Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sprijin pentru AM POS Mediu in procesul de evaluare a OI POS Mediu


Anunt de participare numarul 126383/21.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Padurilor
Adresa postala:  Str. Justitiei, Nr. 59 ? 61, Sectorul 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040117, Romania, Punct(e) de contact:  Lucian MIHAI, Tel. 316.61.57, In atentia:  Lucian MIHAI, Email:  [email protected], Fax:  316.07.78, Adresa internet (URL):  www.posmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sprijin pentru AM POS Mediu in procesul de evaluare a OI POS Mediu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti, Bacau, Sibiu, Pitesti, Galati, Craiova, Timisoara, Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea serviciilor de consultanta pentru realizarea evaluarii activitatii anuale a Organismelor Intermediare pentru Programul Operational Sectorial ?Mediu? (OI POS Mediu) in scopul determinarii capacitatii acestora de a indeplini atributiile ce le revin conform ROF, precum si Acordului de delegare de atributii semnat intre AM si OI POS Mediu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea serviciilor de consultanta pentru realizarea evaluarii activitatii anuale a Organismelor Intermediare pentru Programul Operational Sectorial ?Mediu? (OI POS Mediu) in scopul determinarii capacitatii acestora de a indeplini atributiile ce le revin conform ROF, precum si Acordului de delegare de atributii semnat intre AM si OI POS Mediu
Valoarea estimata fara TVA: 1, 581, 520RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantie de participare in cuantum de 7.460 Euro, respectiv 31.630, 40 lei.-garantie de buna executie exprimata procentual de 10 % din pretul fara TVA al contractului;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare provine de la Bugetul de Stat, urmand ca 75% din totalul cheltuielilor eligibile sa fie rambursate din FEDR prin Axa Prioritara 6 ?Asistenta Tehnica? din POS Mediu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 si art. 181 din ordonanta 34/2006, certificat constatator ORC/documente care dovedesc o forma de inregistrare, certificate privind plata impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale si cazier judiciar, valabile la data deschiderii ofertelor, declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 (trei) ani (2008, 2009, 2010);
?Declaratie pe propria raspundere care sa ateste faptul ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, este cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, ce urmeaza a fi atribuit
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani;Fisa de informatii privind experienta similara;Copia contractului si recomandare din partea beneficiarului al carui contract a fost prezentat in Fisa de informatii privind experienta similara;
Informatii privind subcontractorii.Lista cu expertii principali implicati in derularea proiectului si precizarea specializarilor acestora insotita de CV-uri din care sa rezulte ca ofertantul dispune de personal specializat, precum si declaratii de disponibilitate ale acestora, dupa cum urmeaza:
Coordonatorul de proiect: Diploma de studii universitare de lunga durata;Buna cunoastere a legislatiei comunitare generale si specifice in domeniul coeziunii economice si sociale;Buna cunoastere a legislatiei nationale relevante pentru scopul si obiectivele contractului;Capacitate de analiza si interpretare a datelor dovedita prin enumerarea proiectelor de pregatire/evaluare, a studiilor, analizelor la elaborarea carora a participat;Experienta practica specifica in evaluare, demonstrata prin participarea directa in cel putin un proiect cu componente de evaluare /dezvoltarea capacitatii a unor institutii publice care gestioneaza programe cu finantare europeana/internationala;Experienta in coordonarea echipelor de experti: Lider de Echipa/Lider de proiect/Lider adjunct de Echipa/Lider adjunct de proiect/Manager de proiect/Sef de proiect/Manager de proiect/Director de proiect in cel putin un proiect cu finantare europeana/internationala
Expert dezvoltare institutionala: Diploma de studii universitare de lunga durata; Capacitate de analiza si interpretare a datelor dovedita prin enumerarea proiectelor/studiilor/analizelor la elaborarea carora a participat;Participarea in calitate de expert in cel putin un proiect de asistenta tehnica pentru entitati care isi desfasoara activitatea in baza art. 60 din Regulamentul (CE) nr. 1083/2006 in vederea sprijinirii acestora pentru gestionarea fondurilor structurale si/sau de coeziune;Foarte buna cunoastere a cerintelor de informare si publicitate pentru programele operationale finantate din fonduri UE.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-1 contract de consultanta privind evaluarea activitatilor desfasurate de entitati care isi desfasoara activitatea in baza art. 60 din Regulamentul (CE) nr. 1083/2006 (inclusiv componenta IT). si cresterea capacitatii de indeplinire a atributiilor unei astfel de entitati, prestat in ultimii trei ani intr-un stat membru UEsau-1 contract de consultanta privind evaluarea activitatilor desfasurate de entitati care isi desfasoara activitatea in baza art. 60 din Regulamentul (CE) nr. 1083/2006, prestat in ultimii trei ani intr-un stat membru UE (inclusiv componenta IT) si-1 contract de consultanta privind cresterea capacitatii de indeplinire a atributiilor unei astfel de entitati, prestat in ultimii trei ani intr-un stat membru UE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
30%
30
Descriere: Componenta financiara
2.
Modul in care ofertantulintelege obiectivele proiectului si rezultatele asteptate
20%
20
Descriere:
3.
Metodologia de prestare a serviciilor
25%
25
Descriere:
4.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor, pe durata contractului
25%
25
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
Pondere componenta tehnica: 70 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
POSM/6/AT/I.10. 2011.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2011 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Sursa de finantare provine de la Bugetul de Stat, urmand ca 75% din totalul cheltuielilor eligibile sa fie rambursate din FEDR prin Axa Prioritara 6 ?Asistenta Tehnica? din POS Mediu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Cerintele prezentate in cadrul sectiunii III, pct. III.2.3) Capacitatea tehnica se completeaza cu urmatoarele cerinte: Expert ITDiploma de studii universitare de lunga durata in domeniul IT; Capacitate de analiza si interpretare a datelor dovedita prin enumerarea proiectelor de IT/studii IT/analize elaborate /la elaborarea carora a participat;Experienta practica specifica in domeniul IT, demonstrata prin participarea directa in cel putin un proiect in domeniul IT finantate din fonduri europene/internationale.Expert pregatire/evaluare proiecte: Diploma de studii universitare de lunga durata; Capacitate de analiza si interpretare a datelor doveditaprin enumerarea proiectelor de pregatire/evaluare la care a participat;Experienta practica specifica in evaluare, demonstrata prin participarea directa in cel putin un proiect de pregatire/evaluare finantate din fonduri europene/internationale;Expert - implementare proiecte: Diploma de studii universitare de lunga durata; Capacitate de analiza si interpretare a datelor. Se vor enumera proiectele /studii/analize elaborate/la elaborarea carora a participat;Experienta practica in implementarea proiectelor, monitorizare ? raportare, verificari tehnice la fata locului pentru proiecte finantate din fonduri publice/internationale etc;Expert management/control financiar: Diploma de studii universitare in stiinte economice; Capacitate de analiza si interpretare a datelor. Se vor enumera proiectele/studii/analize elaborate/la elaborarea carora au participat;Experienta practica specifica in management/control financiar, demonstrata prin participarea directa in cel putin un proiect de management/control financiar, programe finantate din fonduri europene /internationale etc;Documentatia de atribuire poate fi descarcata din SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Asistenta Tehnica, Directia Asistenta Tehnica, AM POS Mediu
Adresa postala:  Str. Justitiei, Nr. 59 ? 61, Corp B, Sectorul 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040117, Romania, Tel. 021 316 61 57, Fax:  021 316 07 78, Adresa internet (URL):  www.posmediu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2011 10:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer