Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Standuri de verificare metrologica a contoarelor


Anunt de participare (utilitati) numarul 134040/17.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E-ON GAZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str Trandafirilor nr. 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Punct(e) de contact: VERONICA BAIER, Tel. +40 365403675, Email: [email protected], Fax: +40 365403693, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Standuri de verificare metrologica a contoarelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cluj-Napoca, Timisoara, Bacau si Medias.
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se achizitioneaza standuri de verificare metrologica a contoarelor necesare pentru testare, stabilire a valorii erori de masura a contoarelor volumetrice de debit, cu membrana.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38540000-2 - Masini si aparate de testare si masurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitate= 4 buc
Valoarea estimata fara TVA: 4, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare=8030 leiPerioada de valab.a gar.pt particip.: 90 zile, de la data limita pt primirea candidaturilor. Candidaturile care nu sunt insotite de dovada constituirii gar. pt.particip., in original, in cuantumul si valabilitatea solicitata, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a candidaturilor.(gar.de particip.se va depune odata cu depnerea candidaturilor).Conform L.346/2004, art.16, aln.2, I.M.M. pot depune doar 50% din valoarea gar. mai sus mentionate. Gar.de particip. se constituie prin virament bancar(ordinul de plata trebuie vizat de banca emitenta) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asig., care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta anterior.? conform art. 86 / HG 925. Cont RO11BRDE270SV27540412700 deschis la banca BRD- Tg. Mures Pe instrumentul de gar.se va mentiona obligatoriu faptul ca emitentul instrum.de gar.se obliga fata de E.ON GAZ Distributie SA la prima sa cerere scrisa sa vireze sumasolicitata cu conditia ca autoritatea contractanta sa specifice ca suma ceruta de ea si datorata ei este din cauza existentei uneia sau mai multora dintre sit.urm.: a) ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab.a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castig., ofertantul nu a constituit gar.de buna ex.in termenul solicitat; c) oferta sa fiind stabilita castig., ofertantul a refuzat sa semneze contractul de ach. publ. in perioada de valab. a ofertei; d) in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie care i-a fost respinsa de catre CNSC , autoritatea contractanta are dreptul la retinerea din val.gar.de particip.a sumelor stab. de art 278¹din OUG34/2006, in raport cu val. estim.a contractului. Gar.de particip. trebuie sa fie irevocabila.Toate valorile sunt fara TVA 10% din valoarea contractului fara TVA Modul de constituire: ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive, care devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Cfm L346/2004, art 16, aln12, IMM pot depune doar 50%din val gar anterior mentionate. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitati de finantare: surse proprii.Modalitati de plata: Termenul de plata agreat este de 45 zile prin OP.Plata se va efectua in lei prin OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea - neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/ 2006(completare formular aferent)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006(completare formular aferent)3.Certificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta(completare formular aferent)4.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69 ¹ din OUG 34/2006(completare formular aferent). Pers cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Dnul Virgil Metea(dir gen); dl Petre Radu(dir.gen.adj); dna Ramona Pergel(dir.gen.adj); dl Bogdan Cirstea(imputernicit); dna Codruta Schwartz(imputernicit); dna Maria Fisca(presedinte comisie de evaluare); dna Angela Vasile(Consilier Juridic)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte indeplinirea cerintelor de la pnctul 1, 2 si 4 iar certificatul de la punctul 3 se va completa de asociatie.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatiicontractante este exclus din procedura de atribuire. se solicita certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul care acest document se depune in copie autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor castigatori sa prezinte certificatul in original/copielegalizata.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta aoperatorului economic.In cazul asocierii mai multor operatori economici cerintele privind capacitatea de exercitatare a activitatii profesionale(certificat constatator emis de ORC) trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform art 185, art 1, lit c:
media cifrei de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat. Cifra de afaceriminima de indeplinit: 2.427.754 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara Se va prez. o lista a princip.livrari de prod. efectuate in ultimii 3 ani(calculati de la data limita depunerii cand.), continand val., perioade de livr., benef., indif. dc ac. din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livr. de prod. se confirma prin prezentarea unor certif./doc. emise sau contrasemnate de o autorit. ori decatre clientul beneficiar. Experienta similara minim de indeplinit: 1.207.777 lei
In cazul asocierii, cerintele privind experienta similara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. In cazul op.ec. care participa la procedura de achizitie cusubcontractant, cerinta minima privind experienta similara va fi indeplinita de catre antreprenorul general.Prin exp. similara se intelege prod. similare cu cele din prezenta achizitie
Declaratie privind capacitatea profesionala conform art 188, alin 1, lit d din OUG 34/2006 Se vor prezenta certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.
In cazul asocierii, cerintele privind experienta capacitatea tehnica trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.In cazul op.ec. care participa la procedura de achizitie cu subcontractant, cerinta minima privind capacitatea tehnica va fi indeplinita de catre operatorul economic ofertant.
Descrieri ale produselor Se solicita descrierea produselor conform OUG 34/2006, art 188, lit. e. Autenticitatea acestor descrieri trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru.
Informatii privind asocierea si partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze. Formularele privind asocierea si/sau subcontractarea se vor introduce in documentatia de calificare chiar daca operatorul economic nu are nevoie de asociati si/sau subcontractanti pentru furnizarea produselor. In acest caz se va preciza (peformularul din sectiunea Formulare) ?Nu este Cazul?. Inlocuirea ulterioara a subcontractantului nu este posibila fara acceptul prealabil in scris al autoritatii contractanteiar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare.
Nedeclararea subcontractantului/ subcontractantilor presupune derularea contractului fara posibilitatea adaugarii unui subcontractant pe parcursul derularii contractului.
Standarde de asigurare a calitatii conform art 191 din OUG34/2006 Candidatul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management alcalitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
cfm art.164-OUG nr.34/2006: a)elem.supuse ofertarii: pretul ofertei=100%b)NU exista limite de imbunat.a elem. de la lit.a, cu respect. preved. art. 202- OUG 34/2006;c) info pt ofertanti in cursul licit.electr.: clasament -cfm art 43 alin. 1-HGnr.1660/2006;d) -inainte de licit. electr., aut. contract.va realiza o eval. a ofertelor cfm art.165 alin.1-OUG nr.34/2006;
-Invit. de particip. si notif. de incepere a licit.electr.vor fi transmise automat de SEAP la e-mail inreg. in sist.ca adr. de contact si vor fi disponib.in sect., ,Notif. de sistem"; -nr de runde ale licit. electr.: 1;
-licit. electr.va incepe la 2 zile lucrat.de la transm.invit.pt licit.electr.;
-durata rundei: 1 zi lucrat.;e) in licit.electr.ofertantii pot doar sa imbunat. ofertele financ. depuse anterior cfm art.43 alin. 4-HG nr. 1660/2006;f) pt particip.la licit.electr.op.ec.trebuie sa fie inreg.in SEAP cfm art.6 alin. 2- HG nr.1660/2006. Info. pt inreg.SEAP: www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
nr 55/20.02.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.04.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.04.2012 10:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Toti candidatii care intrunesc criteriile de claificare vor fi selectati pentru etapa de neociere. Conf. OUG 34/2006 - art.116- numarul minim al candidatilor calificati este 3. Conf. OUG 34/2006 - art.117- In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de selectie este mai mic decat numarul minim indicat inanuntul de participare, autoritatea contractanta are dreptul fie a)fie de a anula procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare b) fie de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplineste/indeplinesc criteriile
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Aut. contract. pe care il consid. nelegal(cfm OUG 34/2006, art.2562), cu respectarea in prealabil a preved.art.2561/OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departament Juridic
Adresa postala: Adresa postala: Piata Trandafirilor nr 21, Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540146, Romania, Tel. +40 365403769, Email: [email protected], Fax: +40 365403693
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2012 10:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer