Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sprijinirea functionarii Organismului Intermediar pentru Energie prin organizarea Comitetelor de Selectie


Anunt de participare numarul 132510/03.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Adresa postala: CALEA VICTORIEI NR.152, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, Romania, Punct(e) de contact: FLORENTINA CONSTANTINESCU, Tel. +40 0212025227, Email: [email protected], Fax: +40 0212025294, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sprijinirea functionarii Organismului Intermediar pentru Energie prin organizarea Comitetelor de Selectie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Comitetele de Selectie se vor organiza atat in Bucuresti cat si in locatii situate in afara Bucurestiului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acest proiect are scopul de a dezvolta capacitatea OIE de a gestiona Axa prioritara 4 din POS CCE. Proiectul va fi finantat in cadrul Axei prioritare 5 - Asistenta tehnica (DMI 5.1) ? Sprijin pentru managementul, implementarea, monitorizarea si controlul POS-CCE.Prin realizarea acestui proiect se sprijina din punct de vedere logistic activitatea de evaluare si selectie a proiectelor depuse in cadrul Axei prioritare 4 a POS CCE si anume organizarea Comitetelor de Selectie.
Rezultatele ce se doresc a fi atinse prin realizarea acestui proiect sunt urmatoarele:
- Stabilirea in acord cu Secretariatul Comitetului de Selectie (compus din personal din cadrul OIE) a calendarului desfasurarii Comitetelor de Selectie, periodic (trimestrial) ? conform specificitatii apelurilor de depuneri de proiecte in cadrul Axei prioritare 4 din cadrul POS CCE;
- Asigurarea logisticii necesare organizarii Comitetelor de Selectie;
- Raportarea catre OIEa activitatilor derulate in cadrul proiectului si a progreselor obtinute.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
55500000-5-Servicii de cantina si servicii de catering (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de specialitate care sa sprijine personalul OIE in organizarea Comitetelor de Selectie.
Operatorul economic va asigura logistica necesara desfasurarii Comitetelor de Selectie, prin asigurarea serviciilor de transport, cazare si masa pentru toti participantii la reuniuni, precum si inchirierea de sali de conferinta si echipamente audio-video necesare desfasurarii acestor reuniuni.
Valoarea estimata fara TVA: 170, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar. participare 1700 LEI - instr. de garant emis de o soc.banc/soc.asig valabil 90 zile de la depunere oferte sau OP in contul RO05TREZ7005005XXX002305;gar. buna executie 10% din val.contr excl. TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat din bugetul de stat - Linia de finantare 56.20.02 cu rambursarea a maxim 75 % din fondurile Axei de AT a POS CCE.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
- Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;
- Cazier judiciar al companiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale;
- Bilantul contabil aferent exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010, vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2008, 2009 si 2010)trebuie sa fie de minimum 150.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor prestari de servicii in ultimii3 ani;
- Formular 19.1 ? Experienta similara;
- Formular 21 (daca este cazul) - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a operatorului economic/grupului de operatori economici;
- Formular 9 ? Declaratie privind efectivul mediu anual (2008, 2009, 2010) al personalului angajat si al personalului de conducere;
- O lista cu expertii propusi pentru implementarea proiectului (inclusiv Directorul de proiect) ?Formularul 13;
- Curriculum vitae pentru fiecare expert - Formularul 14;
- Declaratie de exclusivitate si disponibilitate (Formularul 15);
- Pentru fiecare expert propus, ofertantul va depune:
1. copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV;
2. copii ale certificatelor sau referintelor emise de beneficiari care sa probeze experienta profesionala specifica indicata in CV si durata de lucru in domeniile cerute;
- certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru cel putin un domeniu de activitate ce face obiectul contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a prestat, in ultimii 3 ani calculati pana la termenul limita de depunere a ofertelor, cel mult 3 contracte in domeniul prestarii serviciilor privind organizarea de evenimente, care in mod cumulativ (pentru 1, 2 sau 3 contracte) a fost de minimum 70.000 lei.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa aiba cel putin 3 experti, din care 1 director de proiect, (contract de munca/contract de colaborare) care sa indeplineasca cerintele minime din documentatia de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.01.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.01.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.01.2012 12:00
Locul: sediul M.E.C.M.A. din Calea Victoriei nr. 152, sector 1, Bucuresti, etaj 3, camera 307
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP, dupa caz
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat din bugetul de stat ? Linia de finantare 56.20.02 cu rambursare de 75% din fondurile Axei de AT a POS CCE.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104641, Email: [email protected], Fax: +40 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile, in conformitate cu prevederile art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006, persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterea dreptului pretins ori a interesului legitim.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri - Directia Generala Juridica si Relatii Institutionale
Adresa postala: Calea Victoriei nr. 152, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, Romania, Tel. +40 0212025424
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.12.2011 17:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer