Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sprijin pentru MMFES pentru pregatirea ca AMPOSDRU Continuarea procesului de pregatire pentru gestionarea si implementarea Fondului Social European (FSE)


Anunt de participare numarul 64016/18.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII SOLIDARITATII SOCIALE SI FAMILIEI
Adresa postala: Calea Plevnei, nr.46-48, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010233, Romania, Punct(e) de contact: MMFES, AMPOSDRU, Serviciul Licitatii, Tel.+40 3150207, In atentia: SAULEA Dragos - Sebastian, Email: [email protected], Fax: +40 3150206, Adresa internet (URL): www.fseromania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sprijin pentru MMFES pentru pregatirea ca AMPOSDRU Continuarea procesului de pregatire pentru gestionarea si implementarea Fondului Social European (FSE)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul general al proiectului este de a consolida structurile institutionale de la nivel central, regional si local, in sensul obtinerii, dupa aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, a unui sistem eficient de gestionare a FSE la toate nivelele, prin crearea si dezvoltarea de structuri si mecanisme adecvate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
80500000-9-Servicii de formare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Componenta I Cresterea capacitatii AM POS DRU si OI-uri in vederea pregatirii si lansarii apelurilor pentru propuneri de proiecte din cadrul POS DRU
Componenta II - Cresterea capacitatii AM POS DRU, OI-urilor si Beneficiarilor in implementarea unor proceduri eficiente de monitorizare tehnica si financiara la nivelul POS DRU (Axe Prioritare/Domenii Majore de Interventie)si la nivelul proiectelor finantate din POS DRUComponenta III Cresterea capacitatii potentialilor beneficiari si beneficiarilor de proiecte pentru elaborarea si implementarea de proiecte de calitate finatate din POS DRU.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 90.000 Euro. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 19 decembrie 2008.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile Phare 2006, conform acordului de Finantare PHARE 2006/018-147.04.02.05.01.07.01. Platile se fac in conformitate cu prevederile Contractului de servicii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat semnat de operatorii economici.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Persoane juridice romane: 1. Declaratie privind eligibilitatea; 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 ale OUG nr. 34/2006; Documente justificative conform cerintelor din Fisa de Date a Achizitiei.
*Persoane juridice straine: orice document similar emis in tara de origine insotit de traducerea legalizata in limba romana. Pentru fiecare documente de calificare emis de Autoritatile din tara de origine trebuie realizata corespondenta cu documentul similar din Romania cerut pentru persoanele juridice romane.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007) a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii);
2) Profitului operational al ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)Trebuie sa depaseasca valoarea de 4.500.000 euro;2)Trebuie sa fie pozitiv pe ultimii trei ani financiari (2005, 2006, 2007)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii) a finalizat*, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea a ofertei,
2)Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii) a finalizat*, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea a ofertei,
3)Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii) sa aiba,
4)Capacitatea tehnica a expertilor cheie propusi in oferta5)Declaratii de exclusivitate si disponibilitate a expertilor cheie propusi in oferta* - un proiect poate fi considerat finalizat doar daca pana la data depunerii ofertei a fost semnat Raportul final reprezentand acceptanta pentru serviciile prestate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)Cel putin doua proiecte in domeniul implementarii Fondului Social European;2)Cel putin 1 proiect, cu o valoare mai mare de 1.000.000 euro in cadrul caruia s-au implementat activitati privind organizarea de sesiuni de instruire pentru autoritati publice sau alte institutii (ONG, IMM-uri, sindicate, patronate, etc), privind procesul de pregatire pentru accesarea Fondurilor Structurale; Autoritatea Contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a cel putin unei recomandari din partea unui beneficiar/client.3)cel putin 10 persoane angajate permanent care sa lucreze in domeniul relevant pentru aceste proiect.4)trebuie sa indeplineasca cerintele minime mentionate in Fisa de Date a Achizitiei si Caietului de Sarcini;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: conform Fisei de Date a achizitiei
2.
Descrierea rationamentului
15%
Descriere: conform Fisei de Date a achizitiei
3.
Descrierea metodologiei de implementare
30%
Descriere: conform Fisei de Date a achizitiei
4.
Planificarea si graficul de indeplinire a activitatilor
2%
Descriere: conform Fisei de Date a achizitiei
5.
Matricea cadrului logic
2%
Descriere: conform Fisei de Date a achizitiei
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO2006/018-147.04.02.05.01.07.01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S112-150316 din 11.06.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 19.12.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2008 14:00
Locul: Calea Plevnei, nr. 46-48, sector 1, Bucuresti - sediul AMPOSDRU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte pentru proiectul respectiv, alte persoane nominalizate de catre Autoritatea Contractanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National Phare 2006/018-147.04.02.05.01.07.01
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.(+4) 021 319.51.80; (+4) 021 319.51.81, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 319.16.49; (+4) 021 332.11.88, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de vreun act al Autoritatii Contractante conform art.207 din OUG. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Adresa postala: Calea Plevnei, nr. 46-48, Sector1, cod postal: 010233, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010233, Romania, Tel.+4021-315.02.14, Email: [email protected], Fax: +4021-315.02.14, Adresa internet (URL): www.fseromania.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2008 16:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer