Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sprijin pentru AMPOSDRU in vederea realizarii verificarilor de management administrative privind operatiunile finantate in cadrul POSDRU


Anunt de participare numarul 145527/03.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Adresa postala: DG AMPOSDRU Bulevardul Carol I nr.34-36, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020922, Romania, Punct(e) de contact: Cristian ABABEI, Tel. +40 213150207, In atentia: DG AMPOSDRU, Email: [email protected], Fax: +40 213150206, Adresa internet (URL): www.fseromania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sprijin pentru AMPOSDRU in vederea realizarii verificarilor de management administrative privind operatiunile finantate in cadrul POSDRU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti
Regiunea Nord-Est
Regiunea Sud-Est
Regiunea Sud
Regiunea Sud-Vest
Regiunea Vest
Regiunea Nord-Vest
Regiunea CentruRegiunea Bucuresti-Ilfov
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de prestari servicii care are ca obiectiv general consolidarea capacitatii si asigurarea expertizei necesare Autoritatii de Management a Programului Operational Dezvoltarea Resurselor Umane si Organismelor Intermediare, pentru verificarea cererilor de rambursare depuse de catre beneficiarii POS DRU.
Obiectivul specific al contractului consta in verificarea unui numar de 7.000 de cereri de rambursare (si a cererilor aferente de restituire a TVA) depuse de beneficiarii POS DRU, in scopul asigurarii corectitudinii si regularitatii cheltuielilor declarate in cadrul proiectelor finantate prin POS DRU.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79412000-5 - Servicii de consultanta in gestiune financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
.
Valoarea estimata fara TVA: 23, 287, 545.82RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de: 230.000, 00 LEI (pentru alta moneda ? cursul BNR pt. data publicarii anuntului de participare). Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor (egala cu perioada de valabilitate a ofertei). Garantia de participare se constituie in conf. cu art.86 alin.(1)din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari prezentat in original la sediul Autoritatii Contractante sau virament bancar in contul cod IBAN RO90TREZ70054010603XXXXX (TREZROBU)deschis la Trezoreria Operativa Mun. Bucuresti. In cazul ofertei prezentate de un grup de operatori economici asociati, instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru unul din operatorii economici (liderul grupului, asociati). Se accepta si un singur instrument de garantare care sa acopere integral suma mentionata mai sus. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului, in conformitate cu dispozitiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr.925/2006.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu dispozitiile art. 90 alin. (3) din H.G. nr.925/2006. Contractantul va avea obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea contractului.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului, fara TVA.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract, fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.Ofertantii care vor constitui garantia conform art.16 alin. (2) din Legea 346/2004, vor atasa Declaratia privind incadrarea in categoria IMM (Formularul nr. 16 ).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
75% din FSE25% Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Formularul nr. 13 - Declaratie privind legalizarea asocierii si Formular nr. 22 - Acord de asociere din Sectiunea III Formulare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elorI. Declaratii privind eligibilitatea
Completarea si prezentarea Formularului nr. 5 din Sectiunea III- Formulare, a prezentei documentatii de atribuire.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
NOTA! Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 trebuie demonstrata si de tertul sustinator, daca este cazul prin completarea Formularului nr. 5 din Sectiunea III- Formulare
II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Completarea si prezentarea Formularului nr. 6 din Sectiunea III- Formulare
NOTA! Tertii sustinatori ai ofertantului au obligatia de a completa Formularul nr. 6 facand referire exclusiv la situatiile prevazute la lit. a), c^1) si d).
Certificat de atestare fiscala eliberat de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala (original, copie legalizata sau conform cu originalul) care sa ateste ca ofertantul, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, nu inregistreaza datorii la bugetul consolidat (indiferent de cuantumul acestora). Autoritatea contractanta va exclude candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat (indiferent de cuantumul acestora) din luna anterioara celei in care se depun candidaturile, in conformitate cu prev.art. 9 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.
Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale (original, copie legalizata sau conform cu originalul) care sa ateste ca ofertantul, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, nu inregistreaza datorii la bugetul local (indiferent de cuantumul acestora; Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude candidatul care inregistreaza datorii la bugetul local(indiferent de cuantumul acestora) din luna anterioara celei in care se depun candidaturile, in conformitate cu prev.art. 9 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011.
III.Certificat de participare la licitatie cu oferta independent - Cerinta obligatorie completarea si prezentarea Formularului nr. 21 din Sectiunea a III- Formulare aprezentei documentatii de atribuire
IV.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - completarea si prezentarea Formularului nr. 7 din Sectiunea III- Formulare a prezentei documentatii de atribuire (se va completa si de catre eventualii subcontractanti/terti sustinatori).Persoane cu functii decizionale:
Cristian ABABEI - Director general
Daniela MANUC ? Director general adjunct
Daniela BADEA Director ? Directia selectie si contractare
Daniel CHITOI - Director adjunct ? Directia Selectie si Contractare
Ion Daniel POPA - Coordonator -Compartiment Selectie Operatiuni si Contractare
Alin DANCIU ? Ofiter Selectie si Contractare
Ovidiu Ion MIHAESCU - Director ? Directia Monitorizare si Raportare
Bogdan IONESCU ? inspector asistent - Compartiment Functii Delegate
Maria Laura SERBAN - Inspector principal? Compartiment Functii Delegate
Veronica TARAN ? BACIU - Expert asistent ? Compartiment Ex-Ante
NOTA: Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata in limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mentionate mai sus. I.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului (se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?) care sa contina informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte:
-denumirea operatorului economic si datele de identificare;
-sediul social; sediile secundare; structura actionariatului; domeniul de activitate principal; domeniile de activitate secundare; situatia societatii.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
NOTA: Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mentionate mai sus.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta aceste documente pentru partea de contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerin?a nr. 1
Prezentarea cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani anteriori datei limita de depunere a ofertelor (2010, 2011, 2012)Ofertantul trebuie sa demonstreze ca media Cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani este de minim 23.000.000 lei.
Se vor prezenta bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2010, 2011 si 2012, vizate si inregistrate de organele competente. Bilanturile vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul sau echivalent.
Completare Formular nr. 8 din Sectiunea III- Formulare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In vederea facilitarii evaluarii ofertelor se va utiliza cursul mediu anual al Bancii Centrale Europene (www.ecb.int)pentru fiecare dintre cei trei ani pentru care s-a cerut cifra de afaceri, respectiv: ANUL CURS RON/EURO: 2010 - 4, 2122; 2011 ? 4, 2391; 2012 ? 4, 4593.. Pentru alta valuta se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE pentru fiecare an in parteCompletare Formular nr. 8 din Sectiunea III- Formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Oferta comuna/asociere/consortiu:
Documentele solicitate vor fi depuse de catre fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu.Persoana care sustine tehnic si/sau profesional operatorul economic ofertant nu trebuie sa se afle intr-una din situatiile care determina obligatia excluderii din procedura de atribuire (prevederile art.180, art.181 lit. a), c1) ?i d), art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006).
In cazul capacitatii tehnice si/sau profesionale cerintele impuse pot fi demonstrate integral, fie de ofertant, respectiv cumul in cazul unui grup de operatori economici ce depun oferta comuna, fie, integral de tertul sustinator- daca este cazul.
Experienta similara
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta in prestarea de servicii similare ce fac obiectul contractului, prin prezentarea a maxim 3 contracte in domeniul verificarilor de management administrative in cadrul programelor finantate prin instrumente financiare de pre si /sau post aderare sau in cadrul altor programe implementate la nivel national sau european, finantate din alte surse de finantare, a caror valoare cumulata este de minim 20.000.000 lei.
Serviciile trebuie sa fi fost prestate in ultimii 3 ani calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor.
Completare Formular nr. 17 din Sectiunea III - Formulare - Lista principalelor prestarii de servicii similare realizate in ultimii 3Formularul nr. 18 - Experienta similara.
Personal
Informatii privind calificarile si experienta profesionala a echipei nominalizate pentru realizarea contractului.Se va depune Formularul nr. 9 din Sectiunea III-Formulare - Lista personal responsabi pentru indeplinirea contractului.
Personalul cheie al echipei de proiect va fi compus din cel putin urmatorii specialisti:
1. Lider de echipa ? 1 persoana
Calificari si abilitati:
? Studii superioare absolvite cu diploma de licentaExperienta profesionala generala:
?Minim 5 ani experienta profesionala generalaExperienta profesionala specifica: ? Participarea, in calitate de lider de echipa/lider de echipa adjunct/director, la implementarea a cel putin 1 proiect..? Participarea la implementarea a cel putin 1 proiect in domeniul verificarilor de management administrative in cadrul programelor finantate prin instrumente financiare de pre si/sau post aderare sau in cadrul altor programe implementate la nivel national sau european, finantate din alte surse de finantare.
2. Coordonatori regionali ? 11 persoane
Calificari si abilitati:
?Studii superioare absolvite cu diploma de licentaExperienta profesionala generala:
?Minim 5 ani experienta profesionala generala
Experienta profesionala specifica: ? Participarea, in calitate de lider de echipa/lider de echipa adjunct/director, la implementarea a cel putin 1 proiect..
? Participareala implementarea a cel putin 1 proiect. in domeniul verificarilor de management administrative in cadrul programelor finantate prin instrumente financiare de pre si/sau post aderare sau in cadrul altor programe implementate la nivel national, finantate din alte surse de finantare.
3. Experti financiari categoria A? 11 persoane
Calificari si abilitati
?Calitate de membru activ al C.A.F.R. conform O.U.G. nr.75/1999 privind activitatea de audit financiar sau al C.E.C.C.A.R. conform O.G. nr.65/1994 privind organizarea activitatiide expertiza contabilasi a contabililor autorizati
4. Experti financiari categoria B? 22 persoane
Calificari si abilitati
?Studii superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniu financiar
Experienta profesionala generala:
? 5 ani experienta profesionala generala
5. Experti achizitii publice? 11 persoane
Calificari si abilitati
?Certificat de absolvire a unui curs de expertachizitii publice acreditat .
Experienta profesionala specifica:
Experienta practica specifica de minim 3 ani in domeniul achizitiilor publice.
NOTA:
- Pentru fiecare expert propus se vor completa:
-Formularul nr. 11 din Sectiunea III-Formulare ? Curriculum Vitae pentru fiecare expert. CV-ul trebuie sa contina in mod obligatoriu titlul si obiectul proiectului la care expertul a participat, descrierea sarcinilor indeplinite de expertul respectiv si pozitia acestuia in cadrul proiectului.
- Formularul nr. 12 din Sectiunea III- Formulare ? Declaratie de disponibilitate semnata in original de catre fiecare dintre expertii propusi.
- Numarul expertilor cheie solicitati este minim, ofertantul putand propune un numar mai mare de persoane pentru fiecare categorie de experti cheie.
- Un expert nu poate fi nominalizat pentru mai multe pozitii
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant.Se solicita prezentarea certificatului ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
.Completare Formular nr. 17 din Sectiunea III-Formulare - Lista principalelor prestarii de servicii similare realizate in ultimii 3Formularul nr. 18 - Experienta similaraIn vederea facilitarii evaluarii ofertelor valoarea in lei/euro a contractelor se va calcula la cursul mediu comunicat de BCE pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: ANUL CURS RON/EURO: 2010-4, 2122;2011-4, 2391.2012-4, 4593Pentru alta valuta se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE pentru fiecare an in parteSe va depune Formularul nr. 9 din Sectiunea III-Formulare ? Lista personal responsabil pentru indeplinirea contractului.- Se va depune Formularul nr. 11 din Sectiunea III-Formulare ? Curriculum Vitae pentru fiecare expert.- Se va depune Formularul nr. 12 din Sectiunea III-Formulare ? Declaratie de disponibilitate semnata in original de catre fiecare dintre expertii propusi.Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant.Se solicita prezentarea certificatului ISO9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
45%
Descriere: Componenta financiara
2.
Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului
20%
Descriere: Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului
3.
Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a afecta cerintele din Caietul de sarcini (Prerecomandari)
35%
Descriere: Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a afecta cerintele din Caietul de sarcini (Prerecomandari)
Punctaj maxim componenta tehnica: 55
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2013 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2013 12:00
Locul: Sediul Autoritati Contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): finantat din Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa prioritara 7 ? Asistenta tehnica ? Domeniul Major de Interventie 7.1 Sprijin pentru implementarea, managementul general si evaluarea POSDRU
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
VI.3) Alte informatii
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006 actualizata, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere - Formular nr. 23 -Model declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare semnata de reprezentantul legal, prin care confirma indeplinirea cerintelor de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o Anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte.Sustinerea tehnica si/sau financiara: conform art. 186 si 190 din OUG 34-2006 - ofertantul isi poate demonstra situatia economica si/sau financiara si situatia tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.In cazul ofertelor cu punctaje egale situate pe primul loc modalitatea de departajare o va constitui pretul cel mai scazut. Incazul in care egalitatea persista ofertantii vor prezenta o noua oferta financiara, in plic inchis. Oferta cu pretul cel mai scazut va fi declarata castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului ce se doreste contestat, potrivit dispozitiilor art. 256² alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): ) www.cnsc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2013 09:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer