Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Spectrometru cu fluorescenta de raze X


Anunt de participare numarul 100960/26.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC R&D Consultanta si Servicii SRL
Adresa postala:  Maria Ghiculeasa, nr. 45, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  023761, Romania, Punct(e) de contact:  Ioan Dan, Tel. 0723215357, In atentia:  Ioan Dan, Email:  [email protected], Fax:  0311042927
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC R&D Consultanta si Servicii SRL
Adresa postala:  str. Tudor Arghezi, nr. 21, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020943, Romania, Tel. 0311020613, In atentia:  Ioan Dan, Email:  [email protected], Fax:  0311042927
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC R&D Consultanta si Servicii SRL
Adresa postala:  str. Tudor Arghezi, nr. 21, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020943, Romania, Tel. 0311020613, In atentia:  Ioan Dan, Email:  [email protected], Fax:  0311042927
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC R&D Consultanta si Servicii SRL
Adresa postala:  str. Tudor Arghezii, nr. 21, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020943, Romania, Tel. 0311020613, In atentia:  Ioan Dan, Email:  [email protected], Fax:  0311042927
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Spectrometru cu fluorescenta de raze X
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, sector 2, str. Tudor Arghezi, nr. 21
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Spectrometru cu fluorescenta de raze X cu dispersie dupa energie (EDXRF), pentru analiza multielement pe domeniul Na - U de la nivele ppm pana la 100 %. Spectrometru va avea in dotare un tun de raze X cu puterea de minim 50 W si detectori de tip SDD sau Si(Li) cu racire prin efect Peltier (fara gaz lichefiat).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38433000-9 - Spectrometre (Rev.2)
38433300-2-Analizoare de spectru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea: 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 60, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2010 pana la 31.08.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 5000 lei, prin scrisoare de garantie sau fila CEC.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: din contracte de cercetare derulate prin ANCS.Plata: in termen de 30 zile de la receptie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- prezentarea Formularului 12A din Ordinul nr. 155/2006 privind aprobarea Ghidului pentru atribuirea contractelor de achizitie publica;
- prezentarea Formularului 12B din Ordinul 155/2006;
- Certificat de inmatriculare emis de Oficiul comertului (copie);
- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurari sociale de stat;
- documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (copie) - pentru persoane juridice / fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2009 vizat de organele competente (copie).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 300000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experienta similara - Lista cuprinzand principalele furnizari de produse similare in ultimii 3 ani.
- Certificate care sa ateste calitatea produselor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de furnizare similar cu valoarea produsului solicitat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.06.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.06.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
1luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2010 11:30
Locul: Bucuresti, sector 2, str. Tudor Arghezi, nr. 21
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegat imputernicit de ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030081, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
7 zile de la stabilirea ofertei castigatoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2010 14:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer