Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Spalare lenjerie + salubrizare a dormitoarelor de personal CF si a spatiilor inchiriate in Statia Constanta si sediul central STFC


Anunt de participare numarul 135550/15.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: SNTFC ConstantaAl Albastrelelor 10, Localitatea: constanta, Cod postal: ro-900132, Romania, Punct(e) de contact: Serv Aprovizionare, Tel. +40 372736914, In atentia: Lucian Constantinescu, Email: [email protected], Fax: +40 241673993, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: servicii feroviare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Spalare lenjerie + salubrizarea dormitoarelor de personal CF si a spatiilor inchiriatein Statia Constanta si sediul central STFC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: St Slobozia, St Calarasi, St Tulcea, Dep Medgidia, St Negru Voda, St Constanta, St Mangalia, Revizia Mangalia, Sediul Constanta
Codul NUTS: RO22 - Sud-Est
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Spalare lenjerie + salubrizarea dormitoarelor de personal CF si a spatiilor inchiriatein St Slobozia, St Calarasi, St Tulcea, Dep Medgidia, St Negru Voda, St Constanta, St Mangalia, Revizia Mangalia, Sediul Constanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL 1 Statia Slobozia - salubrizare + spalat, apretat si calcat lenjeriedormitor statie3pers x12 luniStatia Calarasi - salubrizare + spalat, apretat si calcat lenjeriedormitor statie 1 pers x 12 luniLOTUL 2 Statia Tulcea - salubrizare + spalat, apretat si calcat lenjeriedormitor statie3, 5 pers x 12 luniDepou Medgidia + Statia Negru Voda salubrizare dormitor4 pers x 12 luniLUTUL 3 Statia Constanta ?Grupa Tehnica - salubrizare dormitor 3, 5 pers x 12 luniStatiaMangalia- salubrizare dormitor 3, 5 pers x 12 luniLOTUL 4 Revizia Vagoane Mangalia - salubrizare dormitor3 pers x 4 luniStatia Mangalia -Vila A si Vila B- salubrizare dormitor 3 pers x 4 luniLOTUL 5 Statia Constanta - Salubrizare spatii inchiriate:
- casele de bilete cl.I- casele de bilete cl.IIbirouri1 pers x 12 luni- magazie de materialeSediul central al RTFC Constanta - salubrizare spatii birouri1 pers x 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 279, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare, valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, valoarea acesteia fiind de : Lot1= 514 lei, Lot2= 868lei, Lot3= 449 lei, Lot4= 726 lei, Lot5=238 leiGarantia de participare se va constitui conf prevederilor art 86 alin 1 din HG 925/2006Contul STFC Constanta esteRO18BPOS14002758677.ROL01 BANCPOST CONSTANTAOfertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ? isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;? oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, in baza art. 2781, alin. (1) din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, din garantia de participare, o suma calculata conform articolului specificat.Nota: Restituirea garantiei de participare se va face inbaza cererii scrise transmise de catre ofertant autoritatii contractante( Formulaul M din sectiunea Formulare), cu precizarea valorii de restituit, a contului si a bancii societatii, precum si a numarului si denumirii procedurii. Restituirea garantiei de participarese face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data indeplinirii conditiilor de restituire mentionate la alineatele precedente. Garantia de buna executie va fi constituita pentru fiecare contract in partea) Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea de atribuire a contractului fara TVAb) Mod de constituire a garantiei de buna executie: -retineri succesive, conform prevederilor legale in vigoare, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului conform art. 90, alin. 3 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
In cazul in care in care un ofertant isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala sau situatia economica si financiara, invocand sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186, alin. (1) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta trebuie sa dovedeasca sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma ca va pune la dispozitia candidatului resursele invocate. Ofertantul este obligat in acest caz sa prezinte in plus si Declaratia privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare de catre persoana care asigura sustinerea.
Cerinta nr. 1:
Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire:
- completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original
Cerinta nr. 2:
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Modalitatea de indeplinire:
- completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original
Cerinta nr. 3:
Declaratie pe proprie raspundere sau Certificat, eliberat de catre DGFPCFS, de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor Modalitatea de indeplinire:
- original/copie legalizata/copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, Cerinta nr. 4: Declaratie pe proprie raspundere Certificat, eliberat de catre Primaria locala, privind plata taxelor si impozitelor locale din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor Modalitatea de indeplinire:
- original/copie legalizata/copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, Cerinta nr. 5: Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta Modalitatea de indeplinire:
- completata in conformitate cu Formularul K din Sectiunea Formulare ? in originalCerinta nr. 6: Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioareModalitatea de indeplinire:
- completata in conformitate cu Formularul L din Sectiunea Formulare ? in original.
In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Taranu Gabriel ? Director STFC Constanta;
Constantinescu Dumitru? Contabil Sef STFC Constanta.
Gavrila Auras ? Sef divizie Exploatare
Chiscan Isabella- Sef Serviciul TehnicConstantinescu Lucian - Sef Serv AprovizionareIn cazul unui grup de operatori economici care isi depun candidatura comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei, fiecare subcontractant).
Ofertele depuse de operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, vor fi respinse. Cerinta nr. 1:
Pentru persoane juridice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - obiectul de activitate este conform serviciilor ce urmeaza a fi prestate
Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
- certificatul constatator va fi depus in conformitate cu conditiile de valabilitate solicitate de Oficiul pentru Registrul Comertului.
- documentul se va prezenta in copie legalizata SAU copie, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana
Ofertantului clasat pe primul loc in cadrul etapei de evaluare i se vor solicita documentele originalesau copii legalizate pentru conformitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1:
Declaratie privind cifra de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista a principalelor servicii similare executate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta nr. 2
Minim o recomandare emisa de catre beneficiari, la care se face referire in Formularul C2
Cerinta nr. 3:
Declaratie privind efectivele medii ale personalului angajat in ultimii 3 ani
Cerinta nr. 4:
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
Cerinta nr. 5:
Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca ofertantul, la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii. Informatii detaliate privind reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de mediu se pot obtine de la Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile sau de pe site-ul: http: //www.mmediu.ro - Formularul F2
Cerinta nr. 6:
Declaratie pe proprie raspundere referitoare la partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora
Cerinta nr. 7:
Autorizatie de furnizor feroviar si Agrement tehnic feroviar, conform OMT nr. 290/2000, sau echivalente pentru serviciul salubrizare spatii cu specific CFR in conf cu OMT 290/2000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
833/1/117/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.06.2012 10:00
Locul: Sediul STFC Constanta, Al Albastrelelor 10 , Cam 403
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Observatie: In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, atunci, in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic STFC Constanta
Adresa postala: Al Albastrelelor 10, Localitatea: Constanta, Cod postal: ro-900132, Romania, Tel. +40 727777119, Fax: +40 241582591
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2012 10:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer