Licitatie Publica - Stadion - Etapa Ia - Teren joc, imprejmuire teren joc, cursiva inferioara
Anunt de participare numarul 62044/22.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL ROVINARI
Adresa postala: STRADA FLORILOR, NR.2, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS MARIA, Tel.0253371095, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0253371004, Adresa internet (URL): http: //www.primariarovinari.ro/
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Stadion - Etapa Ia - Teren joc, imprejmuire teren joc, cursiva inferioara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Strada Sporturilor, Rovinari - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor la obiectivul de investitii Stadion, cuprinse in etapa Ia - teren joc, imprejmuire teren joc, cursiva inferioara, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212000-6 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor de recreere, sportive, culturale, de cazare si restaurante (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia lucrarilor la obiectivul de investitii Stadion, cuprinse in etapa Ia - teren joc, imprejmuire teren joc, cursiva inferioara, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 849, 926.57RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 36000leiModul de constituire: OP confirmat de banca sau sume in numerar in casieria unitatii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrearea in prevederile art.181;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata;Certificate constatator emis de oficiul registrului comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2005 vizat si inregistrat de organele competente
Bilant contabil la 31.12.2006 vizat si inregistrat de organele competente
Bilant contabil la 31.12.2007 vizat si inregistrat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - minim 5400000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani;Prezentarea declaratiei privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari;
Prezentarea declaratiei privind personalul angajat, personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea unui contract de lucrari similare cu o valoare de minim 1.800.000 lei, insotit de procesul verbal de receptie si de recomandarea beneficiarului vizata de I.S.C.Utilaje - minim: 2 buldoescavatoare, 2 excavatoare, 2 incarcatoare frontale telescopice multifunctionale, 2 macarale fixe.Personal - minim: un inginer diplomat constructii responsabil tehnic cu executia, un inginer diplomat constructor responsabil cu calitatea, un arhitect, un inginer constructor, un inginer instalator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul propus
70%
Descriere:
2.
Garantia acordata investitiei
10%
Descriere:
3.
Durata de executie a investitiei
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata confirmat de banca emitenta sau sume in numerar depuse la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2008 12:00
Locul: Sala de Sedinte a Primariei orasului Rovinari, Rovinari, str. Florilor, nr.2, judetul Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLES, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic din cadrul Primariei orasului Rovinari
Adresa postala: STR. FLORILOR, NR.2, JUDETUL GORJ, Localitatea: ROVINARI, Cod postal: 215400, Romania, Tel.0253371011, Email: [email protected], Fax: 0253371004, Adresa internet (URL): www.primariarovinari.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2008 08:06