Licitatie Publica - Sprijin privind managementul fondurilor structurale si de coeziune, prin calificari relevante in domeniul financiar-contabil, schimburi si abordare integrata de bune practici
Anunt de participare numarul 112010/27.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Padurilor
Adresa postala: Str. Justitiei nr. 59-61, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040117, Romania, Punct(e) de contact: Lucian MIHAI, Tel. 316.61.57, In atentia: Lucian MIHAI, Email: [email protected], Fax: 316.07.78, Adresa internet (URL): www.posmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sprijin privind managementul fondurilor structurale si de coeziune, prin calificari relevante in domeniul financiar-contabil, schimburi si abordare integrata de bune practici
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Str. Justitiei nr. 59-61, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de informatii specifice si practice in domeniul financiar ? contabil pentru functionarii publici din cadrul Directiei Plati, Directiei Control Financiar al Instrumentelor Structurale si Directiei Asistenta Tehnica - Directia Generala AM POS Mediu ? Ministerul Mediului si Padurilor, implicati in managementul fondurilor structurale si de coeziune, contribuind astfel la o mai buna absorbtie a acestor fonduri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79412000-5 - Servicii de consultanta in gestiune financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea de informatii specifice si practice in domeniul financiar ? contabil pentru functionarii publici din cadrul Directiei Plati, Directiei Control Financiar al Instrumentelor Structurale si Directiei Asistenta Tehnica - Directia Generala AM POS Mediu ? Ministerul Mediului si Padurilor, implicati in managementul fondurilor structurale si de coeziune, contribuind astfel la o mai buna absorbtie a acestor fonduri.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 216, 950RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantie de participare in cuantum de 5.700 Euro /24.339 Lei-garantie de buna executie exprimata procentual de 10 % din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare provine de la Bugetul de Stat, urmand ca 75% din totalul cheltuielilor eligibile sa fie rambursate din FEDR prin Axa Prioritara 6 ?Asistenta Tehnica? din POS Mediu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere /Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 si art. 181 din ordonanta 34/2006, certificat constatator ORC/documente care dovedesc o forma de inregistrare, certificate privind plata impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale si cazier judiciar, valabile la data deschiderii ofertelor, declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 (trei) ani (2007, 2008, 2009);
?Declaratie pe propria raspundere care sa ateste faptul ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, este cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, ce urmeaza a fi atribuit;
?Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Principalele prestari de servicii similare in ultimii 3 ani; experienta similara; Certificat managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent.Copia contractului si recomandare;Informatii privind subcontractorii;Lista cu expertii principali, dupa cum urmeaza: Expert 1-Diploma universitara de profil economic; Cursuri in domeniul fondurilor europene nerambursabile si managementul proiectelor;Buna cunoastere a limbii romane;experienta de cel putin 5 ani, in managementul proiectelor cu finantare internationala;experienta ca Lider/Sef de echipa/Coordonator in proiecte cu finantare internationala (minim 2 proiecte);experienta in organizarea si efectuarea sesiunilor de instruire formala si a sesiunilor de instruire de tipul ?on the job training? destinate autoritatilor publice, in domeniul managementului proiectelor cu finantare internationala (minim 2 proiecte care sa fi continut componente de training).Expert 2-Diploma universitara in domeniul economic;Cursuri in domeniul managementului financiar si al fondurilor europene nermabursabile;Buna cunoastere a limbii romane;participare ca expert financiar in cel putin 2 proiecte cu finantare internationala;cel putin 8 ani de experienta profesionala in domeniul bugetar, financiar ? contabil si analiza economica si financiara;experienta de cel putin 5 ani in sistemul de management si control al proiectelor cu finantare internationala;experienta in instruire legata de managementul si monitorizarea proiectelor cu finantare internationala (cel putin 2 proiecte cu componenta de training). Expert 3-Diploma universitara in domeniul economic;Cursuri in domeniul managementului financiar si al fondurilor europene nerambursabile;Buna cunoastere a limbii romane;participare ca expert financiar in cel putin 2 proiecte cu finantare internationala;cel putin 8 ani de experienta profesionala in domeniul bugetar, financiar ? contabil si analiza economica si financiara;experienta de cel putin 5 ani in sistemul de management si control al proiectelor cu finantare internationala;experienta in instruire legata de managementul si monitorizarea proiectelor cu finantare internationala(cel putin 2 proiecte cu componenta de training)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-1 contract similar finalizat (activitati de instruire in domeniul financiar-contabil privind managementul fondurilor internationale), a carui valoare sa fie de minim 275.000 Euro fara TVA (1.174.250 Lei fara TVA), sau 2 contracte de natura similara (activitati de instruire in domeniul financiar-contabil privind managementul fondurilor internationale) a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 275.000 euro. Pentru fiecare contract prezentat se solicita si recomandare din partea beneficiarului care sa ateste ca a fost finalizat contractul in bune conditii (fara obiectii din partea beneficiarului)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
30%
30
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
70%
70
Descriere: Conform Fisei de date a achizitiei
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
Pondere componenta tehnica: 70 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
POSM/6/AT/I.2. 2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.01.2011 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Sursa de finantare provine de la Bugetul de Stat, urmand ca 75% din totalul cheltuielilor eligibile sa fie rambursate din FEDR prin Axa Prioritara 6 ?Asistenta Tehnica? din POS Mediu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Cerintele prevazute la punctul III.2.3) din anuntul de participare vor fi completate cu urmatoarele cerinte: 4. Expert 4 - Diploma universitara in domeniul juridic/ economic;Buna cunoastere a limbii romane;cel putin 5 ani de experienta profesionala in implementarea si monitorizarea proiectelor cu finantare internationala;experienta de cel putin 5 ani in aplicarea legislatiei privind Regulamentele CE privind prevederile referitoare la monitorizare, control, evaluare, Regulamentele CE privind prevederile referitoare la managementul financiar, legislatie europeana relevanta pentru proiectele cu finantare internationala.5.Expert 5-Diploma universitara in domeniul juridic/economic;Buna cunoastere a limbii romane;cel putin 5 ani de experienta profesionala in implementarea si monitorizarea proiectelor cu finantare internationala;experienta de cel putin 5 ani in aplicarea legislatiei privind Regulamentele CE privind prevederile referitoare la monitorizare, control, evaluare, Regulamentele CE privind prevederile referitoare la managementul financiar, legislatie europeana relevanta pentru proiectele cu finantare internationala.6.Expert 6-Diploma universitara in domeniul economic;Buna cunoastere a limbii romane;cel putin 5 ani experienta profesionala in domeniul financiar - contabil, analiza economica si financiara;experienta in instuiri, inclusiv instruiri de tipul ?on the job training? pe aspecte financiar - contabile, in proiecte cu finantare internationala (cel putin 2 proiecte).7.Expert 7-Diploma universitara in domeniul economic;Buna cunoastere a limbii romane;cel putin 5 ani experienta profesionala in domeniul financiar - contabil, analiza economica si financiara;experienta in instuiri, inclusiv instruiri de tipul ?on the job training? pe aspecte financiar -contabile, in proiecte cu finantare internationala (cel putin 2 proiecte).Documentatia de atribuire poate fi descarcata din SEAP la linkul www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021 319 16 88, Email: [email protected], Fax: 021 319 82 46
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Asistenta Tehnica, Directia Asistenta Tehnica, AM POS Mediu
Adresa postala: Str. Justitiei, Nr. 59 ? 61, Corp B, Sectorul 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040117, Romania, Tel. 021 316 61 57, Fax: 021 317 07 78
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.11.2010 12:26