Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - spalarea lenjeriei si echipamentului militarilor prin operatori economici specializati


Anunt de participare numarul 72573/23.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Unitatea Militara 01225 Pitesti
Adresa postala: str. Trivale, nr. 16 Bis, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110058, Romania, Punct(e) de contact: Iulian Tudor, Tel.0248215900 int. 0132, Email: [email protected], Fax: 0248214691, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
spalarea lenjeriei si echipamentului militarilor prin operatori economici specializati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: sediul UM 01225 PITESTI
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 197, 912 si 304, 324RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia contracte subsecvente pe fiecare an bugetar, conform documentatiei de atribuire.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
colectare, prespalare, spalare, dezinfectare, uscare, calcare, ambalare, depozitare sitransportul lenjeriei si echipamentului efectivelor U.M.01225 si unitatilor arondate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- primul contract subsecvent, perioada 04.05-31.12.2009- minim cantitate spalata: 16.519 kg.- maxim cantitate spalata: 25.382 kg.- al doilea contract subsecvent, perioada 01.01-31.12.2010- minim cantitate spalata: 24.708 kg.- maxim cantitate spalata: 38.008 kg.
- al treilea contract subsecvent, perioada 01.01-04.05.2011- minim cantitate spalata: 8.251 kg.- maxim cantitate spalata: 12.691 kg.
Autoritatea contractanta are dreptul de a majora cantitatile pana la nivelul maxim estimat si cu posibilitatea achizitionaririi de noi servicii similare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 197, 912 si 304, 324RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 04.05.2009 pana la 04.05.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare in valoare de 3.043 lei- garantia de buna executie: 8% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT, PLATA PRIN ORDIN DE PLATA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONFORM OUG 34/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (CUI)-Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial-Declaratie pe proprie raspundere ca nu se gaseste in nici o situatie din cele precizate la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34 / 2006.-Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.- Certificat de atestare fiscala, valabil la data depunerii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale (ofertantul va face dovada unei cifre medii de afaceri proprii in valoare de cel putin 150.000 lei aferenta ultimilor 3 ani 2006, 2007, 2008);
- Bilanturile contabile din ultimii trei ani (2006; 2007; 2008 vizate inregistrate de organele competente, copii autentificate, iar pentru anul 2008 situatia financiara la 30.06.2008- balanta/bilant provizoriu la 31.12.2008)
- Fisa privind experienta similara prin care ofertantul face dovada privind finalizarea a cel putin unui contract (mai multor contracte) care au avut ca obiect prestarea unor servicii similarein valoare de cel putin 30.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe propria raspundere privind personalul de specialitate si dotarea cu utilajele, echipament tehnic, mijloacele de transport, si alte mijloace pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;
- Declaratie privind lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani.
- certificat care sa dovedeasca implementarea si initierea unui sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardele SR-EN-ISO 9001/2001 sau echivalent.
- certificat care sa dovedeasca implementarea si initierea unui sistem de management al calitatii mediului ISO 14001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2009 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante : Pitesti, str. Trivale nr. 16 bis, jud. Arges, cod postal 110058
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- reprezentantii operatorilor economici care au depus oferta au dreptul de a participa la sedinta de deschidere pe baza de imputernicire si C.I. ( B.I.)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Omiterea de catre ofertant de a prezenta mai mult de 3 documente solicitate, presupune descalificarea acestuia. Autoritatea contractanta acorda un termen de 72 de ore pentru aducerea documentelor in situatia in care numarul documentelor neprezentate este cel mult egal cu 3.In cazul in care, dupa curgerea termenului de 72 ore, ofertantul nu aduce/completaeza/inlocuieste documentele respective, va fi descalificat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS, nr. 6, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti - Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Victoriei, nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248219375, Fax: 0248219376
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al autoritatii contractante (U.M. 01225 Pitesti)
Adresa postala: str. Trivale nr.16 bis, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110058, Romania, Tel.0248215900, Fax: 0248214691
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2009 11:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer