Licitatie Publica - Sprijinirea procesului de evaluare si selectie a proiectelor depuse spre finantare la PO DCA
Anunt de participare numarul 89086/21.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Financiara
Adresa postala: Piata Revolutiei, nr. 1A, Sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Chiran, Tel.021.315.64.68, 021.303.70.80, int.10456, Email: [email protected], Fax: 021.315.64.68, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sprijinirea procesului de evaluare si selectie a proiectelor depuse spre finantare la PO DCA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Ministerul Administratiei si Internelor Directia Generala pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative, Piata Revolutiei, nr.1A, Sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sprijinirea procesului de evaluare si selectie a proiectelor depuse spre finantare la PO DCA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul proiectului este de a furniza sprijinul necesar pentru AM PO DCA in procesul de management general al programului operational. Acest sprijin se va concretiza prin incheierea unui contract de asistenta tehnica AM PO DCA pentru evaluarea si selectia cu succes a cererilor de finantare depuse in cadrul axelor prioritare ale PO DCA si va avea urmatoarele componente:
I.Furnizarea deexperti pentru procesul de evaluare si selectie a proiectelor propuse pentru finantareincadrul PO DCA
II. Evaluarea din punct de vedere tehnic si financiar a cererilor de finantare pentru proiectele propuse spre finantare in cadrul PO DCA si formularea de recomandari in vederea contractarii.
Valoarea estimata fara TVA: 515, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este de 10.000 lei. Garantia de buna executie reprezinta 7% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare - Contractul este finantat din proiectul nr.65 -Sprijinirea procesului de evaluare si selectie a proiectelor depuse spre finantare la PO DCA, cod SMIS 11536.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea asocierii grupului de operatori economici.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;Certificat pentru plata CAS;Cazier judiciar pentru administrator;Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;
Situatiile financiare aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani(2006, 2007 si 2008) - mai mare decat echivalentul in lei a 150.000Euro.- media rezultatului net al exercitiului financiarpe ultimii trei ani(2006, 2007 si 2008) - pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa privind experienta similara pentrucontracte similare indeplinite si finalizatein decursul ultimilor 3 ani.
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile solicitate echipei de experti
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Finalizarea unui contract in domeniul care face obiectul prezentei proceduri, a carui valoare este mai mare sau egala cu 200.000 lei.Criteriile minime pe care trebuie sa le indeplineasca Liderul de echipa: Studiisuperioare universitarede lunga durata in domeniul economic/administratie publica / drept / stiinte sociale / altelerelevante, absolvite cu diploma de licenta Bune abilitati in conducerea unei echipe formate din experti. Cel putin5 ani experienta profesionala, din care minim 3 ani experienta in evaluarea / implementarea / monitorizarea de proiecte finantate prin instrumente financiare pre si/sau post aderare in domeniul dezvoltarii capacitatii administrative in oricare stat membru UE sau stat candidat UE. Minim 2 proiecte de asistenta tehnica in domeniul administratiei publice la care a participat ca si lider de echipa.Criteriile minime pe care trebuie sa le indeplineasca expertii seniori (3 persoane) sunt urmatoarele: Studiisuperioare universitarede lunga durata absolvite cu diploma de licenta. Cel putin7 ani experienta profesionala generala dupa finalizarea studiilor, in evaluarea / implementarea / monitorizarea de proiecte finantate prin instrumente financiare pre si/sau post aderare in domeniul dezvoltarii capacitatii administrative in oricare stat membru UE sau stat candidat UE (in domeniul administrativ, social sau educatie) Cunoasterea legislatiei romanesti in domeniul administratiei publice si a achizitiilor publice; Experienta profesionala de cel putin 3 ani in evaluarea/implementarea/monitorizarea de proiecte care sa fi avut in vedere dezvoltarea capacitatii administrative (domeniu relevant pentru proiectele propuse spre finantare si evaluate de catre Consultant) participarea ca membru evaluator in cadrul a cel putin 2 comisii de evaluare a proiectelor finantate prin instrumente financiare pre si/sau post aderare in domeniul dezvoltarii capacitatii administrative in oricare stat membru UE sau stat candidat UE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
40%
40
Descriere: Componenta financiara
2.
Componenta tehnica
60%
60
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
Pondere componenta tehnica: 60 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 25.01.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2009 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este finantat din proiectul nr.65 -Sprijinirea procesului de evaluare si selectie a proiectelor depuse spre finantare la PO DCA, cod SMIS 11536.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.02131404642, Email: [email protected], Fax: 02131404642, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
M.A.I. Directia Juridica
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Tel.0213141376, Email: [email protected], Fax: 0213130219, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2009 14:14