Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sprijin pentru MAEur in realizarea func?íilor de coordonare a instrumentelor structurale ?i de gestionare a Programului Opera?ional Asisten?a Tehnica


Anunt de participare numarul 141310/22.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Afacerilor Europene
Adresa postala: B-dul. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, Bd. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sect.3, Bucuresti, Romania, CP 030669, Tel. +4 0213025295, In atentia: Alexandra DABU-GHIOARCA, Email: [email protected], Fax: +4 0213025264, Adresa internet (URL): www.fonduri-ue.ro / www.poat.ro / www.maeur.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sprijin pentru MAEur in realizarea func?íilor de coordonare a instrumentelor structurale ?i de gestionare a Programului Opera?ional Asisten?a Tehnica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de prestari servicii?Sprijin pentru MAEur in realizarea func?íilor de coordonare a instrumentelor structurale ?i de gestionare a Programului Opera?ional Asisten?a Tehnica?Obiectiv general: Acest proiect contribuie la asigurarea sprijinului si a instrumentelor adecvate in vederea unei coordonari si implementari eficiente si eficace a Instrumentelor Structurale pentru perioada 2007-2013 si pregatirea perioadei de programare 2014-2020.
Obiectiv specific: Obiectul acestui contract il reprezinta servicii de consultanta pentru sprijinirea functionarii corespunzatoare a Autoritatii pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale si pentru sprijinirea gestionarii si implementarii eficiente a Programului Operational Asistenta Tehnica si prestarea de servicii de organizare evenimente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
79341100-7-Servicii de consultanta in publicitate (Rev.2)
79412000-5-Servicii de consultanta in gestiune financiara (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
79952000-2-Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectul vizeaza sprijinirea ACIS in realizarea activitatilor aferente obiectului de activitate prin furnizarea de asistenta de specialitate in domenii cheie de activitate (pregatirea viitoarei perioade de programare, inclusiv din punct de vedere a institu?ional, furnizarea de expertiza pentru lucrarile grupurilor de lucru, pregatirea documentelor aferente reuniunilor grupurilor de lucru, elaborarea raportarilor, managementul sistemului informatic SMIS, managementul activitatilor de comunicare etc.), precum si prin furnizarea de sprijin in procesul de elaborare, verificare si acceptare a tuturor documentelor care sunt incluse in documentatia aferenta procedurilor de achizi?ie publica care vor fi lansate si in procesul de evaluare a ofertelor si contractare. Se va asigura, de asemenea, sprijin pentru intocmirea proiectelor de contracte si in procesul de verificare a rapoartelor tehnice si financiare de progres aferente contractelor demarate sau in derulare.De asemenea, proiectul va sprijini AM POAT in realizarea activitatilor aferente gestionarii programului, prin asistenta in procesul de verificare a cererilor de rambursare si in vederea coordonarii asisten?ei tehnice, precum si pentru alte activitati descrise la punctul 4.2. mai jos.Proiectul va oferi si sprijin logistic pentru reuniunile organizate de ACIS si AM POAT.Estimativ se are in vedere organizarea a 35 reuniuni.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 565, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in cuantum de 100.000lei printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii (FORMULARUL 16), prezentat pana la data limita de depunere a ofertelor, in original la sediul Autoritatii Contractante sau virament bancar in contul cod IBAN RO94TREZ7005005XXX006232 deschis la ATCPMB (dovada platii confirmata de banca) in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie. Codul fiscal al Autorita?ii Contractante este 20897750. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 80 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Daca garan?ia de participare este emisa intr-o alta moneda decat in LEI, respectarea pragului valoric men?ionat anterior se va verifica prin utilizarea cursului Bancii Na?ionale a Romaniei leu/alta valuta existent la data publicarii documenta?iei de atribuire in SEAP, respectiv data la care va fi publicat anun?ul de participare. Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10% din val. contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari prezentata conform FORMULARULUI 17.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului va fi cel putin egala cu durata contractului.Prez in original si in traducere legalizata, in limba romana. Garantia de buna executie nu se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Asistenta Tehnica co-finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1:
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 337/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa in conformitate cu FORMULARUL 4In cazul in care operatorul economic este reprezentat de catre o persoana imputernicita, alta decat cea mentionata in certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, se solicita imputernicirea (FORMULARUL 2) respectivei persoane care semneaza Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 337/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, precum si restul documentelor depuse in oferta.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu FORMULARUL 5Cerinta nr. 3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu FORMULARUL 6Cerinta nr. 4
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, completat in conformitate cu FORMULARUL 7NOTA
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele mai sus mentionate.
Daca exista incertitudini cu privire la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente. Persoane juridice/fizice romane
Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, (informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor) din care sa rezulte:
a)obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.In cazul unui ONG / Persoane juridice non-profit, se vor depune urmatoarele documente care sa ateste ca persoana semnatara este autorizata:
Statutul cu modificarile la zi (incluzand si incheierile de sedinta).Persoane juridice/fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata.NOTA
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia
economico - financiaraCerinta nr. 1 - partea 1Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pe anii 2009, 2010 si 2011 , vizate si inregistrate de organele competente, in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Cerinta nr. 1 - partea 2
In cazul in care pentru exercitiul financiar 2011, bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2011, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.
Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.
Cerinta nr. 1 - partea 3
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.
Cerinta nr. 2 - partea 1
1. Informatii privind cifra de afaceri a exercitiilor financiare: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari (2009, 2010, 2011) a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin 1.500.000 EURO, echivalentul in moneda nationala a ofertantului
Cerinta nr. 2 - partea 2
Cifra de afaceri se prezinta in moneda nationala a operatorului economic si echivalentul in euro. In vederea facilitarii evaluarii ofertelor se va utiliza cursul mediu anual pentru fiecare dintre cei trei ani pentru care s-a cerut cifra de afaceri. (http: //www.ecb.int/stats/exchange/eurofxref/html/index.en.html)ANUL CURS RON/EURO
2009 4, 2399
2010 4, 2122
2011 4.2391Se vor prezenta informatii la 31 decembrie pentru ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011).Valorile vor fi exprimate in moneda nationala si in euro, la cursul de schimb mediu anual comunicat de Banca Centrala Europeana, pentru anul respectiv 2009, 2010 si 2011.(In cazul unei Asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ).
Cerinta nr. 2 - partea 3
In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la fiecare membru al asocierii. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, acestia pot beneficia de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare.
Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50 %, va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.
Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - partea 1
Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 aniOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta similara (in domeniul consultan?eiin management, consultantei in domeniul achizitiilor ?i/sau consultantei in gestiune financiara)prin prezentarea unei liste a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari etc.
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare realizate in ultimii 3 ani, conform FORMULARULUI 9Prin serviciu similar se intelege acel contract al carui obiect si complexitate este de aceeasi natura cu caracteristicile serviciilor contractului pentru care se organizeaza prezenta procedura de achizitie publica, respectiv servicii in domeniul consultan?ei privind managementul ?i controlul programelor cu finan?are externa nerambursabila, inclusiv in domeniul achizitiilor?i comunicarii.
Experienta similara (FORMULARUL 10) (Detalierea contractelor incluse in FORMULARUL 10).
Cerinta nr. 1 - partea 3
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna)va prezenta cel putin un document/contract/ extras din contract/ proces verbal de receptie etc. care sa confirme prestarea de servicii similare, la care participarea acestuia sa fie cumulat de cel putin echivalentul a 1.500.000 euro fara TVA (echivalentul in moneda contractelor), in cadrul a maxim 4 contracte/proiecte.
Se vor atasa documente suport (copii dupa elementele relevante din contracte/ recomandari datate, semnate si parafate de emitent/ documente constatatoare sau echivalent) care vor contine obligatoriu date referitoare la:
- beneficiarul contractului;
- tipul serviciilor prestate;
- perioada in care s-a realizat contractul;
- valoarea contractului (pentru contractele pe care ofertantul nu le-a prestat in procent de 100% se vor atasa documente de suport din care sa rezulte procentul indeplinit de acesta si faptul ca serviciile prestate de ofertant au fost in domeniul solicitat).
Cerinta nr. 1 - partea 4
Documentele solicitate vor fi prezentate in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilate si semnate de reprezentantul legal.
Valoarea in lei/euro a proiectelor se va calcula la cursul mediu comunicat de Banca Centrala Europeana, pentru anul respectiv.
(http: //sdw.ecb.europa.eu/browse.do?node=2018794)Recomandarile / documentele constatatoare eliberate in temeiul art. 971 din H.G. 925/2006 vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a prestarilor de servicii ori de catre clientul privat beneficiar al prestarilor de servicii si vor include informatii din care sa rezulte indeplinirea / finalizarea in bune conditii a proiectelor.
Cerinta nr. 2 - partea 1
Personalul solicitat pentru indeplinirea contractuluiOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna)trebuie sa dispuna de o echipa de 7 experti cheie care sa fie in masura sa demonstreze calificarile, abilitatile ?i experienta profesionala descrise in continuare.
Pentru expertii cheie se vor prezenta:
- Lista expertilor cheie propusi pentru implementarea contractului. (FORMULARUL 11)
- Curriculum vitae pentru fiecare expert. CV-urile trebuie sa fie suficient de detaliate astfel incat sa rezulte cel putin indeplinirea calificarilor si experientei profesionale solicitate fiecarui expert. Astfel, CV-ul si documentele suport trebuie sa contina in mod obligatoriu titlul si obiectul proiectului la care expertul a participat, descrierea sarcinilor indeplinite de expertul respectiv si pozitia acestuia in cadrul proiectului (Formular 12).
- Declaratie de disponibilitate, semnata in original de catre fiecare dintre expertii propusi(FORMULAR 13)
Cerinta nr. 2 - partea 2
Expert cheie 1: Lider de echipa
? Minim studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta;
? Experienta profesionala generala de minim 5 ani dupa absolvirea studiilor universitare de lunga durata;
? Experienta specifica de minim 3 ani in domeniul gestionarii si/sau implementarii fondurilor europene;
? Experienta specifica in calitate de lider/?ef de echipa in minim 1 proiect/contract.
Cerinta nr. 2 - partea 3Expert cheie 2: Expert programare
? Minim studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta;
? Experienta profesionala generala de minim 5 ani dupa absolvirea studiilor universitare de lunga durata;
? Experienta specifica in calitate de expert cu responsabilitati privind cu responsabilitati privind programarea Fondurilor Structurale si de Coeziune (sprijin in redactarea si negocierea documentelor de programare prevazute in regulamentele comunitare specifice) - minim 1 proiect/contract.
Cerinta nr. 2 - partea 4Expert cheie 3: Expert coordonare de sistem
? Minim studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta;
? Experienta profesionala generala de minim 5 ani dupa absolvirea studiilor universitare de lunga durata;
? Experienta specifica in calitate de expert cu responsabilitati privinddezvoltarea capacitatii institutionale pentru o autoritate/organism de management al Instrumentelor Structurale ? minim 1 proiect/contract.Expert cheie 4 - Expert monitorizare
? Minim studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta;
? Experienta profesionala generala de minim 5 ani dupa absolvirea studiilor universitare de lunga durata;
Experienta specifica in calitate de expertcu responsabilitati privindmonitorizarea si raportarea pentru programe operationale finantate de UE ? minim 1 proiect/contract.
Cerinta nr. 2 - partea 5
Expert cheie 5 - Expert comunicare
? Minim studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta;
? Experienta profesionala generala de minim 5 ani dupa absolvirea studiilor universitare de lunga durata;
? Experienta specifica in implementarea unui proiect de comunicare (care sa includa cel putin relatii cu presa si publicitate- minim 1 proiect/contract.Expert cheie 6: Expert in achizitii publice
? Minim studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta;
? Experienta profesionala generala de minim 5 ani dupa absolvirea studiilor universitare de lunga durata;
? Experienta specifica in domeniul achizi?iilor publice ? de minim 3 ani.
Cerinta nr. 2 - partea 6
Expert cheie 7: Expert pentru verificarea cererilor de rambursare
? Minim studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta;
? Experienta profesionala generala de minim 5 ani dupa absolvirea studiilor universitare de lunga durata;
? Experienta specifica in verificarea/controlul/auditul proiectelor cu finantare interna sau comunitara- minim 1 proiect/contract.
Cerinta nr. 2 - partea 7
Este recomandabil ca fiecare Curriculum Vitae sa contina maxim 4 pagini.Cerintele privind expertii tehnici propusi si cele privind membrii echipei de suport sunt detaliate in prezenta Fisa de date a achizitiei. Pentru a verifica indeplinirea acestor cerinte, pentru fiecare expert tehnic si pentru fiecare membru al echipei de suport, ofertantul va depune:
- copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV;
- La data limita de depunere a ofertelor operatorii economici nu au obliga?ia de a transmite copii detaliate ale certificatelor si/sau referintelor emise de angajatori sau beneficiari.
Cerinta nr. 2 - partea 8
Totu?i, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii (de ex. copii detaliate ale certificatelor si/sau referintelor emise de angajatori sau beneficiari care sa probeze experienta profesionala indicataa in CV ?i durata de lucru in domeniile cerute) pentru a verifica indeplinirea cerintelor solicitate pentru fiecare expert-cheie propus.
Aceste copii ale diplomelor si ale certificatelor si/sau referintelor emise de angajatori sau beneficiari trebuie sa fie suficient de detaliate astfel incat sa probeze atat calificarile, cat si experienta profesionala solicitate fiecarui expert in cadrul documentatiei de atribuire.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita documente si informatii suplimentare celor mentionate mai sus in scopul verificarii datelor din aceste formulare.
Cerinta 3 - partea 1
Informatii privind asociatii/ sub-contractantii
Cerinta 3 - partea 2
a) Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii, conform FORMULARULUI 14: Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor, completata de liderul Asocierii.
b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului.
c) In cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, operatorul economic format dintr-o asociere cu scopul de a depune oferta comuna, va prezenta Autoritatii contractante
Cerinta nr. 3 - partea 3
inainte de data semnarii contractului, contractul de asociere.d) Fiecare subcontractant va completa cu propriile date, Formularul 5- Declaratie privind calitatea de participant la procedura si Formularul 8 - Informatii generale (rubricile 1-6). Si in acest caz se va prezenta un acord de subcontractare preliminar urmand ca in cazul in care oferta este declarata castigatoare sa se prezinte contractul de subcontractare autentificat la notar.In toate cazurile contractele de asociere sau de subcontractare nu pot sa prevada clauze contrare contractului de achizitie publica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Vor fi selectati primii 5 op ec in func de urm crit: 1)Exp sim-max.25 pct 2)Exp. profes a echipei (Exp cheie 1, 2, 3, 4 si 6)-max.75 pct. A se vedea crit de selectie de la pct.VI.3 si din CdS, la CAP.9.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nu e cazul.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.02.2013 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.02.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.02.2013 12:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante - ACIS, Blv. Mircea Voda nr. 44, Intrarea C, Sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus candidaturi.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect/program finantat din fonduri comunitareProgramul Operational Asistenta Tehnica co-finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational de Asistenta Tehnica
VI.3) Alte informatii
Criteriile de selectie sunt: 1)Exp sim-max.25 pct 2)Exp. profes a echipei (Exp cheie 1, 2, 3, 4 si 6)-max.75 pct. Departajarea ofertelor cu pret egal clasate pe primul loc: In cazul in care 2 sau mai multe oferte clasate pe primul loc, contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, ofertantilor respectivi li se va solicita o noua prop financ in plic inchis. In acest caz, contr va fi atribuit ofertantului a carui noua prop financ are pretul cel mai scazut. La incheierea contr, ofertantului castigator i se va solicita sa prezinte contr incheiate cu asociatii/subcontr (daca este cazul) si scris de garantie financ de buna executie in formatul din docum de atrib.Op ec declarat castigator este obligat cf normelor legale in vig sa detina/sa-si deschida cont la Trezorerie, in vedereaefectuarii platilor aferente serviciilor prestate in contr.Aut contr are dreptul de a anula aplicarea proced pt atrib contr de achiz publica in cond prevazute de lege. Aut contr isi rezerva dreptul de a incheia cont de prestari servicii cu op ec castigatori in limitele fondurilor disponibile. In cazul in care procedura se anuleaza, ofertantii vor fi notificati de catre Aut contr. Daca plicul exterior in care se afla oferta nu a fost deschis, atunci oferta va fi returnata nedeschisa ofertantului la solicitarea acestuia. In nici un caz Aut contr nu va fi responsabila pt daunele, indiferent de ce natura, legate de anularea proced, chiar daca Aut contr a fost notificata in prealabil in acest sens. Publicarea unui anunt de participare nu constituie o obligatie a Aut contr de a implementa programul sau proiectul anuntat. Aut contr va folosi pt contractare formularul de contract prezentat in documentatia de atribuire, cu toate anexele specificate. Aut contr va incheia contractul de achizitie publica in perioada de valabilit a ofertelor, dar nu mai devreme de 11 zile de la data transmiterii comunic priv rezultatul aplicarii proced, conform prev art 205 din OUG nr. 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer