Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sprijinirea ANDRAD in dezvoltarea solutiilor tehnice si tehnologice pentru o noua instalatie de tratare a deseurilor radioactive


Anunt de participare numarul 85231/27.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: B-dul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: OPCP, Tel.+40 (021) 326 55 55 int.532, In atentia: Ioana Ionescu, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 326 87 09 ; +40 (021) 326 87 30, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sprijinirea ANDRAD in dezvoltarea solutiilor tehnice si tehnologice pentru o noua instalatie de tratare a deseurilor radioactive
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Sediul ANDRAD din Pitesti, judetul Arges, punctul de lucru ANDRAD din Bucuresti, comuna Saligny, judetul Constanta, CNE Cernavoda
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Operatorul Economic va recomanda tehnologiile pentru procesarea deseurilor radioactive depozitate definitiv la Saligny, va elabora proiectul conceptual al unei statii de procesare deseuri radioactive, va recomanda viitorul amplasament argumentat printr-o evaluare de securitate, vadescrie limitele operationale si criteriile de acceptare in statie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
98113100-9 - Servicii privind siguranta nucleara (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
90520000-8-Servicii privind deseurile radioactive, toxice, medicale si periculoase (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Procesarea deseurilor radioactive pentru depozitare definitiva, intr-o statie, si criteriile de acceptare, precum si evaluarea de securitate a amplasamentului ( a se vedea cap.2.3 din Caietul de Sarcini).
Valoarea estimata fara TVA: 1, 008, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: scrisoare de garantie 20.000EuroGarantia de buna executie 10 %din valoarea contractului de achizitie publica, in Euro fara TVA constituita la data semnarii contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul finantat de UE in conformitate cu Decizia Comisiei Comunitatilor Europene nr. 5793 din 30.11.2007 privind contributia financiara a FT: 99, 16, si de la bugetul de stat :0, 84
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul care se gaseste in oricare din situatii din art.180, 181 din OUG 34/2006 va fi exclus din procedura
1Certificat constatator eliberat de Ministerul JustitieiOficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;2Adresa de la Curtea Districtuala/Instanta Competenta/Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania/sucursala sau echivalent din care sa rezule ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;3Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent;4Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor;5Certificat pentru plata Contributiilor la Asigurarile Sociale-CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS)valabil la data deschiderii ofertelor;6Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza declaratia privind eligibilitateaIn cazul in care declaratia mentionata estesemnata de o persoana imputernicita se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a imputernicit aceasta persoana;7Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008). Valorile vor fi exprimate in euro, la urmatorul curs lei/euro: Anul 2006:1 Euro = 3, 5258 lei
Anul 2007:1 Euro = 3, 3353 lei
Anul 2008:1 Euro = 3, 8688 lei
Se va prezenta Formularul 7 Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Media profitului netal ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie pozitiv pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008)2. Media cifrei de afaceri a ofertantului trebuie sa fie mai mare de 1 mil. Euro pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) are
2. Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) a finalizat.
3. Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) a finalizat4. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)5. Ofertantul (operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii in domeniul proiectului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cel putin 1 proiect/contract finalizatprivind stabilirea si/sau aplicarea tehnicilor si tehnologiilor de tratare si conditionare deseuri radioactive solide si lichide generate de o instalatie nucleara sau radiologica.2.cel putin un proiect conceptual pentru o statie de tratare si conditionare deseuri radioactive.3.cel putin o documentatie de evaluare de securitate pentru o instalatie nucleara sau radiologica.4.dispune de cel putin 5 specialisti ingineri constructori sau fizicieni sau chimisti sau geologi care sa lucreze in domeniul gospodaririi deseurilor radioactive.5. ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Oferta tehnica
49%
Descriere:
2.
Oferta financiara (valoare onorariu total)
51%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2009 12:00
Locul: OPCP - B-dul Mircea Voda nr. 44., Intrarea B, Sector 3, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat de Uniunea Europeana in conformitate cu Decizia Comisiei Comunitatilor Europene nr. 5793 din 30.11.2007 privind contributia financiara a Facilitatii de Tranzitie pentru intarirea capacitatii institutionale in Romania. Cod Proiect FT 2007/19343.06.05
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 (21) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 (21) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0040213195180, Email: [email protected], Fax: 0040213191674, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art. 255 si 256^2, alin 1. si art 281, alin 1.din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Finantelor Publice OPCP - Compartimentul juridic
Adresa postala: B-Dul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030664, Romania, Tel.+4021 326 55 55 int. 614, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 09, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2009 11:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer