Licitatie Publica - Spectrofotometre
Anunt de participare numarul 46011/10.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060032, Romania, Punct(e) de contact: Angela-Elena Craina, Tel.402.92.05, In atentia: Daniela Burciu, Email: [email protected], Fax: 402.93.72, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Spectrofotometre
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UPB-Spliul Independentei 313, - Depozitul Central
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Spectrofotometru FTIR
- Spectrofotometru UV-VIS NIR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33253300-1 - Spectrometre (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1- 1 buc
Lotul 2- 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 170 si 173RON
II.2.2) Optiuni
Da
Cantitatea poate fi majorata cu 50% in functie de solicitari si bugetul alocat
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Garantia de participare- lotul 1- 1000 lei, Lotul 2- 1000- Garantia de buna buna executie - 10% din valoarea fara tva a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri din cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ;
-Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani-Bilant contabil la 30.06.2007;
-Balanta de verificare la 31.01.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala de afaceriin ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) minim 207.000 lei, respectiv 56.000 euro. In cazul depunerii ofertei pentru unul sau mai multe loturi se va face dovada cifrei medii de afaceri in ultimii 3 aniastfelLotul 1 -100.000 lei, respectiv 27.000 euroLotul 2 -107.000 lei, respectiv 29.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista cuprinzand subcontractantii;
-Fisa de informatii privind experienta similara ofertantul va face dovada incheierii si executiei integrale in ultimii 3 ani a unui contract ( sau mai multor contracte cumulate) pentru produse identice sau similare.Contractele vor fi insotite de Recomandari din parteabeneficiarilor (minim 3 recomadari);
-Documente care atesta calitatea produselor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va face dovada incheierii unui contract de furnizare care a avut ca obiect produse similare in valoare de minim 62.100 lei sau3 contracte cumulate pentru produse similare sau identicein valoare de minim 103.500 lei .In cazul depunerii ofertei pentru unul sau mai multe loturi ofertantul va face dovada incheieriidovada incheierii si executiei integrale in ultimii 3 ani a unui contractsau3 contracte cumulate astfel: Lotul 1 -a unui contractin valoare de minim 30.000 leisau3 contracte cumulate pentru produse identice sau similare in valoare de minim 50.000Lotul 2 -a unui contractin valoare de minim 32.100 leisau3 contracte cumulate pentru produse identice sau similare in valoare de minim 53.500 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: platibil la casieria UPB sau cu Ordin de plata in contul RO 94 TREZ706504601X000233 deschis la Trezoreria Sector 6.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2008 12:00
Locul: UPB-Splaiul Independentei, 313, corp Rectorat, et.5, camera 508
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati si persoanele delegate din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APELBUCURESTI, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr. 106-111 , sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.3321240, Email: [email protected], Fax: 3323377
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Politehnica Bucuresti - Directia Achizitii Produse, Servicii si Lucrari
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.313, Sector 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel.402.92.05, Email: [email protected], Fax: 402.93.72
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2008 14:30