Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Stabilirea nivelului de baza pentru monitorizarea pajistilor cu ?lta valoare naturala din Rom?a


Anunt de participare numarul 99915/11.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala:  B-dul Carol I nr. 24, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020921, Romania, Punct(e) de contact:  MADR, Bd. Carol I nr 24, sector 3, Tel. (+4) 021.3078.565, 021.3072.404, In atentia:  -, Email:  [email protected], Fax:  : (+4) 021.3078.606, Adresa internet (URL):  www.madr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Stabilirea nivelului de baza pentru monitorizarea pajistilor cu ?lta valoare naturala din Rom?a
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare - dezvoltare
Locul principal de prestare: Romania
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Stabilirea nivelului de baza necesar pentru monitorizarea speciilor de plante specifice pajistilor cu ?lta valoare naturala din Rom?a, indicator suplimentar de impact al masurii 214 „Plati de Agro-mediu", stabilit prin PNDR 2007-2013, respectiv stabilirea unei metodologii de colectare a datelor pentru obtinerea nivelului de baza, identificarea starii actuale a speciilor de plante indicator, pe suprafetele de teren agricol aflate sub angajament prin pachetul 1, din cadrul Masurii 214 – Plati de agro-mediu (ca nivel de baza ?vederea unei monitorizari ulterioare a evolutiei acestora).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73000000-2 - Servicii de cercetare si de dezvoltare si servicii conexe de consultanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
? conformitate cu cerintele caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 287, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Nu se solicita.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este co-finantat din fondurile masurii Asistenta Tehnica (511) din cadrul Programului National de Dezvoltare Rurala (fonduri comunitare).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului, care prevede contributia partilor sociale ale asociatilor si durata de valabilitate.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. de eligibilitate privind neincadrarea la art.180 din OUG 34/2006; Decl privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2006
Certif de atestare fiscala, certif privind plata impozitelor si taxelor locale valab la data deschiderii ofert (orig. sau copie certif de ofertant cf cu orig, semnata si stamp)
Pt pers jurid straine: doc edificatoare, elib in tara de origine/?care este rezidentprin care sa dovedeasca ca si-a ?eplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contrib la buget
Decl privind calit de participant la proceduraImputernicire de semnatura pt pers/persoanele autorizate sa semneze oferta, doc ofertei si contractul.
Certif constatator emis de Of Reg Com din care sa rezulte obiect de activit al firmei, specific acestei ach. publice, valab la data deschiderii ofert (orig sau copie certif de ofertant cf cu orig, semnata si stampilata)Certif unic de ?egistrare emis de Of Reg Com-copie.
Pt ONG: extras Reg asociatiilor si fundatiilor
Pt unit de cercetare-dezv: doc edificatoare cf OG nr. 57/2002, ?copie certif pt conf cu orig prin semnatura si stampila, valab la data deschiderii ofertelor.
Pt pers jurid straine: doc edificatoare ?tara de orig/ ?care ofertantul este rezident, emise de organismele autorizate, cu privire la forma de inregistr ca pers jurid/fiz din care sa rezulte ob de activit al firmei, specific acestei ach. publice, valab la data deschiderii ofert, ?lb de orig, ?otite de trad autorizata a acestora ?lb rom?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind fluxurile de trezorerie pentru anii 2007, 2008 si 2009. (conform Formularului nr 8 din sectiunea IV a documentatiei de atribuire).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fluxurile de trezorerie pentru anii 2007, 2008 si 2009 trebuie sa fie pozitive.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Experienta similara: Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii ?ultimii trei ani (conform Formularului nr. 7 inclusiv Tabelul din sectiunea IV a documentatiei de atribuire).
b) Resurse umane
Se vor completa si depune Formularul nr. 4 (Declaratie privind personalul implicat ?proiect) si Formularul nr. 13 (CV pentru expertii cheie) din sectiunea IV a documentatiei de atribuire.
c) Capacitatea tehnica
Declaratie pe proprie raspundere care va contine informatii referitoare la dotarile specifice care sa sustina existenta capacitatii tehnice a ofertantului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Cerinta minima: Minim 1 contract al carui obiect a fost prestarea de servicii ?domeniul monitorizare/cercetare a pajistilor si/sau protectia mediului in valoare de minim 25.000 euro, finalizat la data depunerii ofertelor.b) Pentru ?eplinirea contractului este necesara asigurarea personalului de specialitate: 3 experti cheie specializati ?domeniile mentionate ?caietul de sarcini, subcapitolul 6.1. Informatii referitoare la studiile, experienta generala si specifica a persoanelor responsabile pentru ?eplinirea contractului de servicii sunt prezentate ?caietul de sarcini, subcapitolul 6.1.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F 511 11 S 10 001
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.06.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.06.2010 11:00
Locul: Sediul MADR, Bd. Carol I nr. 24, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ?uterniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este co-finantat din fondurile FEADR (fonduri comunitare), prin Programul National de Dezvoltare Rurala, masura Asistenta Tehnica (511).
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. (+4) 021/332.12.40, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021/319.51.83, Adresa internet (URL):  http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Directia Generala de Dezvoltare Rurala – AM PNDR, Directia Asistenta Tehnica si Formare Profesionala.
Adresa postala:  Bd. Carol I nr 24, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020921, Romania, Tel. 021. 307.24.04; 021.307.24.72, Email:  [email protected], Fax:  021.307.86.06, Adresa internet (URL):  www.madr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.05.2010 17:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer