Licitatie Publica - Stadion - Etapa I Amenajare teren + Constructii latura de vest incinta
Anunt de participare numarul 96560/23.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL ROVINARI
Adresa postala: STRADA FLORILOR, NR.2, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS MARIA, Tel.0253371095, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0253371004, Adresa internet (URL): http: //www.primariarovinari.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Stadion - Etapa I Amenajare teren + Constructii latura de vest incinta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Rovinari - Gorj
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor la obiectivul de investitii Stadion, cuprinse in etapa I - Amenajare teren + Constructii latura de vest incinta, conform specificatiilor Caietului de Sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212000-6 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor de recreere, sportive, culturale, de cazare si restaurante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia lucrarilor la obiectivul de investitii Stadion, cuprinse in etapa I - Amenajare teren + Constructii latura de vest incinta, conform specificatiilor Caietului de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 5, 919, 123.27RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 118000lei. Modul de constituire: scrisoare de garantie bancara, OP confirmat de banca, sume in numerar in casieria unitatii sau orice alt instrument de garantare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetul local.Decontarea se va face esalonat: in 20102000000lei, in 20112000000lei, in 2012rest de plata.Daca se vor identifica surse de finantare platile se vor efectua pe masura executarii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere autentificat inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrearea in prevederile art.181;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata;Certificate constatator emis de oficiul registrului comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2007 vizat si inregistrat de organele competenteBilant contabil la 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competenteBilant contabil la 30.06.2009 vizat si inregistrat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - minim 5.900.000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani;Prezentarea declaratiei privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari;Prezentarea declaratiei privind personalul angajat, personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea unui contract de lucrari similare cu o valoare de minim 2.000.000 lei, insotit de procesul verbal de receptie si de recomandarea beneficiarului.Personal - minim: un inginer diplomat constructii responsabil tehnic cu executia, un inginer diplomat constructor responsabil cu calitatea, un arhitect, un inginer/subinginer constructor, un manager al sistemelor de management al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
80%
80
Descriere: Componenta financiara
2.
Garantia acordata investitiei
20%
20
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
Pondere componenta tehnica: 20 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLES, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: STR. NICOLAE TITULESCU, NR.4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200142, Romania, Tel.0251418568, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic din cadrul Primariei orasului Rovinari
Adresa postala: STR. FLORILOR, NR.2, JUDETUL GORJ, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Tel.0253371011, Email: [email protected], Fax: 0253371004, Adresa internet (URL): www.primariarovinari.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2010 12:47