Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sprijin pentru AMPOSDRU in vederea desfasurarii misiunilor de verificare a functiilor delegate la sediul OIPOSDRU


Anunt de participare numarul 145748/10.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Adresa postala: Carol I, nr.34-36, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010026, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN ABABEI, Tel. +40 3157032, Email: [email protected], Fax: +40 3145294, Adresa internet (URL): www.fseromania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sprijin pentru AMPOSDRU in vederea desfasurarii misiunilor de verificare a functiilor delegate la sediul OIPOSDRU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Romania, Bucuresti si 7 regiuni de dezvoltare
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale ?i a Persoanelor Varstnice ? Directia Generala Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (denumit in continuare ?Achizitor?) organizeaza achizitia pentru Sprijin pentru AMPOSDRU in vederea desfasurarii misiunilor de verificare a functiilor delegate la sediul OIPOSDRU.
Prestatorul va asigura, pe duratacontractului de servicii:
-Servicii de asisten?a tehnica de specialitate prin servicii de audit si consultanta realizata de experti independenti pentru sprijinirea personalului AMPOSDRU in misiunile de verificare a modului de indeplinire a functiilor delegate.
-Servicii de transport si de cazare a personalului AMPOSDRU desemnat sa participe la misiunile de verificare la sediul OIPOSDRU regionale care nu au sediul in municipiul Bucuresti.
-Servicii de dezvoltare software finalizate cu realizarea unei platforme de evaluare continua, pentru sprijinirea personalului AMPOSDRU in misiunile de verificare a modului de indeplinire a functiilor delegate pentru perioada de derulare a contratului ? solutie integrata
Furnizarea de servere de retea necesare utilizarii platformei create pentru perioada de derulare a acestui contract.Candidatii vor putea prezenta in oferta propunerea lor de contract de achizitie, care trebuie sa respecte legislatia in vigoare si documentatia de atribuire.Modelul de contract atasat in documentatia de atribuire contine clauze obligatorii (1 Obiectul principal al contractului, 3 Pretul contractului, 4 Durata contractului, 6 Garantia de buna executie a contractului, 13 Conflictul de interese, 15 Pastrarea si evidenta documentelor, 16 Verificari effectuate de catre orgnisme nationale si europene) al caror continut trebuie respectat de candidati in propunerea lor de contract de achizitie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
48821000-9-Servere de retea (Rev.2)
60000000-8-Servicii de transport (cu exceptia transportului de deseuri) (Rev.2)
72262000-9-Servicii de dezvoltare software (Rev.2)
79400000-8-Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor dinCaietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 12, 558, 760RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Cuantumul garantiei de participare: 100.000 lei2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: minim 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a candidaturilor.Garantia de participare va avea perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei.3. Forma de constituire: a) Instrument de garantare emis in favoareaautoritatii contractante de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.b) prin virament bancar in contul Achizitorului, deschis la ATCPMB, cod fiscal 4266669 cont nr. RO27TREZ7005005XXX000163 confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru autoritatea contractanta.c) Prin depunerea la casieria autoritatii contractante asumei in numerar. Copia chitantei va fi prezentata separat de restul ofertei.Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea candidaturilor.Echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta se va raporta la cursul lei/valuta al BNRcu 5 zile inainte de data limita de depunere a candidaturilor. a) Garantia de buna executie se stabileste la 5 % din valoarea contractului de achizitie, exclusiv TVAb) Garantia de buna executie se exprima in lei fiind constituita printr-o scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; se va utiliza Formularuldin sectiunea Formularesau printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari.c) Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.d) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POSDRU AP 7 ?Asistenta Tehnica?DMI 7.1. ?Sprijin pentru implementarea, managementul general si evaluarea POSDRU? - Fonduri europene nerambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.1.1.a) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Se va completa Se completeaza Formularul III.2.1.e din sectiunea Formulare
(Declaratie privind calitatea de participant la procedura)
Declaratia se depune in original
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
III.2.1.2.a) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul III.2.1.a din sectiunea Formulare
(Declaratie privind eligibilitatea)
Declaratia se depune in original
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
III.2.1.3.a) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul III.2.1.d din sectiunea Formulare(Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG nr. 34/2006) In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
Cristian ABABEI - Director general
Daniela MANUC ? Director general adjunct
Daniela BADEA Director ? Directia selectie si contractare
Daniel CHITOI - Director adjunct ? Directia Selectie si Contractare
Ion Daniel POPA - Coordonator -Compartiment Selectie Operatiuni si Contractare
Alin DANCIU ? Ofiter Selectie si Contractare
Ovidiu Ion MIHAESCU - Director ? Directia Monitorizare si Raportare
Bogdan IONESCU ? inspector asistent - Compartiment Functii Delegate
Maria Laura SERBAN - Inspector principal? Compartiment Functii Delegate
Veronica TARAN ? BACIU - Expert asistent ? Compartiment Ex-Ante
Declaratia se depune in original
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
III.2.1.4.a) Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010Se va completa Formularul III.2.1.c din sectiunea Formulare
(Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta)
Declaratia se depune in original
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
III. 2.1.5.a) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va Formularul III.2.1.b sectiunea Formulare
(Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)
Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Documentele se vor atasa in original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?.
Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data depunerii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.
Documentele se vor atasa in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?si traducere autorizata a acestora in limba romana.
Declaratia se depune in original
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Tertul sustinator are obligatia neincadrarii in prevederile art.180 lit.a), c^1) si d) si ale art.181 si art.69^1 din OUG 34/2006.
Subcontractantul are obligatia neincadrarii in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006. Persoane juridice/fizice romane
Vor fi calificati doar operatorii economici care au in domeniul de activitate prestarea de servicii ce fac obiectul achizitiei
a) pentru persoane juridice/fizice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele Candidatului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, prin care se confirma inregistrarea precum si autorizarea candidatului pentru desfasurarea activitatilor ce formeaza obiectului contractului.
b) pentru persoane juridice /fizice straine
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal
constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident, pe numele Candidatului, Candidatului
asociat - pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare, daca este cazul unei oferte comune.
Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.
Pentru a fi luate in considerare documentul / documentele se vor prezenta insotite de traducerea legalizata in limba romana pana la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2.1 Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.2 Declaratie pe proprie raspundere privind cifra de Afaceri globale in ultimii trei ani a Candidatului / Asociatiei formate ori, dupa caz, de catre Tertul sustinator financiar.
Se accepta candidati/candidati asociati ori terti sustinatori care au cifra medie de afaceri de minim: 25.100.000, 00Lei
Echivalentul in Lei a sumei din alta valuta se va face la cursul BNR leu/valuta, respectiv cursul mediu de referinta precizat pentru fiecare an in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalulSe va prezenta bilantul contabil in copie. ?conform cu originalul ?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Se va completa Formularul III.2.2. ? de catre Candidat, ori, dupa caz de catre Tertul sustinator financiar.Formularul se depune in original.Cerinta va fi indeplinita astfel de catre: - Candidat in cazul unei Oferte individuale cu sau farasubcontractare;
- Candidat ori de catre Tertul sustinator financiar ? in cazul unei Oferte individuale cu sustinere;
- Asocierea formata (prin cumulul valorilor cifrelor de afaceri prezentate de membrii asociatiei) in cazul unei Oferte commune cu sau fara subcontractare;
- Asocierea formata (prin cumulul valorilor cifrelor de afaceri prezentate de membrii asociatiei, ori de Tertul sustinator financiar (cerinta va fi indeplinita in intregime sustinator) in cazul unei Oferte comune cu sustinere.Candidatul/ Asocierea formata din membrii asociati care se indeplinesc fiecare in mod individual conditiile de IMM conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 beneficiaza de o reducere cu 50% a cerintei privind valoarea cifrei de afaceri, In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economicasi financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele financiare invocate.Se completeaza Formularul III.2.2.1.Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art.11a din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care candidatul prezinta acest angajament, atunci persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69 ind.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Angajamentul ferm prezentat de candidatul castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3. 1-Lista principalelor servicii prestate si principalelor furnizari de produse effectuate in ultimii 3 ani (calculate de la data limita stabilita pentru depunerea de a candidaturilor) prestari si furnizari cu obiect similar cu cel care constituie obiectul contractului.
Lista va fi insotita de documente care sa prezinte modul de
indeplinire a obligatiilor contractuale, respectiv certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii mentionati in lista, din care sa rezulte partile, obiectul contractului, valoarea totala a contractului, valoarea serviciilor similare, data la care a fost semnat contractul si data la care acesta a fost finalizat/durata contractului; perioada de prestare.
III.2.3.2. Informatii privind personalul propus pentru prestarea serviciilorsolicitatePrezentarea echipei de experti formata din:
? cel putin 6 experti gradul I: 1. Lider de echipa -Coordonator experti cheie -1 persoana
-Studii sup. finalizate prin
diploma de licenta-Experienta specifica dobandita prin implicarea intr-un contract/proiect la nivelul caruia sa fi derulat activitati similare
- cunoasterea reglementarilor nationale si comunitare cu privire la gestionarea Fondurilor Structurale
- Cunostinte de operare pe calculator: posta electronica si pachete tip Microsoft Office2. Expert grad I tehnic A - 1 persoana
-Studii sup. finalizate prin diploma de licenta-Experienta specifica dobandita prin implicarea intr-un contract/proiect la nivelul caruia sa fi derulat activitati similare
- cunoasterea reglementarilor nationale si comunitare cu privire la gestionarea Fondurilor Structurale
- Cunostinte de operare pe calculator: posta electronica si pachete tip Microsoft Office3.Expert grad I tehnic B - 1 persoana
-Studii sup finalizate prin diploma de licenta-Experienta specifica dobandita prin implicarea intr-un contract/proiect la nivelul caruia sa fi derulat activitati similare
- Diploma de Expert achizitii publice obtinuta in urma absolvirii unui curs recunoscut la nivel national.
- cunoasterea reglementarilor nationale si comunitare cu privire la gestionarea Fondurilor Structurale
- Cunostinte de operare pe calculator: posta electronica si pachete tip Microsoft Office4.-Expert grad I juridic- 1 persoana
-Studii sup. in domeniul juridicfinalizate prin diploma de licenta.
-Experienta specifica dobandita prin implicarea intr-un contract/proiect la nivelul caruia sa fi derulat activitati similare
- cunoasterea reglementarilor nationale si comunitare cu privire la gestionarea Fondurilor Structurale
- Cunostinte de operare pe calculator: posta electronica si pachete tip Microsoft Office5.: Expert financiar: 1 persoana
- Studii sup. in economic, finalizate prin diploma de licenta-Experienta specifica dobandita prin implicarea intr-un contract/proiect la nivelul caruia sa fi derulat activitati similare
- cunoasterea reglementarilor nationale si comunitare cu privire la gestionarea Fondurilor Structurale
- Cunostinte de operare pe calculator: posta electronica si pachete tip Microsoft Office6.: Expert Risk Management: 1 persoana
Studii superioare in domeniul economic/financiar, finalizate prin diploma de licenta
Minim 2 ani experienta specifica in domeniul managementul riscurilor
7. Experti grad II: 6 persoane
- studii superioare absolvite cu diploma de licenta;
- cel putin 5 ani de experienta profesionala generala ;
- cel putin 3 ani experienta in domeniul specific afferent activitatilor derulate in cadrul contractului din care:
Experti in domeniu financiar/economic ? 2 persoane
Experti in domeniu management-2 experti:
Experti in domeniu juridic -2 experti: 8.Experti non-cheie ? 3 persoane
Autoritatea contractanta nu a impus cerinte de calificare privind capacitatea profesionala cu referire la expertii non-cheie/suport, ofertantii avand libertatea de a-si forma echipa dupa cum considera suficient si necesar pentru a asigura indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii insa este necesar ca operatorii economici participanti la procedura de atribuire sa faca dovada in mod concludent ca specialistii propusi detin competentele relevante in vederea indeplinirii activitatilor contractului in conformitate cu pozitia pentru care sunt propusi prin documente suport.
2.4.1.Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a candidaturii.
In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei
oferte comune, toti membrii grupului trebuie sa faca dovada ca au un sistem de management al calitatii recunoscut de cel putin un organism de specialitate.
2.4.2. Implementarea standardului de management in securitatea informatiei din seria ISO 27001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a candidaturii.
Se va prezenta copie legalizata sau in conformitate cu originalul a certificatelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Se va completa Formularul III.2.3.1.SCandidatul trebuie sa faca dovada faptului ca, in ultimii 3 ani a prestat servicii similare dupa cum urmeaza: Servicii similare celor de consultanta in domeniul evaluarii, in valoare cel putin egala cu 4.000.000 lei, fara TVA ? prestate in baza unui contract - in acest sens candidatul va prezenta contracte/certificate/procese verbale de receptie emise sau contrasemnate de beneficiari emitenti. Autoritatea contractanta va lua in calcul serviciile similare relevante pentru obiectul contractului de achizitie.Servicii de dezvoltare/implementare software si furnizari de echipamente IT, prestate si furnizate, in valoare cumulata de minim 1.700.000 lei fara TVA - in acest sens candidatul va prezenta contracte/certificate/procese verbale de receptie emise sau contrasemnate de beneficiari emitenti;Nota: Demonst. experientei similare se poate face si prin luarea in considerare a serv. Prestate/produselor furnizate in baza unor contracte cu caracter multianual, care inceteaza dupa data limita de depunere a ofertei. Ofertantii vor prezenta doc. care sa ateste prestarea corespunz. a serv./furnizarea corespunzatoare a produselor, pt. verificare mod de indeplinire obligatii contr. pana la o anumita data, corelat cu valorile aferente serv. Prestate/produselor furnizate. In doc. prezent. trebuie sa fie mentionata val. totala a contr .multianual si val. serv. Prestate/produselor furnizate pt care se emite documentulDeclaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Se va completa Curriculum vitae in format EUROPASS, care sa poata facilita verificarea corespondentei cerintelor, aferent fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte.Documente suport corespunzatoare din care sa reiasa indeplinirea cerintelor solicitate, astfel: , diplome, autorizatii / certificate de atestare profesionala declaratia pe propria raspundere din partea expertului in forma autentica privind experienta / certificarile echivalente detinute, insotite de dovada respectivelor certificari, orice alte documente edificatoare in acest sens.In cazul specialistilor care nu sunt vorbitori de limba romana, operatorul economic va asigura servicii de traducere si interpretare de specialitate, in limba romana pe toata durata contractului.Prezentarea in original a Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.Se va completa Fomularul III.2.3.3In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, se va prezenta in original Declaratia de disponibilitate.Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene), valabil la data limita de depunere a candidaturiiPrezentarea Certificatului privind managementul in securitatea informatiei din seria ISO 27001 sau echivalent (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene), valabil la data limita de depunere a candidaturii de catre ofertantul/asociatul care furnizeaza platforma softwarede evaluare si echipamentele necesare utilizarii platformei software
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Da
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2013 13:30
Locul: Sediul Autoritatii Contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013Axa Prioritara 7 ?Asistenta Tehnica? Domeniul Major de Interventie 7.1. ?Sprijin pentru implementarea, managementul general si evaluarea POSDRU?
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice, Directia Generala Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Adresa postala: B-dul Carol I nr.34-36, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020922, Romania, Tel. +40 213150207, Email: [email protected], Fax: +40 213150206, Adresa internet (URL): www.fseromania.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2013 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer