Licitatie Publica - SPALARE PROFESIONALA CONFORM SPECIFICATIILOR OMS 1025/2005
Anunt de participare numarul 976/31.01.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Adresa postala: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Corbeanu, Tel.021/319.19.00 ;319.19.01/int 121, Email: [email protected], Fax: 021/319.19.66, Adresa internet (URL): www.ase.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE
Adresa postala: STRADA MIHAIL MOXA NR.11, CAMIN MOXA A, PARTER, CAMERA 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010961, Romania, Tel.021/319.19.00 int510, In atentia: GEORGIANA VLADESCU, Email: [email protected], Fax: 021/212.86.10
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE
Adresa postala: STRADA MIHAIL MOXA NR.11, CAMIN MOXA A, PARTER, CAMERA 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010961, Romania, Tel.021/319.19.00 int510, In atentia: GEORGIANA VLADESCU, Email: [email protected], Fax: 021/212.86.10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SPALARE PROFESIONALA CONFORM SPECIFICATIILOR OMS 1025/2005
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: CAMINELE SI CANTINA ASE DE PE RAZA MUN.BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SORTARE, PRESPALARE, SPALARE, USCARE, CALCARE, AMBALARE, DEPOZITARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
93100000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MINIM 85000.19KG
MAXIM 133729.13
Valoarea estimata fara TVA: 361, 344.54RON
II.2.2) Optiuni
Da
PRELUNGIREA CONTRACTULUI PRIN ACHIZITIONAREA DE NOI SERVICII SIMILARE
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 23.03.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare- Scrisoare de Garantie Bancara in valoare de 4.300 RonGarantia de buna executie- Scrisoare de Garantie Bancara reprezentand 10% din valoarea contractului , fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata serviciilor contractate se face din fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat notarial.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de articolul 181 din OUG 34/2006. Certificat constatator/ Autorizatie de functionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competente la 31/12/2005. Declaratii privind cifra medie de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratii prin care ofertantul va demonstra realizarea unei cifre medii anuale de afaceri globala, pe ultimii trei ani egala sau mai mare decat 150.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Descriere tehnica detaliata a serviciilor ofertate, precum si alte informatii considerate semnificative pentru evaluarea corespunzatoare a propunerii tehnice.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va dovedi ca a indeplinit si realizat, in ultimii 3 ani, cel putin un contract (sau mai multe contracte cumulate) care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare cu cele supuse prezentei achizitii si care a avut valoarea mai mare sau egala decat: 80.000 RON. Nu se pot cumula mai mult de trei contracte
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.03.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: SE ACHITA CU NUMERAR LA CASIERIA CENTRALA SAU LA DEPARTAMENTUL CANTINA-STRADA MIHAIL MOXA A, PARTER CAMERA 1
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.03.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.03.2007 13:00
Locul: ASE BUCURESTI, COMPARTIMENTUL ACHIZITII PUBLICE, STR.CADEREA BASTILIEI, ETAJ 1 CAM0115
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII AUTORIZATI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, ,Localitatea: Bucuresti , ,Cod postal: 010873 , ,Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected] , ,Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE
Adresa postala: PIATA ROMANA, NR.6, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010374 , ,Romania, Tel.021/319.19.00 INT153, Email: [email protected], Fax: 021/319.19.66
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.01.2007 17:51