Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SPRIJIN PENTRU EVALUAREA PROPUNERILOR DE PROIECTE AFERENTE AXEI PRIORITARE 4 DIN CADRUL POS CCE


Anunt de participare numarul 95253/04.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Adresa postala: CALEA VICTORIEI NR.152, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA GENERALA ACHIZITII PUBLICE SI CONCESIUNI, Tel.0212025227, In atentia: FLORENTINA CONSTANTINESCU, Email: [email protected], Fax: 0212025294, Adresa internet (URL): www.minind.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SPRIJIN PENTRU EVALUAREA PROPUNERILOR DE PROIECTE AFERENTE AXEI PRIORITARE 4 DIN CADRUL POS CCE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri Calea Victoriei, nr. 152, Sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiect realizarea urmatoarelor servicii: SPRIJIN PENTRU EVALUAREA PROPUNERILOR DE PROIECTE AFERENTE AXEI PRIORITARE 4 DIN CADRUL POS CCE - Proiectul va furniza asistenta tehnica Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri, Organismului Intermediar pentru Energie, in vederea asigurarii unui proces calificat si transparentde evaluare tehnico-economicaa Cererilor de finantare (propunerilor de proiecte)care corespund obiectivelor Axei prioritare 4 a POS CCE.Detalii privind descrierea Contractului sunt evidentiate in Volumul III- Caietul de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311300-0 - Servicii de analiza a studiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Volumului III Caiet de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.part.val.21.07.2010 de 20000 RON/4706 E si Gar.buna exec.10% din val.contr.fara TVA se vor const.prin vir.banc. sau orice instr.de garan.emis in cond.leg. de o soc. banc. sau soc. de asig.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata din bugetul de stat - linia de finantare 56.20 cu rambursarea a maximum 75% din fondurile Axei de AT a POS CCE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind calitatea de participant la procedura. Operatorul economic (lider, asociat, subcontractor) trebuie sa completeze Formularul 5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
2. Declaratia privind eligibilitatea, respectiv Formularul 6 Declaratie privind eligibilitatea;
3. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori precum si faptul ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/lichidare/aranjament cu creditorii sau o alta situatie similara reglementata de legislatia in domeniu, valabil la data deschiderii;
4. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor;5. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor;6. Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181, respectiv Declaratie privind eligibilitatea Formular 6;
7. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant Contabil
2.Formularul 7 Informatii generale
3.Informatii privindcifra de afaceri si profitul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Bilanturile contabile privind exercitiile financiare aferente anilor 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006)2.Formularul 7 Informatii generalea) Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei aniincheiati (2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie mai mare de 800.000 RONb) Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;
2. Resurse umane si structura managementului;
3. Experti evaluatori si experti juridici
3.1 Experti evaluatoriVor fi propusi cel putin 8 experti evaluatori, din care:
- 4 experti evaluatori pe domeniul tehnic, din care minimum 1 expert pe domeniul energetic
- 4 experti evaluatori pe domeniul economic.
Calificari si abilitati (la nivel minim):
a) Diploma de studii superioarede lunga durata, cu licenta, emise de institutii de invatamant autorizate, in domeniul tehnic si/sau economic, in domeniul specific pozitiei pe care urmeaza sa o ocupe in executia contractului (tehnic/energetic/ economic).
b) Cunostinte bune de limba romana care sa-i permita exprimarea opiniilor in scris sau oral.
Experienta profesionala :
Minim 3 ani de experienta generala in domeniul aferent/similar pregatirii profesionale;
Elaborarea / evaluareaa minim 1proiect de investitii de tipul celor finantate in Ghidurile solicitantului aferente Axei Prioritare 4 sau a oricarui alt tip de priect aferent sectorului energetic.
3.2. Experti juridici (2 experti)Calificari si abilitati (la nivel minim):
a) Diploma de studii superioare de lunga durata, cu licenta, instiinte juridice (atestate cu diplome emise de institutii de invatamant autorizate).
b) Cunostinte bune de limba romana care sa-i permita exprimarea opiniilor in scris sau oral.
Experienta profesionala : Experienta in drepturi reale si teoria obigatiilor precum si in dreptul societatilor comerciale.
Experienta juridica in cel putin un proiect de investitii (din etapa cercetare/proiectare/implementare/audit) aferent sectorului energetic.4. Coordonatorulde proiect
a) Calificari si abilitati (la nivel minim):
Diploma Universitara de studii de lunga durata, cu licenta, in orice domeniu, emisa de institutii de invatamant autorizate:
b) Cunostinte bune de limba romana care sa-i permita exprimarea opiniilor in scris sau oral.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani calculati pana la termenul limita de depunere a proiectelor (aprile 2007- aprilie 2010) maximum 3 contracte in domeniul prestariiserviciilor privind dezvoltarea de proiecte si/sau evaluarea tehnica si financiara a proiectelor; participarea ofertantului lacontract in mod cumulativ a fost de minimum650.000 lei.2. Personalul angajat permanent (individual sau asociere) pe fiecare din ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009). trebuie sa fie de minim 5 persoane, din care minim 2 persoane sa aiba competentele/calificarea necesara in domeniul elaborarii/evaluarii proiectelor.3. Documente suport pentru experti: a) O lista cu expertii propusi pentru implementarea proiectului Formularul 17;b) Curriculum vitae pentru fiecare expert urmarind Formularul 18.Este recomandabil ca fiecare Curriculum Vitae sa contina maxim 4 pagini.Pentru a verifica indeplinirea cerintelor caietului de sarcini si a informatiilor din CV, pentru fiecare expert propus ofertantul va depune: - copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV;
- copii ale certificatelor sau referintelor emise de beneficiari care sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru in domeniile/specializarile cerute.c) Declaratie de exclusivitate si disponibilitate (Formularul 19) semnata in original de fiecare expert propus in oferta.4. Documente suport pentru coordonatorul de proiect: a) Curriculum vitae pentru Coordonatorul de proiect( Coordonatorul de proiect nu este considerat a lucra ca expert in cadrul contractului, nefiind inclus in Lista expertilor): b) Copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV: c) Declaratie de exclusivitate si disponibilitate (Formularul 19)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
70%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2009/S205-295036din23.10.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.07.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2010 12:00
Locul: Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri, Calea Victoriei, nr. 152, etaj 1, cam.112
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice, Axa Prioritara 4 - Asistenta Tehnica
VI.3) Alte informatii
Modul de aplicare al cerintelor mentionate la punctul III.2) Conditii de Participare se explica detaliat in documentatia de atribuire. Ofertantul va lua in considerare in prezentarea ofertei descrierea detaliata a acestor cerinte, asa cum sunt prevazute in documentatia de atribuire Fisa de date a achizitiei, atasata prezentului anunt pe www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: +4021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, Romania, Tel.004 021 319 51 80, Fax: fax 004 021 319 16 74, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in orice faza a procedurii, in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri - Directia Generala Juridica si Relatii Institutionale
Adresa postala: Calea Victoriei nr. 152, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, Romania, Tel.+40 21 2025424, Adresa internet (URL): www.minind.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2010 13:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer