Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sprijin oferit actorilor implicati in sistemul de management si control al fondurilor structurale in ceea ce priveste analizarea procedurilor interne de lucru si creearea unor portofolii de proiecte finantabile din axele prioritare de asistenta tehnica di


Anunt de participare numarul 132442/29.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Afacerilor Europene
Adresa postala: B-dul. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, Bd. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sect.3, Bucuresti, Romania, CP 030669, Tel. +40 213025229, In atentia: Ion Danut ICONARU, Email: [email protected], Fax: +40 213025264, Adresa internet (URL): www.fonduri-ue.ro / www.poat.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sprijin oferit actorilor implicati in sistemul de management si control al fondurilor structurale in ceea ce priveste analizarea procedurilor interne de lucru si creearea unor portofolii de proiecte finantabile din axele prioritare de asistenta tehnica din cadrul fiecarui Program Operational si/sau din Programul Operational Asistenta Tehnica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea unui plan de utilizare eficienta si rapida a resurselor de asistenta tehnica disponibile, in stransa corelatie cu nevoile si limitarile aparatului de gestiune a Fondurilor Structurale in Romania, in vederea cresterii semnificative a eficientei si vitezei de absorbtie a Fondurilor Structurale alocate in perioada de programare 2007 ? 2013.
Proiectul vizeaza un plan de masuri si actiuni avand ca scop cresterea semnificativa a eficientei si vitezei de absorbtie a Fondurilor Structurale alocate in perioada de programare 2007 ? 2013. Prin proiect se doreste ca pornind de la limitarile identificate in procesul de absorbtie la nivelul fiecarei entitati din grupul tinta, sa se genereze solutii prin folosirea eficienta a resurselor de asistenta tehnica disponibile.Astfel, pornind de la sursele de ineficienta identificate atat la nivelul procedurilor si normelor interne de lucru, la nivelul proceselor de management si control al Instrumentelor Structurale, dar si la nivelul modului de folosire al Asistentei Tehnice, vor fi generate portofolii de proiecte de Asistenta Tehnica la nivelul fiecarei entitati din grupul tinta. Proiectele de Asistenta Tehnica se vor constitui in solutii la limitarile identificate iar implementarea lor cu succes va contribui la cresterea procesului de absorbtie.In urma prioritizarii nevoilor de acoperit, pentru un numar de minim 40 proiecte dintre cele identificate, vor fi intocmite Cererile de Finantare si documentatiile de atribuire aferente acestora.In cadrul acestui proiect va fi elaborat, multiplicat si distribuit unui Ghid cuprinzand descrierea proiectelor de Asistenta Tehnica propuse si cele mai bune practici in domeniul Asistentei Tehnice. In cadrul unui eveniment de specialitate va avea loc diseminarea rezultatelor obtinute in cadrul proiectului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71620000-0 - Servicii de analiza (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
79311100-8-Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
79400000-8-Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un contract de achizitie publica avand ca obiect: ?Sprijin oferit actorilor implicati in sistemul de management si control al fondurilor structurale in ceea ce priveste analizarea procedurilor interne de lucru si creearea unor portofolii de proiecte finantabile din axele prioritare de asistenta tehnica din cadrul fiecarui Program Operational si/sau din Programul Operational Asistenta Tehnica?
Valoarea estimata fara TVA: 9, 327, 081RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in cuantum de 94.000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Asistenta Tehnica finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 337/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioareCerinta nr. 2 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Cerinta nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Cerinta nr. 4 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
? Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, (eliberat cu max. 30 de zile inaintea deschiderii ofertelor). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Informatii privind situatia economico - financiara
Cerinta nr. 2 - Bilantul contabil
Cerinta nr. 3 - Informatii privind cifra de afaceri si rezultatul net ale exercitiilor financiare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta nr. 1 - FORMULARULUI 11Cerinta nr. 2 - Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente, in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006Cerinta nr. 3 - a) Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani financiari incheiati (2008, 2009, 2010) a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin 4.000.000 EURO, echivalentul in moneda nationala a ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani
Cerinta nr. 2 - Personalul solicitat pentru indeplinirea contractului
Cerinta nr. 3 - Informatii privind masurile de protectie a mediului
Cerinta nr. 4 - Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cer. nr. 1 - Ofertantul trebuie sa dem. exp. sim. in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) prin intermed. a max. 4 contr, cu o val. cumulata de min 2mil. euro, contr. care au avut ca obiect: sprijin acordat A.M.urilor in activitati legate de analiza/constructie instit. si elab. de proc.; identif. si pregatire portofoliu de proiecte; elab. de aplicatii in ved. depunerii acestora spre finantare; elab. doc. de atribuire (inclusiv caietelor de sarcini) aferente derularii unor proced. de achiz. pub.Cer nr. 2 - Manager de proiect?1: studii si certif.; min. 5 ani exp gen; min 3 ani exp specif; cel putin 1 proiect.Expert modelare dezvoltare: studii si certif.; min. 5 ani exp gen; min 3 ani exp specif; cel putin 1 proiect.Expert coordonare de sistem: studii si certif.; min. 5 ani exp gen; min 3 ani exp specif; cel putin 1 proiect.Expert planificare si elaborare de proceduri pentru un P.O.: studii si certif.; min. 5 ani exp gen; min 3 ani exp specif; cel putin 1 proiect.Expert analiza cadru legislativ in implementareaInstrumentelor Structurale: studii si certif.; min. 5 ani exp gen; min 3 ani exp specif; cel putin 1 proiect.Team leader ? FSE: studii si certif.; min. 5 ani exp gen; min 3 ani exp specif; cel putin 1 proiect.Team leader ? FEDR: studii si certif.; min. 5 ani exp gen; min 3 ani exp specif; cel putin 1 proiect.Team leader ? FC: studii si certif.; min. 5 ani exp gen; min 3 ani exp specif; cel putin 1 proiect.Expert analiza institutionala: studii si certif.; min. 5 ani exp gen; min 3 ani exp specif; cel putin 1 proiect.Expert juridic studii si certif.; min. 5 ani exp gen; min 3 ani exp specif; cel putin 1 proiect.Expert achizitii publice: studii si certif.; min. 5 ani exp gen; min 3 ani exp specif; cel putin 1 proiect.Expert management financiar si control: studii si certif.; min. 5 ani exp gen; min 3 ani exp specif; cel putin 1 proiect.Expert fonduri structurale: studii si certif.; min. 5 ani exp gen; min 3 ani exp specif; cel putin 1 proiect.Cer. nr.3-Info privind masurile de protectie a mediuluiCer. nr.4-Sistem de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Modul in care ofertantul intelege obiectivele proiectului si rezultatele asteptate
20%
Descriere:
3.
METODOLOGIA DE PRESTARE A SERVICIILOR
25%
Descriere:
4.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor pe durata contractului
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.02.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
80zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2012 11:00
Locul: similar pct. I.1 din prezentul Anunt de participare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Asistenta Tehnica finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational de Asistenta Tehnica
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta va folosi pentru contractare formularul de contract prezentatin documentatia de atribuire, cu toate anexele specificate.Autoritatea contractanta va incheia contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertelor, dar nu mai devreme de 11 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii, conform prevederilor art 205 din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. +40 213191674, Email: [email protected], Fax: +40 213191674, Adresa internet (URL): portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Afacerilor Europene - Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale
Adresa postala: B-dul. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel. +40 213025229, Email: [email protected], Fax: +40 213025264, Adresa internet (URL): www.fonduri-ue.ro, www.poat.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.12.2011 17:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer