Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sondaj de opinie panel


Anunt de participare numarul 83018/28.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia pentru Strategii Guvernamentale
Adresa postala: Piata Victoriei nr. 1, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011791, Romania, Punct(e) de contact: Marius Todea, Tel.3180355, Email: [email protected], [email protected], Fax: 3180355, Adresa internet (URL): www.publicinfo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sondaj de opinie panel
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: conform documentatie de atribuire
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
sondaj de opinie panel - "Panelul evaluarii politicilor publice din Romania - PEPPR", 2009
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79320000-3 - Servicii de sondaje de opinie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 165, 546RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
100 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 23000 RONgarantie de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondurile Agentiei pentru Strategii Guvernamentale alocate prin Legea Bugetului de Stat pe anul 2009 nr. 18/2009, titlul 56 Proiecte cu finantare din FEN post-aderare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OG 34/2006;
3. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale;
4. Certificat de atestare fiscala;
5. Pentrupersoane juridicestraine: documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente);
6. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului;
7. Certificatul de inregistrare fiscala;
8. Toate institutele care vor depune oferte trebuie sa fie operatori legal inregistrati de date cu caracter personal in acord cu Legea nr. 677/2001 si cu alte acte normative relevante in vigoare www.dataprotection.ro.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la 31.12.2008;
2. Media anuala a cifrei de afaceri conform fisa de date;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Capacitate intervievare fata in fata;
2.Echipa de management a proiectului;
3.Retea de operatori.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul va trebui sa faca dovada intervievarii fata in fata, folosind un chestionar de minim 40 de intrebari, a unui numar cumulat de minim 15 000 de persoane in cadrul realizarii unor sondaje reprezentative national, de la infiintare pana la data depunerii ofertei;2.Fiecare ofertant va trebui sa precizeze echipa de management a proiectului compusa din cel putin treicercetatori- un manager de proiect, respectiv doi asistenti de cercetare, angajati permanenti ai institutului ofertant;3.Este necesar ca ofertantul (individual sau consortiu/asociere) sa propuna si sa dispuna pentru realizarea cercetarii din prezentul caiet de sarcini de o retea compusa din minim 750 de operatori de interviu care, in plus, sa fi lucrat cel putin o data ca operator de colectare date din teren fata in fata in cadrul unui sondaj sociologic reprezentativ national.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
conform cerinte din documentatia de atribuire atasata
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.10.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2009 18:00
Locul: in SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de selectie de oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr. 107-117, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.021/3323564, Fax: 021/3323564
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia pentru Strategii Guvernamentale
Adresa postala: Piata Victoriei nr. 1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011791, Romania, Tel.021/3180350, Email: [email protected], Fax: 021/3180351, Adresa internet (URL): www.publicinfo.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2009 14:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer