Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sprijin in continuare pentru functionarea ACIS si AM POAT


Anunt de participare numarul 112114/26.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala:  Bd. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sect. 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Punct(e) de contact:  Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, Tel. (021) 302 53 87, In atentia:  Ion Danut Iconaru, Email:  [email protected], Fax:  (021) 302 52 64, Adresa internet (URL):  www.fonduri-ue.ro / www.poat.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sprijin in continuare pentru functionarea ACIS si AM POAT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului este furnizarea de servicii de consultanta pentru sprijinirea functionarii corespunzatoare a Autoritatii pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale si pentru sprijinirea gestionarii si implementarii eficiente a Programului Operational Asistenta Tehnica si prestarea de servicii de organizare evenimente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79421000-1 - Servicii de gestionare a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
71700000-5-Servicii de monitorizare si de control (Rev.2)
79341100-7-Servicii de consultanta in publicitate (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
79951000-5-Servicii de organizare de seminarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectul vizeaza sprijinirea ACIS in realizarea activitatilor aferente obiectului de activitate prin furnizarea de asistenta de specialitate in domenii cheie de activitate (pregatirea viitoarei perioade de programare, realizarea atributiilor de coordonare a cadrului legislativ, institutional si procedural stabilit pentru gestionarea instrumentelor structurale, managementul activitatilor de comunicare, elaborarea rapoartelor solicitate conform Regulamentelor europene si a raportarilor catre Guvernul Romaniei, furnizarea de expertiza pentru lucrarile grupurilor de lucru, pregatirea documentelor aferente reuniunilor CMC si a grupurilor de lucru etc.), precum si prin furnizarea de sprijin in procesul de elaborare, verificare si aprobare a documentatiilor pentru procedurile de achizitie publica care vor fi lansate pentru proiecte finantate din POAT si in procesul de evaluare a ofertelor si contractare.De asemenea, proiectul va sprijini AM POAT in realizarea activitatilor aferente gestionarii programului, prin asistenta in procesul de verificare a cererilor de rambursare si in vederea revizuirii/elaborarii de manuale si proceduri.
Proiectul va oferi si sprijin logistic pentru reuniunile organizate de ACIS si AM POAT.Estimativ se are in vedere organizarea a 35 reuniuni.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 831, 035RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiei de participare 90.000 RONGarantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat prin Programul Operational de Asistenta Tehnica finantat din fonduri UE - FEDR. Modalitati de plata: conform clauzelor contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 si 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu Formularul 5
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie legalizata
In cazul unui ONG: Statutul cu modificarile la zi (incluzand si incheierile de sedinta)
Procese verbale relevante
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale Formularului 4Bilantul contabil 2007, 2008, 2009
Media rezultatatelor nete ale exercitiilor financiare
Media cifrei de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media rezultatatelor nete ale exercitiilor financiare ale ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2007, 2008, 2009).trebuie sa fie pozitivaMedia cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani incheiati (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie de cel putin echivalentul in lei a 1.300.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani conform Formularului 6
b)Echipa de proiect
Formularul 12 Lista expertilor cheie propusi pentru implementarea contractului;
Formularul 13 CV
Formularul 14 Declaratie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Ofertantul a finalizat, in ultimii 3 ani cel putin : - 1 contract cu comp de progr sau manag al Instrumentelor Structurale(IS)- 1 contract cu comp de consult in publicitate, - 1 contract cu comp deconsult in dom achizitiilor, - 1 contract cu comp de consult fin/control/audit/verifsi 1 contract cu comp de organiz. ev sau seminarii.b)Ofertantul sa dispuna de o echipa de 6 experti cheie care sa demonstreze ca poseda individ urm calif si abilitati: Expt cheie 1-Lider de echipa: Stud sup univ abs cu dipl de licenta/ Exp prof gen de min 10 ani dupa abs stud sup/ Min 5 ani exp prof in adm pub din Statele Membre(SM), dem fie ca angajat in instit pub, fie prin implem unor proiecte(pr.) avand ca benef instit pub/ Exp in gest IS?min.5 ani/ Exp de lider de echipa in min.3 pr.Expt cheie 2-Expt programare: Stu sup univ abs cu dipl de licenta/Exp prof gen de min 10 ani dupa abs stud sup/Exp specif de min 3 pr. in calit de expt cheie cu responsab privprogr FSC (sprijin in redact si neg doc de progr prev in regulam comunitare specif)/Particip la min. 2 pr. vizand dezv capac instit pt o autorit/org de manag al ISExpt cheie 3-Expt coordonare de sistem: Stu sup univ abs cu dipl de licenta/Exp prof gen de min 10 ani dupa abs stud sup/Exp de min 5 ani in calitat de angajat intr-o structura de audit/ certif / autorit de manag pt Fonduri Structurale si de Coeziune/Exp in calit de consultant pt pr. de asist th in dom manag IS implem la niv adm pub(cel putin 2 pr.)Expt cheie 4-Expt Comunicare: Stu sup univ abs cu dipl de licenta/Exp prof gen de min 7 ani dupa abs stud sup/Exp in dom PR de min 5 ani/Exp in elab si implem unor planuri si strategii de com (cel putin 3 pr.)Expt cheie 5-Expt in achiz pub: Stu sup univ abs cu dipl de licenta/Exp prof gen de min 10 ani dupa abs stud sup/Cel putin 5 ani de exp prof in dom achiz pub/Exp in cel putin 2 pr. priv preg/verif doc de achiz pt ctr de bun si servExpt cheie 6-Expt pt verif cererilor de rambursare: Stu sup univ abs cu dipl de licenta/min 5 ani de exp prof dupa abs stud.sup/min 3 ani exp in dom fin-contab/sa fi participat la cel putin 3 act. de verif/control/audit al pr. cu fin. interna sau comunitara
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.01.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
80zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.01.2011 11:00
Locul: MFP ? ACIS, Bd. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sect. 3, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea ofertantilor, dar se recomanda nu mai mult de 2 persoane pentru fiecare ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Asistenta Tehnica finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Modul de aplicare al cerintelor mentionate la punctul ?III.2) CONDITII DE PARTICIPARE? se explica detaliat in documentatia de atribuire. Ofertantul va lua in considerare in prezentarea ofertei, descrierea detaliata a acestor cerinte, asa cum sunt prevazute in documentatia de atribuire ? Fisa de date a achizitiei. Documentatia de atribuire este atasata acestui anunt de participare (www.e-licitatie.ro)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 (21) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +40 (21) 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de ApelBucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. +40 21 319 51 80, Email:  [email protected], Fax:  +40 21 319 16 74, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Finantelor Publice ACIS/ DAT
Adresa postala:  Bd. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sect. 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030669, Romania, Tel. (021) 302 53 87, Email:  [email protected], Fax:  (021) 302 52 64, Adresa internet (URL):  www.poat.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.11.2010 14:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer