Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sprijin pentru MMSSF pentru pregatirea ca AMPOSDRU


Anunt de participare numarul 26134/02.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MinisterulFinantelor Publice
Adresa postala: B-dul Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare, Tel.+4021-326.55.55/ int. 522, In atentia: Denice Gabriela Ianculescu, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 326 87 09 ; +40 (021) 326 87 30, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro/OPCP, Adresa profilului cumparatorului: www.mmssf.ro/website/ro/autoritate.jsp
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sprijin pentru MMSSF pentru pregatirea ca AMPOSDRU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant
Locul principal de prestare: Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de instruire adresate personalului din cadrul AMPOSDRU si din cadrul Organismelor Intermediare; realizarea de studii si sondaje; servicii de consultanta si instruire adresate potentialilor promotori de proiecte ce vor fi finantate din Fondul Social European; pregatirea portofoliului de proiecte de dezvoltare a resurselor umane pentru perioada de programare 2008.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80420000-4 - Servicii de formare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 40.000 Euro. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: pana la 14.12.2007Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile Phare 2005, conform acordului de Finantare PHARE 2005/017-553.04.03.04.01 Platile se fac in conformitate cu Art. 7 din Contractul de servicii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Persoane juridice romane: 1. Declaratie privind eligibilitatea; 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiileprevazute la art. 181 ale OUG nr.34/2006; 3. Certificat de atestare fiscala; 4. Certificat privind impozitele si taxele locale; . 5.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS). 6. Certificat de inregistrare; 7. Certificat constatator8. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).; 9. Cazier judiciar pentru persoana/ persoanele autorizate ;10. Cazier fiscal al companiei.
*Persoane juridice straine: orice document similar emis in tara de origine insotit de traducerea legalizata in limba romana.
*Declaratie de exclusivitate si disponibilitate a expertilor cheie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Media cifrei de afaceri a ofertantului ;
2)Media profitului operational al ofertantului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) trebuie sa depaseasca valoarea de 1.000.000 euro pe ultimii trei ani financiari (2004, 2005, 2006);2)trebuie sa fie pozitiva pe ultimii trei ani financiari (2004, 2005, 2006)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Ofertantul a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea a ofertei, proiecte in dezvoltarea Fondului Social European - pentru cresterea capacitatii administrative in domeniul programarii, monitorizarii, evaluarii managementului financiar si control precum si programe de pregatire la nivel national/regional pentru imbunatatirea si cresterea capacitatii de absorbtie a FSE;2)Ofertantul a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea a ofertei, proiecte privind pregatirea portofoliului de proiecte pentru Dezvoltarea Resurselor Umane (project pipeline);
3)Ofertantul sa aiba personal care sa lucreze in domeniul relevant pentru acest proiect.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)cel putin 2 proiecte de cel putin 500.000 Euro, in State Membre UE/noile State Membre UE ;2)cel putin 1 proiect, cu o valoare mai mare de 650.000 Euro, finantat din FSE, in State Membre UE/noile State Membre;3)cel putin 15 persoane angajate permanent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
743480/31.07.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S82-100409 din 27.04.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2007 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2007 13:00
Locul: Oficiul de Plati si Contractare Phare, B-dul Mircea Voda nr. 44, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorului economic.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National PHARE 2005/017-553.04.03.04.01
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul de Plati si Contractare PHARE
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+4 (021) 326.55.55, Email: [email protected], Fax: +4 (021) 326.87.30; +4 (021) 326.87.09, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro/OPCP
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2007 11:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer