Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sprijin pentru Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane si Organismele Intermediare in vederea implementarii POSDRU


Anunt de participare numarul 89518/28.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII SOLIDARITATII SOCIALE SI FAMILIEI
Adresa postala: Calea Plevnei, nr.46-48, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010233, Romania, Punct(e) de contact: AMPOSDRU, Tel.+ 4021 315 02 07, In atentia: Adrian POPESCU, Email: [email protected], Fax: + 4021 315 02 07; + 4021 315 02 06, Adresa internet (URL): www.fseromania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sprijin pentru Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane si Organismele Intermediare in vederea implementarii POSDRU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane, Calea Plevnei, nr.46-48, Sector 1, cod postal 010233, Bucuresti, Romania si Organismele Intermediare
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sprijin pentru consolidarea structurilor institutionale de la nivel central, regional si local in vederea obtinerii unui sistem eficient privind Fondul Social European (FSE), a unui sistem corespunzator de gestionare si implementare a Programului Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane (POSDRU), precum si asigurarea unui nivel cat mai mare de absorbtie a fondurilor.
Proiectul va implementa activitati structurate in cadrul a doua componente, dupa cum urmeaza:
Componenta I Cresterea capacitatii AMPOSDRU si OI-uri in vederea pregatirii apelurilor pentru propuneri de proiecte si selectia cererilor de finantare depuse in cadrul POSDRU
Componenta II Cresterea capacitatii AMPOSDRU siOI-urilor invederea imbunatatirii si eficientizarii continue a procesului de implementare a proiectelor finantate din POSDRU.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
80500000-9-Servicii de formare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prin acest proiect, Prestatorul trebuie sa acorde sprijin pentru consolidarea structurilor institutionale de la nivel central, regional si local in vederea obtinerii unui sistem eficient privind Fondul Social European (FSE), a unui sistem corespunzator de gestionare si implementare a Programului Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane (POSDRU), precum si asigurarea unui nivel cat mai mare de absorbtie a fondurilor.
Proiectul va implementa activitati structurate in cadrul a doua componente, dupa cum urmeaza:
Componenta I Cresterea capacitatii AMPOSDRU si OI-uri in vederea pregatirii apelurilor pentru propuneri de proiecte si selectia cererilor de finantare depuse in cadrul POSDRU
Componenta II Cresterea capacitatii AMPOSDRU siOI-urilor invederea imbunatatirii si eficientizarii continue a procesului de implementare a proiectelor finantate din POSDRU.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 414, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 168280 Lei (2% din buget estimat).Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 22.02.2010.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantat de catre EU prin FSE in cadrul POSDRU, Romania 2007-2013, AP7 DMI7.1 Sprijin pentru implementarea, managementul general si evaluarea POSDRU. Platile se fac conf. prevederilor din Contract.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociereact juridic incheiat intre operatorii economici unde vor fi stipulate drepturile si obligatiile pe care le vor avea in indeplinirea contractului si desemnarea liderului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 ale OUG nr. 34/2006; 3. Cazier fiscal; 4. Certificat de atestare fiscala; 5. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; 6. Declaratie de integritate; 7. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ONG - Extrasul de la Registrul Asociatiilor si Fundatiilor;In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta:
- fie o declaratie pe proprie raspundere,
- fie o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
(a) Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008)a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)(b) Media profitului operational al ofertantului(operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)trebuie sa depaseasca valoarea de 8.414.000 lei(b)trebuie sa fie pozitiv pe ultimii trei ani financiari (2006, 2007, 2008)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
(a) Experienta similara
1. Decl. privind lista principalelor prestari de servicii
2. Scrisoare recomandare
Cerinta minima: cel putin o recomandare din partea unui beneficiar pentru fiecare criteriu.
(b) Capacitatea tehnica a expertilor cheie
1. Expert 1 (min.5 ani experienta in implementarea FSE si/sau Phare Dezvoltarea Resurselor Umane (DRU);experienta ca Lider de Echipa in cel putin 2 proiecte de constructie institutionala finantate FSE/PhareDRU;Experienta in procesul de pregatire pentru accesarea FSE in domeniile ocuparea fortei de munca si/sau FPC din perspectiva SEO, min.2 proiecte;Experienta de lucru cu structurile administratiei publice centrale cu atributii in gestionarea FSE, min.2 proiecte)
2. Expert 2 (min.5 ani experienta in domeniul politicilor si strategiilor UE in domeniul ocuparii, DRU, parteneriatului social si/sau incluziunii sociale;min.3 ani experienta in evaluarea de scheme de grant, sub-componente, componente, sub-programe si/sau programe finantate FSE/PhareDRU)
3. Expert 3 (min.5 ani experienta in domeniul politicilor si strategiilor UE in domeniul ocuparii, DRU, parteneriatului social si/sau incluziunii sociale;min.3 ani experienta in coordonarea monitorizarii schemelor de grant, sub-componentelor, sub-programelor si/sau programelorfinantate FSE/PhareDRU)
4. Expert 4 (min.5 ani experienta in coordonarea sesiunilor de instruire in domeniul FSE si/sau PhareDRU;experienta in organizarea si coordonarea de sesiuni de instruire/seminarii pentru institutiile administratiei publice centrale ref. gestionarea FSE/PhareDRU, min.2 proiecte;Experienta in organizarea si coordonarea de sesiuni de instruire si seminarii adresate potentialilor beneficiari si/sau beneficiarilor ref. accesarea(pregatirea de proiecte) si/sau administrarea FSE/PhareDRU, min.2 proiecte)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
(a) Experienta similara1) Ofertantul a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin 2 proiecte in domeniul oferirii de asistenta tehnica pentru implementarea FSE.2) Ofertantul a implementat/gestionat, in ultimii 3 ani, cel putin 1 proiect cu o valoare >4207000 lei, privind pregatirea unei Autoritati de Management pentru gestionarea si implementareaFSE.(b) Capacitatea tehnica a expertilor cheieCV;Diploma univ. de licenta - copie;Documente emise de angajatori care sa specifice perioada lucrata efectiv;Declaratie disponibilitate si exclusivitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Descrierea rationamentului
18%
Descriere:
2.
Descrierea metodologiei de implementare
35%
Descriere:
3.
Planificarea si graficul de indeplinire a activitatilor
6%
Descriere:
4.
Matricea cadrului logic
4%
Descriere:
5.
Pretul ofertei
37%
Descriere: Componenta financiara
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S161-234169 din 22.08.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 22.02.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2009 14:00
Locul: MMFPS - AMPOSDRU Calea Plevnei, nr.46-48, Sector 1, cod postal 010233, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici si ai Autoritatii Contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013Axa Prioritara 7 Asistenta TehnicaDomeniul Major de Interventie 7.1. Sprijin pentru implementarea, managementul general si evaluarea POSDRU
VI.3) Alte informatii
Adresa de internet la care documentatia de atribuire este disponibila: www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+4021-319.51.80; +4021-319.51.81, Email: [email protected], Fax: +4021-319.16.49; +4021-332.11.88, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare de la data luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform Art. 256^2, alin. (1), lit. (a) din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane
Adresa postala: Calea Plevnei, nr. 46-48, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010233, Romania, Tel.+4021-315.02.14, Email: [email protected], Fax: +4021-315.02.14, Adresa internet (URL): www.fseromania.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.10.2009 13:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer