Licitatie Publica - Spalarea lenjeriei si a echipamentului prin operator economic specializat
Anunt de participare numarul 74450/30.03.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 01037 VATRA DORNEI
Adresa postala: str Calea Transilvaniei, nr 70A, Vatra Dornei, Suceava, Localitatea: Vatra Dornei, Cod postal: 725700, Romania, Punct(e) de contact: DORUT GREAB, Tel.0230373621, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0230371401
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Spalarea lenjeriei si a echipamentului prin operator economic specializat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: La sediul operatorului economic
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 60, 374 si 120, 749RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cate un contract subsecvent pe an calendaristic, la nevoie se pot incheia mai multe contracte subsecvente in acelasi an calendaristic.Primul contract subsecvent 01.07-31.12.2009 cu o valoare estimata cuprinsa intre minim 20.125 lei si maxim 40.250 lei fara TVA, urmatorul contract subsecvent, respectiv, 01.01-31.12.2010 cu o valoare estimata cuprinsa intre minim 40.250 lei si maxim 80.489 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
colectare, prespalare, spalare, dezinfectare, uscare, calcare, ambalare, depozitare si transportul lenjeriei si echipamentului efectivelor U.M.01037
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- primul contract subsecvent, perioada 01.07-31.12.2009- minim cantitate spalata: 1.993, 5 kg.- maxim cantitate spalata: 3.987 kg.- al doilea contract subsecvent, perioada 01.01-31.12.2010- minim cantitate spalata: 3.987 kg.- maxim cantitate spalata: 7.974 kg.Autoritatea contractanta are dreptul de a majora cantitatile pana la nivelul maxim estimat si cu posibilitatea achizitionaririi de noi servicii similare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 60, 374 si 120, 749RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 1.200 lei( 1 % din valoarea estimata a acordului cadru) Garantia de buna executie: 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat de la bugetul de stat.Ordin de plata pe baza facturii emise de prestator si se va executa prin virament in cont deschis la trezoreria statului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata - conform art. 44/O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Solicitam depunerea urmatoarelor documente: -Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (CUI)-Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial-Declaratie pe proprie raspundere ca nu se gaseste in nici o situatie din cele precizate la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34 / 2006.-Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.- Certificat de atestare fiscala, valabil la data depunerii ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Solicitam depunerea urmatoarelor documente: - Fisa de informatii generale ;
- Bilanturile contabile din ultimii trei ani (2006; 2007; 2008 vizate inregistrate de organele competente, copii autentificate)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Prezentarea fisei de informatii generale, cu toate datele complete.2. Ofertantul va face dovada unei cifre medii de afaceri la valoarea de 80.000 lei sau echivalentul a 18.650 EURO. Cifra medie de afaceri va fi aferenta ultimilor 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani.- Fisa privind experienta similara prin care ofertantul face dovada privind finalizarea a cel putin unui contract (mai multor contracte) care au avut ca obiect prestarea unor servicii similare ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima, indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani, a unui contract (a mai multor contracte) care a (au) avut ca obiect prestarea unor servicii similare (aceiasi grupa CPV) - contracte cu valoare de minim 20.000 lei fara TVA sau echivalentul a 4.660 EURO fara TVA;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A-1001/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar, la sediul autoritatii contractante: U.M. 01037 , str. Calea Transilvaniei, nr.70 A, Vatra Dornei jud. Suceava, ROMANIA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2009 10:00
Locul: La sediul U.M. 01037 , str. Calea Transilvaniei, nr.70 A, Vatra Dornei , jud. Suceava, ROMANIA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor se pot prezenta in data de 25.05.2009 ora 09:50, avand asupra lor imputernicire si document de identitate valabil.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Primul contract subsecvent va fi incheiat (pentru perioada 01.07.2009-31.12.2009) cu operatorul economic semnatar al acordului cadru, doar dupa identificarea fondurilor in bugetul autoritatii contractante. Contractele subsecvente urmatoare vor fi incheiate, de regula, anual, dupa ce autoritatea contractanta va consulta, in scris operatorul economic semnatar al acordului cadru.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) (0)21 3104641, Email: [email protected], Fax: (+40) (0)21 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Serviciul juridic al autoritatii contractante (Unitatea Militara 01101 Miercurea-Ciuc)
Adresa postala: strada Harghita nr. 203, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530152, Romania, Tel.(+40) (0)266 311858, Fax: (+40) (0)266 372074
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare (inclusiv OUG 143/2008).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii al U.M.01037 Vatra Dornei
Adresa postala: str. Calea Transilvaniei , nr.70 A, Localitatea: Vatra Dornei, Cod postal: 727500, Romania, Tel.0230 373621, Email: [email protected], Fax: 0230 371401
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2009 14:08