Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sprijin pentru MMFES pentru pregatirea ca AMPOSDRU Continuarea procesului de pregatire pentru gestionarea si implementarea Fondului Social European (FSE)


Anunt de participare numarul 57080/01.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII SOLIDARITATII SOCIALE SI FAMILIEI
Adresa postala: Calea Plevnei, nr. 46-48, Sector1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010233, Romania, Punct(e) de contact: Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane Directia Contractare si Implementare Serviciul Licitatii, Tel.+4021-315.02.09, In atentia: Mihaela Godinac, Email: [email protected], Fax: +4021-315.02.09, Adresa internet (URL): www. fseromania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sprijin pentru MMFES pentru pregatirea ca AMPOSDRU Continuarea procesului de pregatire pentru gestionarea si implementarea Fondului Social European (FSE)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Romania, Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane, Calea Plevnei nr.46-48, sector 1 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul general al proiectului este de a consolida structurile institutionale de la nivelcentral, regional si local, in sensul obtinerii, dupa aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, a unui sistem eficient de gestionare a FSE la toate nivelele, prin crearea si dezvoltareade structuri si mecanisme adecvate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74141100-0 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.1)
80420000-4-Servicii de formare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
I Sprijin acordat in vederea pregatirii si lansarii apelurilor pentru propuneri de proiecte pentru fiecare Axa Prioritara in parte din POS DRU si asistenta in cadrul procesului de evaluare a aplicatiilor depuse.
II - Sprijin acordat AM si OIR in elaborarea si implementarea unui sistem eficient privind gestionarea POS DRU in domeniul monitorizarii, managementului financiar, audit si nereguli.
III- Continuarea procesului de intarire a capacitatii administrative a personalului din cadrul AM si OIR prin furnizarea de programe de instruire in scopul asigurarii unui management efectiv si eficient al POS DRU, precum si furnizarea consultanta potentialilor beneficiari de proiecte finantate prin FSE in pregatirea si depunerea de propuneri de proiecte la un nivel calitativ cat mai ridicat.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 90.000 Euro. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 30.09.2008.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile Phare 2006, conform acordului de Finantare PHARE 2006/018-147.04.02.Platile se fac in conformitate cu prevederile Contractului de servicii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.180 si 181 din OUG nr.34/2006 (vezi fisier formulare);
3. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor;
4. Adresa de la Instanta Competenta/ Curtea Districtuala unde isi are sediul compania / sucursala;5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor;6. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale valabil la data deschiderii ofertelor;7. Cazier fiscal eliberat de organele fiscale competente sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor;8. Certificat de inregistrare (pentru firme: eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor; pentru ONG Extras de la Registrul Asociatiilor si Fundatiilor si documente justificative (statut, act constitutiv, incheierea judecatoresca, extras etc.).
9. Declaratie de integritate
*Persoane juridice straine: orice document similar emis in tara de origine insotit de traducerea legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007) a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii)
Profitului operational al ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
trebuie sa depaseasca valoarea de 1.000.000 eurotrebuie sa fie pozitiv pe ultimii trei ani financiari (2005, 2006, 2007)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii) a finalizat*, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin doua proiecte in domeniul implementarii Fondului Social European.2) Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii) a finalizat*, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea a ofertei, cel putin 1 proiect, cu o valoare mai mare de 1.000.000 euro in cadrul caruia s-au implementat activitati privind procesul de pregatire a unei autoritati de management pentru gestionarea si implementarea Fondurilor Structurale.Autoritatea Contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a cel putin unei recomandari din partea unui beneficiar/client.3) Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii) sa aiba cel putin 10 persoane angajate permanent care sa lucreze in domeniul acestui proiect.* - un proiect poate fi considerat finalizat doar daca pana la data depunerii ofertei a fost semnat Raportul final reprezentand acceptanta pentru serviciile prestate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere:
2.
Calitatea descrierii rationamentului
4%
Descriere:
3.
Calitatea strategiei
6%
Descriere:
4.
Fezabilitatea planificarii si a graficului de indeplinire a activitatilor
4%
Descriere:
5.
Capacitatea expertului cheie 1 (liderul de echipa)
11%
Descriere:
6.
Capacitatea expertului cheie 2 (Coordonatorul instruirilor)
8%
Descriere:
7.
Capacitatea expertului cheie nr. 3 (Expert in pregatirea portofoliilor de proiecte)
8%
Descriere:
8.
Capacitatea expertului cheie nr.4 (Expert in management si implementare)
8%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.09.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.08.2008 10:00
Locul: Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane, Calea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorului economic
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National Phare 2006/018-147.04.02
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+4021 319.51.80, Email: [email protected], Fax: +4021 319.16.49, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de actul autoritatii contractante. In cazul contestatiei care se refera la prevederile documentatiei de atribuire, termenul este pana la data stabilita pentru depunerea ofertelor.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Adresa postala: Calea Plevnei, nr. 46-48, Sector1, cod postal: 010233, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010233, Romania, Tel.+40213150214, Email: [email protected], Fax: +040213150207, Adresa internet (URL): www.mmssf.ro/website/ro/autoritate.jsp
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2008 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer