Licitatie Publica - Sprijin pentru functionarea Autoritatii pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale si a Autoritatii de Management pentru Programul Operational Asistenta Tehnica
Anunt de participare numarul 64869/26.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bd.MirceaVoda, nr. 44, Intrarea C, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, Tel.+40 21 302 52 88, In atentia: Alexandra Dabu, Email: [email protected], Fax: +40 21 302 52 64, Adresa internet (URL): www.mefromania.ro/ www.fonduri-ue.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sprijin pentru functionarea Autoritatii pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale si a Autoritatii de Management pentru Programul Operational Asistenta Tehnica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul urmareste obtinerea de asistenta de specialitate in domenii cheie de activitate pentru ACIS (managementul sistemului informatic SMIS, managementul activitatilor de comunicare, elaborarea raportarilor, furnizarea de expertiza pentru lucrarile grupurilor de lucru, pregatirea documentelor aferente reuniunilor CNC, CMC si a grupurilor de lucru etc.), precum si asigurarea elementelor logistice legate de organizarea reuniunilor CNC, CMC si a grupurilor de lucru. Servicii de organizare a reuniunilor Comitetului de Monitorizare si a altor reuniuni relevante, pregatirea materialelor, precum si definirea si contractarea altor proiecte care pot fi finantate in cadrul POAT.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79950000-8 - Servicii de organizare de expozitii, de targuri si de congrese (Rev.2)
79421000-1-Servicii de gestionare a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
79951000-5-Servicii de organizare de seminarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Organizarea Comitetului National de Coordonare a Instrumentelor Structurale 4 reuniuni pentru maxim 40 de persoane;
2. Organizarea Comitetului de Management pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale 12 reuniuni pentru maxim 15 de persoane;
3. Organizarea grupurilor de lucru in cadrul Comitetului de Management pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale 8 reuniuni;
4. Asistenta tehnica pentru sprijin in realizarea activitatilor specifice ale ACIS;5. Organizarea Comitetului de Monitorizare POAT 2 reuniuni pentru maxim 35 de persoane;
6. Organizarea Comitetului de Coordonare al POAT 4 reuniuni pentru maxim 20 de persoane;
7. Organizarea Conferintei anuale a POAT 1 reuniune pentru maxim 100 de persoane;8. Pregatirea materialelor informative referitoare la POAT si implementarea asistentei tehnice in Romania;
9. Sprijin in definirea si contractarea altor proiecte care pot fi finantate in cadrul POAT.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 555, 516RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 43.680 LEI, fara TVAGarantia de buna executie: - 10% din valoarea contractului de achizitie publica de servicii, in lei fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului este asigurata din Bugetul de Stat pe anul 2008Modalitati de plata conform clauzelor contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat pentru oferta castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din OUG 34/2006 cu modif si compl ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura de achizitie publica.
1.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;2.Adresa de la Curtea Districtuala/Instanta Competenta/Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania/sucursala sau echivalent din care sa rezule ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.
4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.5.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor.
6.Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181.
7.Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.2.1 Urmatoarele criterii de selectie vor fi aplicate candidatilor. In cazul ofertelor depuse de o Asociere (grup de operatori economici), aceste criterii de selectie vor fi aplicate Asocierii ca intreg:
2.2.1.1 Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)trebuie sa fie pozitiva pe ultimii trei ani financiari incheiati (2005, 2006, 2007).
2.2.1.2 Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2005, 2006, 2007).2.2.2 Neindeplinirea criteriilor de selectie prevazute la punctele 2.2.1.1 si 2.2.1.2 va duce la excluderea candidatului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.2.1.1 Sa fie pozitiva2.2.1.2 Sa fie cel putin 1 milion euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.3.1 Urmatoarele criterii de selectie vor fi aplicate candidatilor. In cazul ofertelor depuse de o Asociere (grup de operatori economici), aceste criterii de selectie vor fi aplicate Asocierii ca intreg:
2.3.1.1 Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani2.3.1.2 Informatii privind calificarile si experienta profesionala a expertilor-cheie din cadrul echipei de proiect
2.3.2 Neindeplinirea criteriilor de selectie prevazute la punctele 2.3.1.1 va cauza excluderea candidatului.
2.3.3. Subcontractarea va fi permisa.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.3.1.1 Ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin 2 proiecte de prestari servicii de organizare expozitii, targuri si congrese, la care participarea acestuia sa fie in valoare de cel putin echivalentul in lei a 400.000 euro2.3.1.2 Expertii-cheie propusi in echipa de proiect detin: - studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul juridic, economic, administratie publica, stiinte sociale, relatii publice, comunicare, jurnalism sau orice combinatie a acestora pentru toti expertii cheie propusi;
- cunostinte avansate de limba romana pentru unul dintre expertii-cheie propusi;
- cunostinte avansate de limba engleza sau franceza pentru doi dintre expertii-cheie propusi;
- experienta in coordonarea generala a cel putin unei echipe pentru expertul-cheie propus pentru pozitia de lider de proiect- experienta profesionala in 5 proiecte finantate din fonduri europene nerambursabile adresate sectorului administratie publica;
- experienta in 2 proiecte cu componenta de intarire a capacitatii administrative- experienta in 2 proiecte cu componenta de management si monitorizare a fondurilor europene nerambursabile- experienta in 3 proiecte cu componenta de organizare de evenimente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunere tehnica
49%
Descriere:
2.
Propunere financiara
51%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2008 11:00
Locul: Bd.MirceaVoda, nr. 44, Intrarea C, Sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si persoanele imputernicite sa asiste la desfacerea ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Asistenta Tehnica finantat din Fondul European de Dezvoltare regionala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.(+4) 021 319.51.76, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaOrganizare
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor Autoritatea de Management pentru Programul Operational Asistenta Tehnica, Serviciul de Implementare
Adresa postala: Bd. Mircea Voda, nr. 44, intrarea C, Sector 3, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030664, Romania, Tel.(+4) 021 302 53 32, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 302 52 64, Adresa internet (URL): www.mefromania.ro / www.fonduri-ue.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2008 15:57