Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Stand pentru verificat contoare de apa rece/calda si contoare de energie termica 2 bucati


Anunt de participare numarul 79311/09.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti, nr. 11, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Punct(e) de contact: Victor-Adrian Meca, Tel.(4.021)3320954, In atentia: Elian Pagila, Email: [email protected], Fax: (4.021)3320615, Adresa internet (URL): www.brml.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: BRML este organ de specialitate al administratiei publice centrale, responsabil cu asigurarea reglementarilor metrologice, mijloacelor tehnice si actiunilor necesare obtinerii credibilitatii rezultatelor masurarilor, precum si cu exercitarea, in numele statului, a controlului metrologic legal, la nivel national
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Stand pentru verificat contoare de apa rece/calda si contoare de energie termica 2 bucati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: conform Formularului GL Grafic de livrare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie publica prin licitatie deschisa ce are ca obiect furnizarea de produse: Stand pentru verificat contoare de apa rece/calda si contoare de energie termica 2 bucati, necesare activitatii unitatilor din structura si subordinea BRML.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38424000-3 - Echipament de masurare si de control (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din Documentatia de atribuire -Sectiunea III Caiet de sarcini Lotul 1 Stand pentru verificareacontoarelor de apa rece si calda si a contoarelor de energie termica - 1 bucata BRML-Sjml Teleorman Lotul 2 - Stand pentru verificat contoare de apa rece/calda si contoare de energie termica- 1 bucata BRML-Sjml Bihor
Valoarea estimata fara TVA: 2, 379, 831.93RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare=DA, 2% din val. estimata a contr. fara TVA - scrisoare de garantie bancara; Garantia de buna executie=DA, 10% din valoarea contractului fara TVA, scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din venituri proprii. Plata se efectueaza cu ordin de plata, prin Trezoreria sectorului 4, Bucuresti.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea grupului de operatori, nu obliga la formarea unei noi persoane juridice. Se solicita legalizarea grupului de operatori, numai in cazul in care oferta este desemnata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Declaratie privind neincadrarea in situatiile de la art. 180 si 181 din OuG 34/2006, In sit. in care din docum. solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se incadreaza in una din sit. prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 ac. va fi exclus de la procedura pentru incheierea contr. privind furnizarea de Stand pentru verificat contoare de apa rece/calda si contoare de energie termica. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere - Declaratie autentica data in fata unui notar, din care sa reiasa ca nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 180 siart. 181 din OuG 34/2006. Pentru persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul isi are sediul, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea produselor ce fac obiectul achizitiei, inclusiv Certificat de inregistrare (copie). Pentru persoane fizice romane - Autorizatie defunctionare / altele echivalente - copie legalizata. Pentru persoane juridice /fizice straine- Documente care dovedesc forma de inregistraresi atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale si informatii privind cifra de afaceri anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii trei ani;
Angajament fermin situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art. 186 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Principalele livrari de produse similare din ultimii 3 ani.
Ofertantii vor demonstra ca au livrat, instalat si pus in functiune in ultimii 3 ani, cel putin 2 standuri complete, asemanatoare celor care fac obiectul contractului.
Se va prezenta procesul verbal de receptie, instalare si punere in functiune.
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate angajat, inclusiv CV.
Informatii privind subcontractantii, insotite de acordurile de subcontractare
Certificate sau alte documente care sa ateste conformitatea produselor
Angajament fermin situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art. 190 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Dovezi prezentate de operatorul economic care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii Documente emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii la producator si la furnizor cu cerinte EN ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
46-DA-LD-BRML
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S85-122289 din 05.05.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2009 11:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2009 12:30
Locul: Sediul BRML, corp cladire A, parter, Sala de conferinte Stefan C. Hepites
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-Membrii comisiei de evaluare;
-Operatorii economici imputerniciti sa asiste la deschidere;
-Persoanele autorizate desemnate pentru verificarea procedurala (daca este cazul)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Acces direct si nerestictionat la Documentatia de atribuie, publicata in SEAP.DATA LIMITA pentru transmiterea SOLICITARILOR de clarificari: 20.07.2009 ora 12:00;DATA LIMITA pentru transmiterea RASPUNSURILOR la clarificari: 22.07.2009 ora 12:00; TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE a ofertelor: 29.07.2009 ora 12:00.LOCUL DE DEPUNERE: Sediul Biroului Roman de Metrologie Legala din sos. Vitan-Barzesti, nr. 11, sector 4, Bucuresti, cod 042122, corp cladire A, sectretariat director general, etaj 1.Oferta care nu este insotita de garantia de participare, precum si oferta depusa la o alta adresa a autoritatii contractante decat cea indicata, sau dupa expirarea termenului limita pentru depunere, este considerata intarziata, se returneaza nedeschisa si este declarata respinsa in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Modul de lucru al comisiei de evaluare, se va desfasura in conformitate cu prevederile din HG 925/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL , Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.-, Fax: -, Adresa internet (URL): -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA - Biroul Juridic
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti nr. 11, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Tel.0213320954, Email: [email protected], Fax: 0213320615, Adresa internet (URL): www.brml.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.06.2009 09:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer