Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - STABILIZARE VERSANT KM 446+200-446+350 LINIA CF ORSOVA-JIMBOLIA


Anunt de participare (utilitati) numarul 124084/15.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  SUCURSALA REGIONALA CF TIMISOARA, STR. GARII, NR. 2, Localitatea:  TIMISOARA, Cod postal:  300166, Romania, Punct(e) de contact:  Vasile Gurza, Tel. 0256/494158, Email:  [email protected], Fax:  0256/494158, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
STABILIZARE VERSANT KM 446+200-446+350 LINIA CF ORSOVA-JIMBOLIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: KM 446+200-446+350 LINIA CF ORSOVA-JIMBOLIA
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
STABILIZARE VERSANT KM 446+200-446+350 LINIA CF ORSOVA-JIMBOLIA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112500-0 - Lucrari de terasament (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consolidari terasamente CF ce cuprind: Platforma provizorie dreapta c.f.; reparatii la parapetul zidului existent; protectie versant cu plasa ancorata; refacerea substratului caii; lucrari de scurgerea apelor; Suprastructura linii CF ce cuprinde: detensionarea sinelor sudate lungi intre 446+199, 5 si km 446+487, 5; crearea rosturilor de dilatatie intre km 446+199, 5 si km 446+487, 5; ridicarea suprastructurii caii intre km 446+199, 5 si km 446+487, 5; lansarea suprastructurii caii dupa refacerea platformei caii intre km 446+199, 5 si km 446+487, 5;
Valoarea estimata fara TVA: 8, 053, 560RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului. Garantia de participare 161.071 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/20069; declaratie privind neincadrarea la art 69.1 din OUG 34/2006; Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului si care trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie;nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile; certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat; certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul local.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil pe anii 2008, 2009, 2010 cu dovada depunerii la autoritatile competente. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2008-2010) sa fie de 16.106.000 lei (50% pentru IMM-uri).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Autorizatie AFER si Agrement tehnic feroviar pentru lucrari de terasamente solicitat in domeniul infrastructurii feroviare in termen de valabilitate;b)Standarde de asigurare a calitatii: Se vor prezenta certificatele de atestare a standardelor de respectare a calitatii, a sistemelor de management al sanatatii si securitatii muncii (ISO 9001, OH SAS 18001) sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene c)Standarde de protectie a mediului: Certificarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001/2005 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene d)declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii; f) informatii generale g) prezentarea unei liste de lucrari executate in ultimii 5 ani , insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit; Se va prezenta un contract executat in ultimii 5 ani in valoare de minim 8.053.000 lei (fara TVA) insotit de certificari de buna executie pentru lucrari similare de terasamente CF;h)Se solicita completarea formularului 12G cu subcontractantii si specializarea acestora;OBSERVATII: TOATE CERTIFICATELE, AUTORIZATIILE, AGREMENTELE, PROCESELE VERBALE, RECOMANDARILE SI DOCUMENTELE MENTIONATE MAI SUS VOR FI PREZENTATE IN ORIGINAL LA SOLICITAREA COMISIEI DE EVALUARE, PENTRU CONFRUNTARE CU DOCUMENTELE DEPUSE IN OFERTA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
durata pentru derularea lucrarilor
5%
Descriere:
3.
durata de garantare a lucrarilor
10%
Descriere:
4.
planul calitatii
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
3/1/3/BAP/133/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2011 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2011 09:00
Locul: SUCURSALA REGIONALA CF TIMISOARA, BIROUL ACHIZITII PUBLICE, ET. II, CAMERA 232
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STRAVOPOLEUS , NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  0300894, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SRCF TIMISOARA-OFICIUL JURIDIC
Adresa postala:  STR. GARII , NR. 2, Localitatea:  TIMISOARA, Cod postal:  300166, Romania, Tel. 0256/494007, Fax:  0256/494007
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2011 12:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer