Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sstem informatic integrat pentru servicii online oferite in Municipiul Cluj-Napoca


Anunt de participare numarul 118952/08.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Cluj-Napoca
Adresa postala:  strada Motilor, nr. 3, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400001, Romania, Punct(e) de contact:  lucia lupea, marcel ielcean, Tel. 0264/592588, In atentia:  lucia lupea, marcel ielcean, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0264/431575, Adresa internet (URL):  www.primariaclujnapoca.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sstem informatic integrat pentru servicii online oferite in Municipiul Cluj-Napoca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: municipiul Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sstem informatic integrat pentru servicii online oferite in Municipiul Cluj-Napoca
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30211300-4 - Platforme informatice (Rev.2)
30233000-1-Dispozitive de stocare si citire (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
72200000-7-Servicii de programare si de consultanta software (Rev.2)
72600000-6-Servicii de asistenta si de consultanta informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sstem informatic integrat pentru servicii online oferite in Municipiul Cluj-Napoca
Valoarea estimata fara TVA: 5, 526, 245RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie participare 100000 lei, garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS CCE, Axa prioritara 3
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006, cazier judiciar, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului//Certificat de inregistrare de la Registrul comertului, Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- pers jur straine, fisa de informatii generale, , certificat conform Ordinul 314/2010, declaratie conform art. 69^1 din OUG 34/2006 modificata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente la data de 31.12.2009, 31.12.2008 si 31.12.2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pentru anii 2007, 2008, 2009deminim 10.000.000 lei sau echivalent euro (transformarea leu-euro se va realiza la cursul mediu al euro pentru fiecare an emis de BNR
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 ani, asigurarea calitatii ISO 9001 sau echivalent, 14001 sau echivalent , 18001 sau echivalent, 20000-1:2005 sau echivalent, ISO 27001 sau echivalent pentru activitatile prev. in caiet de sarcini/similare acestora. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, declaratie privind subcontractantii, acord de asociere, autorizare livrare produse, Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada finaliz in ultimii 3 ani a: - unui ctrct in val de min 3.500.000 lei fara TVA . Ob ctrcttb sa fi fost livrarea unui sistem informatic integratavand cel putin urmat componente: aplicatii, serv de analiza, dezv, implementare, instruire, si suport pt aplic software- a unui ctrct in val de min 1.000.000 lei fara TVA si care a avut ca ob livrarea unor echipam de infrastructura hardware (servere, storage, comunicatii, - a unui ctrct din care sa rezulte implem sol CRM ofertate si care a constat in prest de serv de analiza, proiectare, instalare-configurare, validare/testare aplicatie-a unui ctrct de serv de implementare si garantie, a unui sistem informatic care are un numar de utilizatori autentificati egal cu cel putin 10% din pop Cluj Napoca.- a unui ctrct in care a livrat o sol de arhivare electronica in conf cu Legea Arhivarii nr. 135/2007- a unui ctrct de serv de consultanta pt managementul de proiect, a carui val tb sa fie de min 500000 leifara TVA.(toate val se pot echiv euro);echipa minima: Manager de proiect, Consultant Fonduri Structurale, Responsabil Financiar, manager proiect tehnic, manager echipa tehnica hardware, manager echipa tehnica software, manegr echipa training, arhitect infrastructura hardware si comunicatii, arhitect de solutie, arhitect de date, expert analist de business managementul informatiilor si documentelor, analist de business procese specifice administratiei publice locale/centrale;Nota: pentru fiecare membru din echipa se va respecta experinta si studiile cerute prin fisa de date
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
tehnic
10%
Descriere: asig suport pt aplic software si baza de date
3.
tehnic
10%
Descriere: timp de remediere pt infrastruct hardware
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S47-077065 din 09.03.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.05.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 23.08.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2011 11:00
Locul: str.Motilor nr.1-3, Cluj-Napoca, sediul institutiei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprez imputerniciti ai ofertantilor, reprez UCVAP(daca este cazul)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE - Axa prioritara 3
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN TERMEN DE 10 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA A ACTULUI CARE SE CONTESTA
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICPIULUI CLUJ NAPOCA, BIROUL ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala:  str. Motilor nr. 1-3, Localitatea:  CLUJ-NAPOCA, Cod postal:  400001, Romania, Tel. 0264596030, Email:  [email protected], Fax:  0264431575, Adresa internet (URL):  www.primariaclujnapoca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.04.2011 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer