Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Statia de epurare Hoghiz


Anunt de participare (utilitati) numarul 88088/08.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania APA Brasov
Adresa postala: Str. Vlad Tepes 13, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500092, Romania, Punct(e) de contact: Director General, Tel.0268408602, In atentia: Dorin Fatu, Email: [email protected], Fax: 0268471427, Adresa internet (URL): http: //www.apabrasov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Compania APA Brasov SA - Directia Programe Externe
Adresa postala: Str. Vlad Tepes nr.13, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500092, Romania, Punct(e) de contact: Directia Programe Externe, Tel.+(40)268.602.606, In atentia: Doru Sopterean, Email: [email protected], Fax: +(40)268.602.613, Adresa internet (URL): http: //www.apabrasov.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Statia de epurare Hoghiz
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Hoghiz, judetul Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem de epurare a apelor uzate menajere la SE Hoghiz cu o capacitate de 22.200 PE
Tratare primara, secundara, tertiara ape uzate, stabilizarea si deshidratarea namolurilor, conducte si instalatii anexe
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem de epurare a apelor uzate menajere la SE Hoghiz cu o capacitate de 22.200 PE
Tratare primara, secundara, tertiara ape uzate, stabilizarea si deshidratarea namolurilor, conducte si instalatii anexe
Valoarea estimata fara TVA: 17, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 325.000 leiGarantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene 82%; Co-finantare nationala 18%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Conditiile speciale se gasesc in Fisa de Date a Achizitiei la punctul 3.1.2
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.declaratii privind calitatea de participant la procedura; 2.informatii despre ofertanti-info.generale despre ofertant, date despre societatea mixta/consortiu, imputernicire privind autoriz.semnarii ofertei si contractului, cazier judiciar al companiei; 3.declaratii privind eligibilitatea-declaratie privind eligibilitatea, decl.privind neincadrarea in art.181, certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei-Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, certificat de atestare fiscala, certificat pentru plata CAS, certificat pentru plata impozitelor si taxelor locale4.certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/ autorizatie de functionare/ altele echivalente la data deschiderii ofertelor5.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului/ autorizatie de functionare/ altele echivalente la data deschiderii ofertelorCerintele in detaliu se regasesc in Fisa de Date a achizitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind sit.economico-financiara- scrisoare de bonitate bancara, declaratie privind cifra de afaceri si profitul, rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzoriNivel specific minim necesar: - acces la lichiditati, credite peste 1.000.000 lei pentru o perioadade 6 luni pe parcursul intregului contract pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte- cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie maimare sau egala cu echivalentul in lei a 7.000.000 euro2.Bilant contabil- declaratie financiara recapitulativa(bilant) la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008Cerintele in detaliu se regasesc in Fisa de Date a achizitiei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Sistemul de asigurare a calitatiiNivel specific minim necesar: certificat ISO 9001, certificat ISO 14001, certificat OHSAS 18001 saudocumente echivalente.2.Experienta ca antreprenor/proiectant-experienta ca antreprenor/proiectant, experienta in contracte similare, declaratie privind lista princ.lucrari executate in ultimii 5 ani.Nivel specific minim necesar : Realizarea a cel putin un contract care sa fi implicat construirea unei statii de epurare a apei uzate cu o capacitate de minimum de 10.000 PE fiecare contract, atestat prin copie dupa certificatul de receptie la terminarea lucrarilor semnat de Beneficiar, Inginer si Antreprenor.Experienta ca proiectant principal de minim 5 ani(el insusi sau subcontractor pt.proiectare nominalizat) dovedita prin minimum: Realizarea a cel putin un contract care sa fi implicat proiectarea unei statii de epurare a apei uzate cu o capacitate de minimum de 10.000 PE, atestat prin copie dupa referinte semnate de Beneficiar, Inginer si Antreprenor. Se vor lua in considerare acele referinte emise in ultimii 5 ani fata de data prezentarii ofertei. Referinta se va prezenta pentru fiecare lucrare de proiectare mentionata. Experienta similara inseamna proiectarea de lucrari cu CPV-uri similare cu cele ale prezentului contract.3.Personalul contractorului implicat in proiect- personalul cheie angajat in contract, experienta profesionala a personalului cheie.Nivel specific minim necesar conform pct.5.4.3 din fisa de date a achizitiei4.Lista componente majore ale echipamentului propus pentru executarea contractuluiOfertantul este obligat sa demonstreze in special ca detine sau ca are acces nelimitat la echipamentele si utilajele mentionate la pct.5.4.4 din fisa de date.5.Informatii privind subcontractoriiCerintele in detaliu se regasesc in Fisa de Date a achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.01.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.01.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.01.2010 10:15
Locul: Brasov, str. Vlad Tepes nr. 13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti in scris ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Sectorial de Mediu Axa 1-"Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Brasov Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.(+40)268.41.41.14, Email: [email protected], Fax: (+40)268.47.51.46, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor-CNSC
Adresa postala: B-dul Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40)21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40)21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania APA Brasov SA - Biroul Juridic
Adresa postala: str.Vlad Tepes nr.13, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500029, Romania, Tel.(+40)268.408.632, Email: [email protected], Fax: (+40)268.408.632
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2009 14:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer