Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Stabilirea metodologiei de elaborarea a inventarelor locale de emisii de poluanti in atmosfera pentru evaluarea calitatii aerului in contextul directivei 2008/50/EC


Anunt de participare numarul 103632/10.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Padurilor
Adresa postala:  B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040129, Romania, Punct(e) de contact:  Cristina Burnar, Tel. 021.316.37.04, In atentia:  Director General Mihaela Batrinca, Email:  [email protected], Fax:  021.316.37.04, Adresa internet (URL):  www.mmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Stabilirea metodologiei de elaborarea a inventarelor locale de emisii de poluanti in atmosfera pentru evaluarea calitatii aerului in contextul directivei 2008/50/EC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare - dezvoltare
Locul principal de prestare: la sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Stabilirea metodologiei de elaborarea a inventarelor locale de emisii de poluanti in atmosfera pentru evaluarea calitatii aerului in contextul directivei 2008/50/ECprivind calitatea aerului inconjurator si un aer mai curat pentru Europa?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73110000-6 - Servicii de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Stabilirea metodologiei de elaborarea a inventarelor locale de emisii de poluanti in atmosfera pentru evaluarea calitatii aerului in contextul directivei 2008/50/ECprivind calitatea aerului inconjurator si un aer mai curat pentru Europa? VALOAREA TOTALA ESTIMATA CU TVA ESTE DE 800.0000 LEI
Valoarea estimata fara TVA: 645, 161.3RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 12.903, 23lei, modalitati de constituire: vezi fisa de date a achizitiei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Istoricul litigiilor, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, Certificate constatatoare, in original sau copie legalizata, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, inclusivbugetele locale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare(CUI), documente edificatoare conform OrdonanteiGuvernului nr. 57/2002
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, - Profitul net al ofertantului conform bilantului contabil trebuie sa fie pozitiv pentru fiecare din ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009. Bilantul contabil la 31.12.2007, 31.12.2008 sila 31.12.2009/
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale, - Profitul net al ofertantului conform bilantului contabil trebuie sa fie pozitiv pentru fiecare din ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009.Bilantul contabil la 31.12.2007, 31.12.2008 sila 31.12.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara , Incheierea si indeplinirea cu succes, in ultimii 3 ani a unui contract sau maximtrei contr de natura si complex similara, cu o valoare tot cumulata de minim 500.000 lei.Declar.privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora completata in conformitate cu Formularul12
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declar.a ofertantului ref. la efectivele medii anuale ale pers.angajat in ultimii 3 ani Formularul nr.6, Experienta similara Incheierea si indeplinirea cu succes, in ultimii 3 ani a unuicontract sau maximtrei contracte de natura si complexitate similara, cu o valoare totala cumulata de minim 500.000 lei.Declar. priv efectivul pers.implicat in derularea proiectului, specializarile acestora si al cadrelor de conducere, completata in conform cuFormularul8si Formularul nr. 8.1-insotit de CV-uri completate in conform.cu Anexa la Formularul8, ISO 9001, Declar.de disponib.completata in conform.cuFormularul9, Declar.priv.lista princip. prestari de serv.similare in ultimii 3 ani, completata in conform.cu Formularul10, inpreuna cu anexa, Declar. priv.protectia mediului si protectia muncii formular 11,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2010 14:00
Locul: Sediul MMP din Bdul Libertatii nr 12 sector 5 Bucuresti, camera 116 A-parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate sa participe la deschiderea ofertelor cu imputernicire scrisa si copie dupa CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP pana la data de 18.08.2010, ora 12:00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A ACONTESTATIILOR
Adresa postala:  STAVROPOLEOS NR 6 SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI NR 5 SECTOR 4, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021.319.16.88, Email:  [email protected], Fax:  021.319.82.46, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile, conform art.256^2 din OUG 34/2006, Persoana vatamata poate sesiza C.N.S.C. sau, dupa caz, instanta judecatoreasca competenta in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MINISTERUL MEDIULUI SI PADURILOR - DIRECTIA GENERALA JURIDICA
Adresa postala:  BDUL LIBERTATII NR 12 SECTOR 5, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  040129, Romania, Tel. 021.316.37.04, Fax:  021.316.37.04, Adresa internet (URL):  www.mmediu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.07.2010 18:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer