Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sprijin pentru OI/AM in vederea gestionarii procesului de evaluare si selectie a proiectelor de protectie a naturii propuse in cadrul POS Mediu, Axa Prioritara 4


Anunt de participare numarul 137820/31.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Padurilor
Adresa postala: Calea Serban Voda nr. 30-32, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040212, Romania, Punct(e) de contact: Lucian MIHAI, Tel. +40 213006250, In atentia: Lucian MIHAI, Email: [email protected], Fax: +40 213160778, Adresa internet (URL): www.posmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sprijin pentru OI/AM in vederea gestionarii procesului de evaluare si selectie a proiectelor de protectie a naturii propuse in cadrul POS Mediu, Axa Prioritara 4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti, Galati, Bacau, Sibiu, Pitesti, Craiova, Timisoara, Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- achizitionarea serviciilor de consultanta necesare derularii procesului de evaluare si selectie a proiectelor finantate prin Axa prioritara 4 din POS Mediu, precum si a procesului de instruire a personalului OI si AM POS Mediu, in vederea gestionarii portofoliului de proiecte din domeniul protectiei naturii si a biodiversitatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Cresterea capacitatii de expertiza a OI in verificarea si evaluarea proiectelor din domeniul protectiei naturii cofinantate de UE prin analiza fezabilitatii, maturitatii si gradului in care cererile de finantare depuse in cadrul Axei Prioritare 4 a POS Mediu raspund obiectivelor acestei Axe si in formularea de recomandari promotorilor acestor proiecte in vederea imbunatatirii acestora.
-Imbunatatirea capacitatii de expertiza in programare a Organismelor Intermediare POS Mediu, prin asigurarea de instruiri specifice in evaluarea proiectelor.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 173, 090.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 14.290 Euro/63.447, 6 Lei.Data pentru care se determina echivalenta leu/Euro: 14.05.2012; 1Euro = 4, 44Lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere ofertelor;Garantia se constituie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata (se recomanda utilizarea Formularului nr. 12 din Sectiunea III) sau ordin de plata in contul Autoritatii contractante numarul RO80TREZ700500138X002145 deschis la DTCMB);Dovada constituirii garantiei de participare: prezentata in ORIGINAL la sediul autoritatii contractante, anterior datei limita pentru depunerea ofertei si atasata SCANATA in SEAP odata cu documentele de calificare;sa faca referire expresa la procedura organizata de Autoritatea Contractanta;sa contina in clar denumirea autoritatii contractante;sa contina valoarea garantiei care sa corespunda sumei fixe solicitate prin documentatia de atribuire;sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;sa contina parafa lizibila a bancii emitente si / sau semnatura autorizata;sa fie emisa pentru operatorul economic (asocierea de operatori economici) care a depus oferta.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Neprezentarea garantiei de participare, respectand cerintele de mai sus conduce la respingerea ofertei.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia, ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art. 278(1) din OUG nr. 34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5 % din pretul fara TVA al contractului (2, 5% pentru ofertantii din categoria IMM, in conditiile legale);Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egala cu durata contractului.Scrisoarea de garantie de buna executie trebuie prezentata in original;sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita (cel putin egala cu durata contractului);sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si / sau semnatura autorizata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare provine de la Bugetul de Stat, urmand ca 75% din totalul cheltuielilor eligibile sa fie rambursate din FEDR prin Axa Prioritara 6 ?Asistenta Tehnica? din POS Mediu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Pentru persoane juridice romane: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.Din certificatele fiscale trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Persoanele cu functie de decizie cu privire la initierea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de achizitie sunt:
Ministrul Mediului si Padurilor
Secretar General Adjunct, Ministerul Mediului si Padurilor
Secretar de Stat, MMP
Speranta Georgeta MUNTEANU ? Director General Adjunct, Directia Generala Economica si Financiara
Ciprian GHIOC ? Director General, DG AM POS Mediu
Doina Crina ILIESCU ? Director, Directia Plati, DG AM POS Mediu
Ion MITU ? Consilier Juridic, DG AM POS Mediu
Director, Directia Asistenta Tehnica, DG AM POS Mediu
Maria Elena TEODORESCU ? Sef serviciu, Directia Asistenta Tehnica, DG AM POS Mediu
Lucian MIHAI ? Consilier, Directia Asistenta TehnicaDeclaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (Formularul nr. 17 din Sectiunea III). Certificat constatator emis de ONRC, in original, copie legalizata sau xerocopie lizibila stampilata ?conform cu originalul? semnata de reprezentantul operatorului economic, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 (trei) ani (2009, 2010, 2011).
Prezentarea bilanturilor contabile aferente exercitiilor financiare 2010, 2011 si 2012, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani
Fisa de informatii privind experienta similara. Se solicita minim un contract a carui obiect a fost prestarea de servicii similare (activitati de evaluare a cererilor de finantare pentru proiecte in domeniul protectiei naturii /biodiversitatii), prestat in ultimii 3 ani (raportat la data depunerii ofertei).Demonstrarea se va face prin prezentarea copiei contractului si a Documentului Constatator sau, in cazul in care beneficiarul nu este autoritate contractanta, a unei recomandari in original sau in copie conform cu originalul.
Lista cu expertii principali implicati in derularea proiectului, si precizarea specializarilor acestora, insotita de CV-urile acestora. In cazul in care un expert acopera mai multe din domeniile solicitate, se poate prezenta si un numar mai mic de experti.
Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.
Expert 1 - Legal/Institutional
Cerinte minime:
-Sa aiba diploma de studii universitare de lunga durata
-Sa aiba minim 3 ani experienta specifica domeniului pentru care este propus.
Expert 2 - Achizitii publice
Cerinte minime:
-Sa aiba diploma de studii universitare de lunga durata
-Sa aiba minim 3 ani experienta specifica domeniului pentru care este propus.
Expert 3 - Urbanism / Inginer constructor
Cerinte minime:
-Sa aiba diploma de studii universitare de lunga durata
-Sa aiba minim 3 ani experienta specifica domeniului pentru care este propus.
Expert 4 - Instruire
Cerinte minime:
-Sa aiba diploma de studii universitare de lunga durata
-Sa aiba minim 3 ani experienta specifica domeniului pentru care este propus.
Expert 5 - Analiza cost ? eficacitate / Analiza cost ? beneficiu
Cerinte minime:
-Sa aiba diploma de studii universitare de lunga durata
-Sa aiba minim 3 ani experienta specifica domeniului pentru care este propus.
Expert 6 - Stiintele naturii
Cerinte minime:
-Sa aiba diploma de studii universitare de lunga durata
-Sa aiba minim 3 ani experienta specifica domeniului pentru care este propus.
Expert 7 - Managementul ariilornaturale protejate/siturilor Natura 2000
Cerinte minime:
-Sa aiba diploma de studii universitare de lunga durata
-Sa aiba minim 3 ani experienta specifica domeniului pentru care este propus.
Expert 8 - Biodiversitate, cu experienta in identificarea, stabilirea, implementarea si evaluarea masurilor de conservare pentru specii: plante, nevertebrate (cu accent pe lepidoptere), pesti, amfibieni si reptile, pasari, mamifere (cu accent pe chiroptere si carnivore).
Cerinte minime:
-Sa aiba diploma de studii universitare de lunga durata
-Sa aiba minim 3 ani experienta specifica domeniului pentru care este propus.
Expert 9 - Biodiversitate, cu experienta in identificarea, stabilirea, implementarea si evaluarea masurilor de conservare pentru habitate: habitate costiere, habitate de ape dulci, formatiuni ierboase naturale si semi-naturale de pajiste, turbarii si mlastini, habitate stancoase si pesteri, paduri.
Cerinte minime:
-Sa aiba diploma de studii universitare de lunga durata
-Sa aiba minim 3 ani experienta specifica domeniului pentru care este propus.
Expert 10 - Cartografie/GIS/Baze de Date
Cerinte minime:
-Sa aiba diploma de studii universitare de lunga durata
-Sa aiba minim 3 ani experienta specifica domeniului pentru care este propus.
Prezentarea declaratiilor privind disponibilitatea
Informatii privind sub-contractantii /asociatii
Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii (daca este cazul)
Acord de asociere (daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Sursa de finantare provine de la Bugetul de Stat, urmand ca 75% din totalul cheltuielilor eligibile sa fie rambursate din FEDR prin Axa Prioritara 6 ?Asistenta Tehnica? din POS Mediu
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Asistenta Tehnica, Directia Asistenta Tehnica, AM POS Mediu
Adresa postala: Calea Serban Voda, Nr. 30-32, Sectorul 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040212, Romania, Tel. +40 213006250, Fax: +40 213160778
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2012 10:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer