii Dir Gen Ion Dobre, Dir Ec Eugenia Mara, Dir Distrib Radu Holom, Dir Teh 110 kv NicuConstandache, Dir Dezv Catalin Grama, Dir Adj Eduard David jrRodica Pumnea, Manica Vochin, Ungureanu Cornel, Ulea Gabriela)(formular06) din OUG 34/2006.Declaratie de neincadrare in situatiile prevzute in art.14 din OUG 66 /2011.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular03). Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular02). Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (Formular14).
Certificat de Inregistrare in scopuri de TVA daca este cazul. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte ca nu are datorii scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul".Certificat privind plata impozitelor si taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa rezulte ca nu are datorii, scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul". Persoanele juridice/fizice straine pot depune documente doveditoare in conformitate cu prevederile art.182 din OUG 34/2006. Atestat ANRE tip C1B, C2BCertificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are cod CAEN 4321 prntru lucrari de instalatii electrice. Datele inscrise in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Persoanele juridice/fizice straine pot depune documente doveditoare in conformitate cu prevederile art.183 din OUG 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivelul minim impus pt media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani : media cifrei de afaceri globale trebuie sa fie mai mare sau egala cu valoarea de 62.300.000 lei. Pentru echivalenta din alta valuta in lei a cifrei globale de afaceri se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR. IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a pragului cifrei de afaceri globale, cf. L346/2004. Lichiditatea generala >90%. Depunerea uneideclaratii cu informatii generale referitoare la Media cifrei de afaceri globalepe ultimi trei ani. (formular 13) Bilantul contabil al ultimul an financiar
incheiat-2012, sau prezentarea oricaror altor documentecare pot fi prezentate de ofertanti in sustinerea indeplinirii cerintei de calificarelichiditatea generala(Lg=active circulante total /datorii curente platibile pana la un an)
Modalitatea de indeplinire
Formular 13. Pentru echivalenta din alta valuta in lei a cifrei globale de afaceri se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR. Bilantul contabil al ultimul an financiar
incheiat-2012, sau prezentarea oricaror altor documentecare pot fi prezentate de ofertanti in sustinerea indeplinirii cerintei de calificarelichiditatea generala(Lg=active circulante total /datorii curente platibile pana la un an)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1.-Prezentarea unei liste/declaratii privind lucrari executate in ultimii 5 ani(calculati pana la data limita de depunerea ofertelor) din care sa rezulte faptul ca ofertantul a executat lucrari similare in valoare de minim 29.300.000 lei valoare compusa din: 1.900.000 lei pentru constructii - montaj si 27.400.000 lei procurare Utilaj si echipament(formular 0.7).Pentru echivalenta valorilor experientei similare din alta valuta in lei se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Cerinta 2-Prezentarea unei liste/declaratii privind personalul de specialitate minim necesar, de care ofertantul dispune pentru executarea contractului: 1.Responsabil tehnic cu calitatea in executia lucrarilor electrice- se va prezenta copiedupa certificatul responsabilului tehnic cu calitateain executia lucrarilor electrice conf. Ordin 364/2010 emis de MECMA.2.Responsabil tehnic cu executia-se va prezenta copiedupa certificatul responsbilului tehnic cu executia atestat MDRL conf Lg 10/1995.3.Responsabil cu Protectia Muncii- se va prezenta in acest sens o copie dupa certificatul de absolvire de cursuri in acest sens.
Cerinta 3 -Declaratie referitoare la dotarea tehnica utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari( formular 10)
Cerinta 4-Declaratie privind informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (formular12)Cerinta 5- Declaratiereferitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani(formular 11)
Cerinta 6 - Declarartie privind partea din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora(formular 09)Cerinta 7 -Certificat de buna executie pentru cel putin un contract similar/cel putin o recomandare sau proces verbal de receptie/copie dupa parti relevante ale cel putin unui contract cu obiect similar/etc- emiss/emisa sau contrasemnat/contrasemnata de beneficiaar, din care sa reiasa valoarea, perioda, si locul executiei.(Formular 08)
Modalitatea de indeplinire
Formular 0.7. Formular 0.8 Formular 09 Formular 10 Formular 11 Formular 12
Copiedupa certificatul responsabilului tehnic cu calitateain executia lucrarilor electrice conf. Ordin 364/2010 emis de MECMA. Copie dupa certificatul responsbiluluitehnic cu executia atestat MDRLconf Lg 10/1995. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un responsabil cu Protectia Muncii prezentand in acest sens o copie dupa certificatul de absolvire de cursuri in acest sens.
Asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii si protectiei mediului prin detinerea certificatelor ISO 9001/2008 si ISO 14001/2005 sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
Certificat al sistemului de menegement al calitatii in conformitatecu SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent Certificat al sistemului
de menegement de mediu in conformitate cu SR EN ISO14001/2005 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2013 11:00
Locul: Sediul SC FDEE Electrica Distributie Transilvania Sud SA Brasov str Pictor Luchian nr. 25 bl.33 et 8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantiilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice Axa prioritara 4 Domeniul Major de Interventie 1, operatiunea b) cod SMIS 27678. Nr contract de finantare 8D/13.06.2012 - 147708/13.06.2012
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
VI.3) Alte informatii
Contractul va fi incheiat la valoarea ofertei finale(OF). Criteriul de atribuire "pretul cel mai scazut" se va aplica la valoarea ofertei finale (OF). Cheltuielile aferente lucrarilor diverse si neprevazute (asa cum sunt definite la capitolul 5 punctul 5.3. din HGR nr.28/2008, privind aprobarea continutului-cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii) vor fi accesate/decontate dupa indeplinirea conditiilor de legalitate si conformitate si dupa aprobarea acestora de catre autoritatea contractanta, fara a aduce atingere prevederilor art 122 lit i) si art.252 lit j) din OUG 34/2006. Modul de departajare a ofertelor cu pret egal clasate pe primul loc: In cazul in care doi sau mai multi operatori economici au preturi egale si sunt clasati pe primul loc, pentru departajare se va solicita depunerea unei noi oferte intr-un plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, cf. art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic SC FDEE Electrica Distributie Transilvania Sud SA
Adresa postala: str. Pictor Luchian nr.25, bl.33, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500193, Romania, Tel. +40 268305999, Fax: +40 268305004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2013 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer