Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sprijin in continuare pentru actualizarea informatiilor in SMIS-CSNR


Anunt de participare numarul 133500/29.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Afacerilor Europene
Adresa postala: B-dul. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Ministerul Afacerilor Europene ? Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, Tel. +40 213025275, In atentia: Dl Adrian SIMION, Email: [email protected], Fax: +40 213025264, Adresa internet (URL): www.fonduri-ue.ro / www.poat.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sprijin in continuare pentru actualizarea informatiilor in SMIS-CSNR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectiv general:
Sprijinirea functionarii corespunzatoare a Sistemului Unic de Management al Informatiei pentru instrumentele structurale (SMIS-CSNR), in vederea furnizarii de catre acesta de raportari actualizate, necesare structurilor utilizatoareObiective specifice:
Introducerea in Sistemul Unic de Management al Informatiei SMIS-CSNR a datelor la zi aferente proiectelor, cererilor de rambursare si a rapoartelor de progres depuse in cadrul programelor operationale finantate prin instrumente structurale, conform solicitarilor structurilor utilizatoare, in vederea respectarii cerintelor Comisiei Europene
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72310000-1 - Servicii de procesare de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Introducerea in Sistemul Unic de Management al Informatiei SMIS-CSNR a datelor la zi aferente proiectelor, cererilor de rambursare si a rapoartelor de progres depuse in cadrul programelor operationale finantate prin instrumente structurale, conform solicitarilor structurilor utilizatoare, in vederea respectarii cerintelor Comisiei Europene.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 537, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in cuantum de 50.000 lei printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii(FORMULARUL 4), prezentat in original la sediul Autoritatii Contractante sau virament bancar in contul cod IBAN RO94TREZ7005005XXX006232 Deschis la ATCPMB(dovada platii confirmata de banca) in cuntumul si pentru perioada prevazuta in documentatie, care sa prevada ca aceasta se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 80 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10% din val. contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va deveni anexa la contract, respectiv printr-o Scrisoare de garantie financiara de buna executie prezentata pana la data semnarii contractului, conform FORMULARULUI 5.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului va fi cel putin egala cu durata contractului.Prez in original si in traducere legalizata, in limba romana.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Asistenta Tehnica finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 337/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare(FORMULARUL 7);
2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura(FORMULARUL 8);
3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(FORMULARUL 9);
4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(FORMULARUL 10);
NOTA:
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele mai sus mentionate.
Daca exista incertitudini cu privire la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente. Persoane juridice/fizice romane:
Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, (eliberat cu max. 30 de zile inaintea deschiderii ofertelor). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Persoane juridice/fizice straine:
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1:
Informatii privind situatia
economico - financiara
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat, inclusiv liderul, va prezenta acest formular.De asemenea, acest formular trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractor declarat in oferta, sectiuneaInformatii generale ? punctele 1-11
Cerinta 2(partea 1):
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pe anii 2009, 2010 si 2011 vizate si inregistrate de organele competente, in cond. art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
In cazul in care pentru exercitiul financiar 2011, bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2011, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.
Cerinta 2(partea 2):
Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.
Cerinta nr. 3
1. Informatii privind cifra de afaceri si rezultatul net ale exercitiilor financiare:
a) Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari (2009, 2010, 2011) a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin 1.000.000 EURO, echivalentul in moneda nationala a ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1 (partea 1):
Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 aniOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta similara (servicii de introducere si procesare de date) prin prezentarea unei liste a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, etc.
Ofertantul va prezenta cel putin un document/contract/ extras din contract/ proces verbal de receptie etc. care sa confirme prestarea de servicii de introducere si procesare de date in cadrul a cel putin un contract.
Cerinta 1 (partea 2):
Recomandarile / documentele constatatoare eliberate in temeiul art. 971 din H.G. 925/2006 vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a prestarilor de servicii ori de catre clientul privat beneficiar al prestarilor de servicii si vor include informatii din care sa rezulte indeplinirea / finalizarea in bune conditii a proiectelor.
Cerinta 2 (partea 1):
Personalul solicitat pentru indeplinirea contractului
1. Pentru Liderul de echipa
Expertul cheie : Liderul de echipaCalificare si abilitati
? Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul IT/tehnic;? cunostinte de limba engleza care sa-i permita exprimarea opiniilor in scris sau oral (se va analiza pe baza CV-ului);
? cunostinte de baza dovedite prin certificate de absolvire in domeniul Instrumentelor Structurale.? cunostinte fundamentale dovedite prin certificate de absolvire in domeniul managementului de proiect (PMP sau echivalent)
Experienta profesionala generala
? Minim 5 ani experienta generala calculata de la momentul absolvirii studiilor universitare de lunga durata cu diploma de licenta.
Experienta profesionala specifica
? cel putin 3 ani experienta in domeniul IT (in activitati de analiza/dezvoltare/testare/asigurare Help-Desk/instruire)
? experienta ca lider de echipa in cel putin un proiect/contract.
Cerinta 2 (partea 2):
Personalul solicitat pentru indeplinirea contractului
2. Pentru cei 2 experti cheie cu calitate de coordonatori echipe in terenExpertul cheie : Coordonator de echipa in terenCalificare si abilitati? Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul IT/tehnic;? cunostinte de limba engleza care sa-i permita exprimarea opiniilor in scris sau oral (se va analiza pe baza CV-ului);Experienta profesionala generala? Minim 5 ani experienta generala calculata de la momentul absolvirii studiilor universitare de lunga durata cu diploma de licenta.Experienta profesionala specifica? cel putin 3 ani experienta in domeniul IT (in activitati de analiza/dezvoltare/testare/asigurare Help-Desk/instruire)
? experienta in coordonarea unei echipe de specialisti/experti in cadrul a cel putin un proiect/contract din domeniul IT.
Informatii privind asociatii/ sub-contractantii
Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de managemnt al calitatii, prezentand in acest sens uncertificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data deschiderii ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
80zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Asistenta Tehnica finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational de Asistenta Tehnica
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor cu pret egal: In cazul in care 2 sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, ofertantilor respectivi li se va solicita o noua propunere financiara in plic inchis. In acest caz, contractul va fi atrib ofertantului a carui noua prop financiara are pretul cel mai scazut. La incheierea contract, ofertantului castigator i se va sol sa prez contractele incheiate cu asociatii/subcontractantii (dc este cazul) si scrisoarea de garantie financiara de buna executie in formatul din doc de atribuire.Orice op ec care incearca sa stab intalniri individuale cu aut. contractanta/ benef. in legatura cu acest proiect pe perioada proc de atrib poate fi exclus din procedura.Op ec declarat castigator este obligat conf. normelor legale in vigoare sa detina/sa-si deschida cont la Trezorerie, in vederea efect. platilor aferente serv. prestate in cadrul contract.Aut. Contract. are dreptul de a anula aplicarea proced pt atrib contract de achiz pub in cond prevazute de lege.Aut contract isi rezerva dreptul de a incheia contractul de prestari servicii cu op ec castigatori in limitele fondurilor disponibile. Dc proc se anuleaza, ofertantii vor fi notif de catre Aut Contract. Dc plicul exterior in care se afla oferta nu a fost deschis, atunci oferta va fi returnata nedeschisa ofertantului la solicitarea acestuia.In nici un caz Aut Contract nu va fi resp pt daunele, indiferent de ce natura, legate de anularea procedurii, chiar dc Autorit Contract a fost notificata in prealabil in acest sens. Pub unui anunt de participare nu constituie o obligatie a Aut Contract de a implementa programul sau proiectul anuntat. Autoritatea contractanta va folosi pentru contractare form de contract prezentatin doc de atribuire, cu toate anexele specif. Aut contract va incheia contractul de achiz pub in per de valab a ofertelor, dar nu mai devreme de 11 zile de la data transm comunicarii privind rezult aplicarii proced, conf prev art 205 din OUG nr.34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
A se vedea prevederile art. 256 (1) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Afacerilor Europene - Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale
Adresa postala: B-dul. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel. +40 213025229, Email: [email protected], Fax: +4 0213025264, Adresa internet (URL): www.fonduri-ue.ro, www.poat.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2012 10:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer