Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Spumogen, pulbere, stingatoare, servicii de incarcare, mentenanta si preluare stingatoare


Anunt de participare (utilitati) numarul 148035/19.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +4 0212031306, In atentia: Dana BANEA - [email protected], Email: [email protected], Fax: +4 0212031300, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.N.Nuclearelectrica S.A.
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 212031307, In atentia: Maria STEFAN, Email: [email protected], Fax: +40 212031300
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.N.Nuclearelectrica SA
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 212031306, In atentia: Dana BANEA - [email protected], Email: [email protected], Fax: +40 212031300, Adresa internet (URL): www.nuclearelectrica.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala care desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Spumogen, pulbere, stingatoare, servicii de incarcare, mentenanta si preluare stingatoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CNE Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 115, 076.8 si 135, 530EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza atribuirea contractelor subsecvente o data la 12 luni. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care poate fi atribuit: 37.473, 30 Eur echivalent 166.700 lei; Cursul valutar folosit: 1 Euro = 4, 4485 Lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Spumogen, pulbere, stingatoare, servicii de incarcare, mentenanta si preluare stingatoare astfel: Lot 1: Spumogen, pulbere, stingatoare si servicii de preluare stingatoare
Poz. 1.1 Spumogen pentru stingere incendii
Poz. 1.2 Pulbere pentru stingere incendii;Poz. 1.3 Stingatoare cu agent curat
Poz. 1.4 Servicii de preluare stingatoare cu agent de stingere Halon 1211 in vederea neutralizarii
Lot 2: Servicii de incarcare cu agent de stingere, intretinere si reparare stingatoare incendii
Poz. 2.1 ? Sevicii incarcare stingatoare cu agent de stingere specificPoz. 2.2 ? Servicii de reparare a stingatoarePoz. 2.3 ? Servicii de revopsire a corpului stingatorului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24951230-6 - Incarcatura pentru extinctoare de incendii (Rev.2)
50413200-5-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Poz. 1.1 Spumogen: - cant. min/max acord cadru: 8000 / 10000 litri
- cant. min/max ctr. subsecvent: 2000 / 2500 litriPoz. 1.2 Pulbere ABC:
- cant. min/max acord cadru: 3200 / 4000 kg
- cant. min/max ctr. subsecvent: 800 / 1000 kgPoz. 1.3 Stingatoarele cu agent curat: 40 bucPoz. 1.4 Servicii de preluare a 40 stingatoare cu agent de stingere Halon 1211 in vederea neutralizarii ? 1 buc(in primul ctr. subsecvent)
- Pentru Poz. 1.3 si 1.4: livrarea produselor si prestarea serviciilor se solicita integral in primul contract subsecvent
Lot 2: - Cantitati minime / maxime de stingatoare (pe tipuri) care se estimeaza ca vor face obiectul serviciilor de incarcare cu agent de stingere / reparare / vopsire sunt: Tip P6: ?cant. min/max acord cadru: 400 / 520 buc
- cant. min/max ctr. subsecvent: 100 / 130 buc
Tip P12: ? cant. min/max acord cadru: 60 / 80 buc
- cant. min/max ctr. subsecvent: 15 / 20 buc
Tip P50: ? cant. min/max acord cadru: 4 / 12 buc
- cant. min/max ctr. subsecvent: 1 / 3 buc
Tip G6: ? cant. min/max acord cadru: 2000 / 2240 buc
- cant. min/max ctr. subsecvent: 500 / 560 buc
Tip G30: ? cant. min/max acord cadru: 12 / 20 buc
- cant. min/max ctr. subsecvent: 3 / 5 buc
Tip SM9: ? cant. min/max acord cadru: 400 / 480 buc
- cant. min/max ctr. subsecvent: 100 / 120 buc
Tip SM50: ? cant. min/max acord cadru: 4 / 12 buc
- cant. min/max ctr. subsecvent: 1 / 3 buc
Valoare estimata minima a acordului cadru (fara TVA): 115.076, 8 Eur echivalent 511.919, 2 Lei
Valoare estimata maxima a acordului cadru (fara TVA): 135.530 Eur echivalent 602.905 Lei
(Cursul valutar folosit: 1 Euro = 4, 4485 Lei, curs BNR din data de 08.07.2013, utilizat in Nota de valoare estimata)
Valoarea estimata fara TVA: intre 115, 076.8 si 135, 530EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valorile garantiilor de participare pentru fiecare lot sunt date in Anexa B: Informatii privind loturile.Garantía de participare va avea o valabilitate de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelorGarantia de participare poate fi constituita in euro/alta valuta, la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile. Conform cu art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: virament bancar in contul autoritatii contractante RO94RNCB0072049718520001 (Lei), sau RO45RNCB0072049718520010 - BCR sect.1 (Euro) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (in original) care va prevedea daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat. (Pentru scrisoarea de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, se va completa Formular III.1.1.a)Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925 / 2006. In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSC si aceasta contestatie este respinsa ca fiind nefondata de CNSC sau contestatorul a renuntat la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, atunci autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia depusa, suma stabilita in art. 278¹ din OUG nr. 34 / 2006, respectiv sumele precizate in Anexa B: Informatii privind loturile.Autoritatea contractanta va restitui, fiecarui ofertant participant la procedura, garantia de participarela procedura, in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925 / 2006. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent (fara TVA), este irevocabila si se constituie in conformitate cu art. 90 alin (1) si (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care va prevedea daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat. Pentru scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, se va utiliza Formular III.1.1.b. Totodata , se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantia bancara in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Daca este aplicabil se completeaza Formularul III.1.3 (Acord asociere)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - Se va completa Formularul III.2.1.a.1.
2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Se va completa Formularul III.2.1.a.2. si se vor anexa:
a) pentru persoane juridice/fizice romane-certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor-certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor
b) pentru persoane juridice / fizice straine
-documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu cu originalul?.
3) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Se va completa Formularul III.2.1.a.3.
4) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 - Se va completa Formularul III.2.1.a.4.
In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
Daniela Lulache ? Director General;
Elena Negulici ? Director Economic;
Mihai-Dan Gheorghievici ? inlocuitor de drept Director Economic;
Cristina Nazarevscky ? Sef Departament Achizitii;
Dana Banea - Inlocuitor de drept Sef Departament Achizitii
Comisia de evaluare: Dana Banea, Maria Stefan, Claudiu Protopopescu, Mihaela Enachescu, Adriana Costea ?membri si Stefan Rolea - membru de rezerva.
5) Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul III.2.1.a.5. 1.a Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - pentru persoane juridice/fizice romane
sau1.b Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- pentru persoane juridice/fizice straine
Pentru a fi luat in considerare, documentul/certificatul- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.
- se va prezenta in original sau copie legalizatasau copie ?conform cu originalul?- va contine informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor
- va fi insotit de traducere autorizata in limba romana, daca este emis intr-o alta limba.
NOTA: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicitaita prezentarea documentelui in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.2. Pentru Lotul 2:
2.a Autorizatie ISCIR ? INSPECT IT pentru efectuarea verificarii si repararii stingatoarelor cu presiune permanenta conformprescriptiilor ISCIR PT C5-2003, anexa N.2.b Autorizatie emisa de Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila pentru verificarea, reincarcarea si repararea stingatoarelor de incendiu, cu exceptia celor care contin anumite gaze fluorurate cu efect de sera, in conformitate cu Ordinul 87/2010 al Ministerului Administratiei si Internelor.Autorizatiile se vor prezenta, in termen de valabilitate, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de ofertant
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de ofertant.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru Lotul 1: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani.Se accepta oferantii care vor prezenta cel putin un document /certificat emis sau contrasemnat de o autoritate contractanta ori de catre clientul beneficiar, prin care sa se confirme cel putin una dintre livrarile din lista.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.3.1P
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Ultimii ?3 ani? vor fi calculati / stabiliti prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
ISO 9001:2008 sau echivalent, dovedit pe baza documentului de certificare
Modalitatea de indeplinire
Certificatul se va prezenta, in termen de valabilitate, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat de ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pt. licitatia electronica, operatorii ec. trebuie sa fie inregistrati in SEAP si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Licitatia electronica se va desfasura intr-o runda de 24 ore. Dupa evaluarea ofertelor, prin intermediul SEAP, se vor transmite simultan, pe cale electronica, invitatii de participare tuturor ofertantilor cu oferte admisibile, in care se vor preciza datele si orele de inceput si de sfarsit ale licitatiei electronice. Participantii vor licita electronic ?pretul total?, pentru fiecare lot (calculat conf. cap. IV.4.2) si pot doar sa imbunatateasca ultimul pret ofertat. Autoritatea contractanta nu are dreptul de a dezvalui identitatea participantilor, iar acestia pot vedea doar pozitia pe care o ocupa in clasament. Ac. cadru se va atribui pe baza clasamentului furnizat de catre SEAP in urma finalizarii licitatiei electronice.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
PA # 26756-01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.12.2013 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2013 11:00
Locul: S.N. Nuclearelectrica SA - Str. Polona nr. 65, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o imputernicire in acest sens semnata de aceeasi persoana care a semnat oferta. Se va completa Formularul IV 4.3.2.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1)Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, cu respectarea prevederilor art. 11, alin. (4) si (5) din HG 925 /2006. Se vor completa Formularul VI.3.1 si Anexa sa.2)In plicul care contine documentele de calificare se va include si Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea/neincadrarea in prevederile art. 52 din OUG 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice. Se va completa Formularul VI.3.23)Daca doua sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc (cu preturi egale), autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi prezentarea de noi oferte financiare in plic inchis. Acordul cadru va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.4)Pentru a putea deschide documentele din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shellSAFE Verify de la adresa: http: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal. Pentru contestatiile privind documentatia de atribuire, data luarii la cunostinta este data publicarii acesteia in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N.Nuclearelectrica S.A. - Departament Achizitii
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212031304, Fax: +40 212031315
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2013 11:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer