Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Stand verificare contoare apa rece


Anunt de participare numarul 131865/07.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti, nr. 11, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Punct(e) de contact: Victor-Adrian Meca, Tel. (40.21)-332.09.54, In atentia: Izabela Iordan, Email: [email protected], Fax: (40.21)-332.06.15, Adresa internet (URL): www.brml.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: BRML este organ de specialitate al administratiei publice centrale, responsabil cu asigurarea reglementarilor metrologice, mijloacelor tehnice si actiunilor necesare obtinerii credibilitatii rezultatelor masurarilor, precum si cu exercitarea, in numele statului, a controlului metrologic legal, la nivel national
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Stand verificare contoare apa rece
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SJML Dambovita, str. Undriste Nasturel nr.1, Targoviste
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Stand verificare contoare apa rece.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38424000-3 - Echipament de masurare si de control (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din Documentatia de atribuire - Sectiunea III ? Caiet de sarcini. - 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 108, 064.52RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
100 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. de participare = 1.080, 64 lei - se retine/restituie conform. art. 278(1) din OUG 34/2006 cu modif. si complet.ulterioare. Gar. de buna executie: 10% din valoarea estimata a contractului fara tva.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din venituri proprii. Plata se efectueaza cu ordin de plata, prin Trezoreria sectorului 4, Bucuresti.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.neincad.in sit.prev.la art.180, 181 si 69(1)din OuG 34/2006.In sit.in care din docum.solicit. reiese ca of.nu este eligibil sau se incadr.in una din sit.prev.la art.180, 181 si/sau art. 69(1) din OUG 34/2006, oferta va fi declarata inacceptabila cf.dispozitiilor art. 36 alin (1) lit b) din HG nr 925/2006.Daca in tara de origine sau tara in care este stab.op.ec.nu exista prev.legale ref.la decl.pe propria rasp.-Decl.autentica data in fata unui notar, a unei aut.admin.sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in ac.sens. sau alte docum.echiv.emise de aut.competente din tara respectiva din care sa reiasa ca nu se incadreaza in niciuna din sit.prevazute la art. 180 si art. 181 din OuG 34/2006.Decl.priv.calitatea de particip.la proced.Certif.de particip.la proced.de achiz.publica ?LD?, urmata de o et.finala de licit. electronica, cu of.independenta.Pt.pers.juridice romane: Certif.const.emis de Of.Reg.Com.de pe langa tribunalul terit.pe raza caruia of.isi are sediul, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschid.ofertelor, din care sa rez.ca ob.de activitate al of.include furniz.prod.ce fac ob.achiz. Pt.pers.fizice romane: Autoriz.de functionare/altele echiv. Pt. pers. juridice/fiz. straine: Docum.edificat.care dovedesc forma de inreg.si atestare ori apartenenta d.p.d.v profesional, in conf. cu prev. din tara in care of. este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale si informatii privind cifra de afaceri anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani;
Documente de confirmare privind cifra de afaceri declarata: Ultimul bilant contabil sau extrase de bilant intocmit in conformitate cu prevederile legale in vigoare depus si inregistrat la organele competente sau alte documente echivalente (declaratie fiscala, s.a). Angajament ferm in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art. 186 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Principalele livrari de produse similare cu obiectul contractului efectuate in ultimii 3 aniInformatii privind subcontractantii sau Declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea contractului cu forte proprii, fara subcontractanti;Dovezi prezentate de operatorul economic care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii ? Documente emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii la ofertant, in conformitate cu standardul de referinta SR EN ISO 9001 sau echivalent; Nu se admit societati in curs de certificare, indiferent de stadiul in care se afla procesul de certificare.(conform principiului recunoasterii reciproce se vor accepta si alte cerificate prezentate emise de organisme independente din UE sau alte state).Angajament ferm in situatia art. 190 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform Sectiunea I Fisa de date a achizitiei punctul IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
79-DA-LDE-BRML
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.01.2012 11:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.01.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.01.2012 12:15
Locul: BRML-Sos. Vitan Barzesti, nr. 11, sector 4, corp cladire A, parter, sala Stefan C. Hepites
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare; Operatorii economici imputerniciti sa asiste la deschidere; Persoanele autorizate desemnate pentru verificarea procedurala (daca este cazul).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Acces direct si nerestictionat la Documentatia de atribuie, publicata in SEAP. DATA LIMITA pentru transmiterea SOLICITARILOR de clarificare: 30.12.2011 ora 12:00; DATA LIMITA pentru transmiterea RASPUNSURILOR la solicitarile de clarificare: 02.01.2012 ora 12:00; TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE a ofertelor: 09.01.2012 ora 12:00. LOCUL DE DEPUNERE: Biroul Roman de Metrologie Legala, Sos. Vitan Barzesti nr. 11, sector 4, Bucuresti, cod postal: 042122, Tel.: 021.332.09.54, Fax: 021.332.96.15, Romania, corp cladire A, secretariat director general, etaj 1, www.brml.ro. Oferta depusa la o alta adresa a autoritatii contractante decat cea indicata, sau dupa expirarea termenului limita pentru depunere, este considerata intarziata, se returneaza nedeschisa si este declarata ?respinsa? in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Modul de lucru al comisiei de evaluare, se va desfasura in conformitate cu prevederile din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform prevederilor art. 256^2, alin. 1), lit. b) din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA - Biroul Juridic
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti nr. 11, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Tel. 0213320954, Email: [email protected], Fax: 0213320615, Adresa internet (URL): www.brml.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.12.2011 12:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer