Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Spatii arhiva pentru toate structurile din agricultura ale judetului Hunedoara


Anunt de participare numarul 32334/14.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Hunedoara
Adresa postala: Deva, str. 22 Decembrie nr. 222 jud Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330162, Romania, Punct(e) de contact: RAMONA BUZILA, Tel.0254217453, Email: [email protected], Fax: 0254212259
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Spatii arhiva pentru toate structurile din agricultura ale judetului Hunedoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul deva str. 22 Decembrie nr. 222
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de constructii si instalatii conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de constructii si instalatii conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 601, 100EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare 10000RONcu scris.gar.banc.valabila 90zile, OPsi gar.de buna exec.5% din val.contr. dupa atrib. sub forma unei scris. de gar. banc.(orig)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin bugetul MADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
au obligatia de a-si legaliza subcontractarea printr-un contract scris semnat de toate partile care va fi prezentat autoiritatii contractante inainte de semnarea contractului .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
documente care sa ateste calitatea de participant la procedura in conditiile legii , a fisei de date a achizitii si a caietului de sarcini
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
scrisoare de bonitate bancara , bilanturi contabile din ultimii 3 ani vizate , declaratie privind cifra de afaceri din ultimii 3 ani ( valoarea minima impusa a cifrei de afaceri globale 6000000RON ) , certificate de depozit avalizate de o banca sau alte instrumente bancare similare tarii de origine a ofertantului sau scrisoare de confort emisa de o banca , nominalizata pentru proiectul in cauza , privind asigurarea cash-flow-ului necesar implementarii proiectului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara probata prin incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 3 contracte din care minim 2 sa aiba valoarea egala cu cea a ofertei prezentate . Recomandari din partea beneficiarului care sa cuprinda modul de indeplinire a obligatiilor contractuale si daca au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri totale sau partiale de lucrari , cazuri de accidente tehnice sau receptii aminate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate .Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si pregatirea cadrelor de conducere in ultimii 3 ani , informatii cu privire la utilajele , instalatiile , echipamentele tehnice de care dispune . Certificat privind sistemul de management al calitatii operatorului economic conform seriilor de standarde europene relevante , certificat privind sistemul de management al mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3130/12.09.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseria institutiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2007 10:00
Locul: sediul DADR Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Decizia Consiliului privind solutionarea contestatiei poate fi atacata cu plingere in termen de 10 zile de la comunicarea deciziei Consiliului
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DADR Hunedoara comp. juridic
Adresa postala: Deva str. 22 Decembrie nr. 222, Localitatea: Deva, Cod postal: 330162, Romania, Tel.0254217453, Email: [email protected], Fax: 0254212259
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2007 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer