Licitatie Publica - Statie automata de etalonat pipete
Anunt de participare numarul 136975/29.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti, nr. 11, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Punct(e) de contact: Victor-Adrian Meca, Tel. +40 213320954, In atentia: Iordache Raileanu, Email: [email protected], Fax: +40 213320615, Adresa internet (URL): www.brml.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Biroul Roman de Metrologie Legala, Sos. Vitan Barzesti
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti, nr.11, sector 4, Bucuresti, Romania, corp cladire A, Serviciul Achizitii Publice., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Punct(e) de contact: Iordache Raileanu, Tel. +40 213320954, In atentia: Iordache Raileanu, Email: [email protected], Fax: +40 213320615, Adresa internet (URL): www.brml.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Biroul Roman de Metrologie Legala, Sos. Vitan Barzesti
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti, nr.11, sector 4, Bucuresti, Romania, corp cladire A, Serviciul Achizitii Publice. Daca, din motive tehnice, nu este posibila atasarea acesteia in SEAP: - de la sediul achizitorului ? gratuit, pe suport hartie, in urma unei solicitari scrise in zilele L-V 08:00 -16:00, pt. orice op. ec. care o ridica direct;
-prin posta ? pe suport hartie (cu plata taxelor postale aferente, in cazul in care op. ec. solicita in scris transmiterea docum. de atribuire);, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Punct(e) de contact: Iordache Raileanu, Tel. +40 213320954, In atentia: Iordache Raileanu, Email: [email protected], Fax: +40 213320615, Adresa internet (URL): www.brml.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Biroul Roman de Metrologie Legala, Sos. Vitan Barzesti
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti, nr.11, sector 4. Locul de depunere a ofertelor: Sos. Vitan Barzesti, nr.11, sector 4, Bucuresti, Romania, corp cladire A, secretariat director general, etaj 1. Locul de deschidere a ofertelor: Sos. Vitan Barzesti, nr.11, sector 4, Bucuresti, Romania, corp cladire A, Sala de conferinte Stefan C. Hepites., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Punct(e) de contact: Iordache Raileanu, Tel. +40 213320954, In atentia: Iordache Raileanu, Email: [email protected], Fax: +40 213320615, Adresa internet (URL): www.brml.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: BRML este organ de specialitate al administratiei publice centrale, responsabil cu asigurarea reglementarilor metrologice, mijloacelor tehnice si actiunilor necesare obtinerii credibilitatii rezultatelor masurarilor, precum si cu exercitarea, in numele statului, a controlului metrologic legal, la nivel national.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Statie automata de etalonat pipete
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DRML PLOIESTI ? str. Industriei, nr.111;DRML CLUJ NAPOCA - str. NAVODARI, nr.2;SJML GALATI - str. Stiintei, nr. 60;
DRML TIMISOARA ? str. Crizantemelor, nr. 64;
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie STATIE AUTOMATA DE ETALONAT PIPETE prin procedura de licitatie deschisa, urmata de o etapa finala de licitatie electronica, necesara activitatii DIRECTIILOR DE METROLOGIE LEGALA din subordinea BRML.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38424000-3 - Echipament de masurare si de control (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 698, 387.08RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
130 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de 6.983, 87 lei=1% din val.estimata a contractului fara TVA (cu respectarea art.43(1) din OUG 34/2006 si art.84-88 din HG 925/2006).Gar.de particip.este irevocabila si se const.prin viram.bancar sau printr-un instrum.de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, din Rom.sau din strainatate, care se prez.in original, in cuantumul si pt.perioada solicitata.? Scrisoare de garantie-Formular 7(model).Gar.de particip.emisa in alta lb.decat romana va fi prez.in original si va fi insotita de trad.autorizata in lb.romana. Instrum.de garantare tb.: -sa contina in clar denum.aut.cont.in favoarea careia s-a constituit;
-sa fie emisa pt.op.ec. care a depus oferta;
-sa faca referire expresa la proced.organizata de aut.contr.;
-sa contina parafa lizibila a instit.emitente si semnatura autorizata;
-sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf.cu contr.de achiz.publica de furnizare produse garantat sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul asocierii (art.44 din OUG 34/2006), instrum. de garantare va fi emis in numele si pt.Liderul Asocierii.Gar.de part.tb.constit.in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grup.de op.ec.Prin exceptie gar.de particip.se poate const.si prin ordin de plata, cu conditia confirmarii ac.de catre banca pana la data deschid.ofertelor, in contul RO63TREZ7045005XXX000140 deschis la Trez.Sect.4 Buc.;Per.de valab.a gar.de particip.va fi cel putin egala cu perioada min.de valab.a ofertei resp. 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Ofertantii tb.sa faca dovada const. gar.de particip. cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschid. ofertelor.Gar.de particip. se retine/restituie in conf.cu art. 278(1) din OUG 34/2006 si art. 87, resp. 88 din HG 925/2006. In cuantum de 10% din val. contr. fara TVA, (cf. art. 89-92 din HG 925/2006). G.b.e. este irevocabila si se const. printr-un instrum. de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prez. in original, in cuantumul si pt. perioada prevazuta?Scrisoare de garantie-Formular 11 (model). Prin exceptie g.b.e. se poate const. si prin ordin de plata in contul RO63TREZ7045005XXX000140 deschis la Trez. Sect. 4 Buc. Aut. contr. are dreptul de a emite pretentii asupra g.b.e. conf. art. 91 din HG 925/2006. G.b.e. se elibereaza/restituie conf. art. 92 din HG 925/2006. Instrum. de garantare trebuie: -sa contina in clar denum. aut.contr. in favoarea careia s-a constituit;
- sa preciz. in clar obiectul contractului;
-sa aiba inscrisa perioada de valab. pt. care a fost constituita si care tb. sa corespunda cu cea inscrisa in contr.;
- sa contina parafa lizibila a instit. emitente si/sau semnatura autorizata;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din venituri proprii. Plata se efectueaza cu ordin de plata, prin Trezoreria sectorului 4, Bucuresti.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asoc. cf. art.44 din O.U.G.nr.34/2006. Pt. depun. unei of.comune, asoc. grup.de op., nu obliga la formarea unei noi pers.juridice. Se solicita legaliz. grup.de op., numai daca of. este desem. castig.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea. 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cazier judiciar sau cazier fiscal/certificat echivalent-Formular 1.Nota: Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti; In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OuG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare.-Formular 2. Documente de confirmare: 1. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii admistrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat. (operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele). 2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local. (operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele). Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritateacontractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, in conformitate cu prevederile Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori [(lit. a), c^1) si d)]. b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 dinO.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi demonstrate de fiecare asociat in parte.- Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 din O.u.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conduce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b. din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si respingerea acesteia din procedura de achizitie publica privind incheierea contractului conform prevederilor art. 81 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul in cazul in care operatorul economic se incadreaza in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de a declara oferta ca fiind inacceptabila, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b. din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si respingerea acesteia din procedura de achizitie publica privind incheierea contractului conform prevederilor art. 81 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii declaratiilor privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 si a documentelor de confirmare. - In cazul incare in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere/nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva din care sa reiasa ca nu se incadreaza in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OuG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.3.Declaratie pe proprie raspundere privindneincadrarea in situatiile prevazute la art. 69(1)(evitarea conflictului de interese) din O.u.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular D. Nota: Persoanele cu functii de decizie implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica: -Raluca Savu, - Adrian Victor Meca, - Julieta Celmare, - Paul Falcescu, - Ion Marius, - Mihai Burduja, - Aurora Salagean, - Susanu Lacramioara, - Doru Sterian, - Petrica Dolea, - Ioan Flonta, - Lidia Olariu, - Cotuna Emil Dorel
- Eugenia Baban, -Raileanu Iordache. Documente de verificare: - certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul isi are sediul, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), valabil la data deschiderii ofertelor in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?) sau extras din Registrul actionarilor/ asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni. Nota: Daca este cazul, declaratia se va depune si in situatiile prevazute la art. 44 si art. 45 din OuG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv in cazul asocierii cu scopul de a depune oferta comuna sau in cazul in care ofertantul are intentia de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract.- In situatia in care ofertantul/ofertantul asociat/tertul sustinator nu este eligibil sau se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 69(1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului privind Statie automata de etalonat pipete - 4 bucati.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Formular 5.1. 5.Certificat de participare la procedura de achizitie publica licitatie deschisa, urmata de o etapa finala de licitatie electronica cu oferta independenta, conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 al presedintelui Anrmap - Formular 5.2. Nota: Operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca se va inregistra in Sistemul Electronic de Achizitii Publice - (SEAP), pana la data initierii etapei finale de licitatie electronica, in scopul participarii la aceasta, in cazul in care oferta depusa este declarata admisibila. Refuzul operatorului economic de a se inregistra in SEAP pana la data initierii etapei finale de licitatie electronica, in scopul participarii la aceasta, in cazul in care oferta depusa este declarata admisibila, este asimilat cu retragerea ofertei in perioada de valabilitate a acesteia. Nota: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul"). Inregistrare: 1. Pentru persoane juridice romane: Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate. Documente de confirmare: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul isi are sediul, valabil la data deschiderii ofertelor, (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?), din care sa rezulte ca obiectul/domeniul de activitate principal sau secundar al ofertantului include furnizarea produsului cefac obiectul achizitiei. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. 2. Pentru persoane fizice romane autorizate: Autorizatie de functionare / altele echivalente (documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.), in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?). 3. Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc forma de inregistrare si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile/legile din tara de rezidenta in care ofertantul este stabilit. Se va anexa traducerea autorizata in limba romana. Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident. Nota: - Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoareaofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori; - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni etc) pentru a se asigura ca nici unul dintre ofertanti nu se afla in situatiile de excludere pe conflict de interese.- In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.Nota: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitaten in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul").
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale si informatii privind cifra de afaceri anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, din cel mult ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat; Echivalenta leu/euro se face pentru valoarea medie anuala a cursului valutar de referinta publicata de BNR in anul respectiv, astfel: La cursul de 4, 2373 lei/euro pentru anul 2009; La cursul de 4, 2099 lei/euro pentru anul 2010 La cursul de 4, 2379 lei/euro pentru anul 2011
Nota: Docum.de confirmare priv.cifra de afaceri declarata in Formularul nr.3: -ultimul bilant contabil sau extrase de bilant intocmit in conf.cu prev.legale in vigoare depus si inregistrat la organele competente, din ultimii 3 ani in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?cf. cu originalul?); sau-alte docum.echiv.(decl. fiscala, balanta de verificare s.a).
Angajament ferm in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art. 186 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare..?Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa fie in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. prevederilor art 180 si art. 181 lit. a), c^1) si d).? din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Nota: -Capacitatea ec. si financiara a op.ec. poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre op. ec. si pers. respectiva.-Op.ec. care beneficiaza de sustinerea situatiei ec.si financiare tb. sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajam.ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma punerea la dispozitie a resurselor financiare invocate. Pt. sustinerea nivelului minim al indicatorului cifra de afaceri, angajam. ferm prezentat tb. sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indepl. completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
Nota: Daca un grup de op. ec. depune o oferta comuna, atunci situatia ec. si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.-Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calif. priv. capacit. ec.-financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pliante, fise tehnice editate de producator, descrieri, etc. si traducerea acestora in limba romana cu descrierea completa a produselor a caror autenticitate sa poata fi demonstrata in cazul in care comisia de evaluare solicita acest lucru.
Lista a principalelor livrari de produse similare cu obiectul contractului efectuate in ultimii 3 ani luand in calcul data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul va trebui sa sustina experienta similara prin prezentarea principalelor livrari de produse similare obiectului contractului in ultimii 3 ani, insotite de certificari de buna executie care vor indica beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati publice sau clienti privati, valoarea, cantitatea si perioada de livrare.
Nota: Doc.de conf.: Furniz.de prod.similare se conf.prin prez.unor contr., certif./ docum. emise sau contrasem.de o autorit.ori de clientul privat benef.Daca benef.este client privat si din motive obiective, op.ec.nu are posib.obt.unei certif./conf.din partea ac., demonstr.furniz.de prod.se realiz.printr-o decl.a op.ec.;Contr., certif./docum.tb.sa fie datate, semnate in clar si fara prescurtari si tb.sa contina inform. priv. ob.contr., durata si pretul platit.
Informatii privind asocierea (daca este cazul).In cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, acestia trebuie sa indeplineasca individual cerintele privind situatia personala a ofertantului (eligibilitatea) si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) si sa indeplineasca cumulativ cerintele privind capacitatea economico ? financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala. Daca un grup de op.ec.se asociaza pt.a depune o of.comuna, at. cap.teh.si/sau prof. se demonstr.prin luarea in consid.a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.
Informatii privind subcontractantii, insotite de acordurile de subcontractare. Event.subcontr.nu li se impune indepl. cerint.de calif.priv.cap.teh.si/sau prof.
-Angajament ferm in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art. 190 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.?Persoana care asigura sustinerea tehica si/sau profesionala nu trebuie sa fie in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. prevederilor art 180 si art. 181 lit. a), c^1) si d).? din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Nota: Modul de indepl.a oblig.contr.se poate dem.si pe baza inform.cuprinse in doc.constat.eliberate de A.C.pt.contr.de furniz. prod.incheiate in ultimii doi ani sau prin alte docum.edif.cum ar fi: copii dupa a)proc.-verbale de receptie partiala/finala de la benef., b)partile relevante ale contr.: partile, ob., durata, valoare, semnaturi si recomandari din partea benef./clientului din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data deschid. of., prod. similare.Cap.teh.si/sau profesionala a op.ec. poate fi sustinuta si de o alta pers., indif.de natura relatiilor juridice existente intre ei.Op.ec.care benef.de sustin.teh. si/sau prof. tb.sa doved.aceasta, de regula, prin prez.unui angaj.ferm, incheiat in forma autentica, prin care conf.ca va pune la dispoz.of.resursele tehnice invocate. Pt.sustin. cerintei min.ref.la exper.similara, angaj.ferm prezentat tb.sa garanteze ca in cazul in care contr.intampina dificultati pe parcursul derularii contr., pers. sustinatoare se obliga sa asig.indepl.compl
-Dovezi prezentate de operatorul economic care sa confirme/ateste asigurarea, implementarea si mentinerea unui nivel corespunzator al calitatii ? Documente emise de organisme nationale sau internationale independente acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii la ofertant, pentru domeniul de activitate ce face obiectul contractului, in conformitate cu standardul de referinta SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent; Nu se admit societati in curs de certificare, indiferent de stadiul in care se afla procesul de certificare. (conform principiului recunoasterii reciproce se vor accepta si alte cerificate, emise de organisme acreditate din statele membre ale UE);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Nr.de runde: una;Durata: o zi lucratoare;Calendar de desfas.: incepe la doua zile lucrat. dupa data la care au fost transmise invitatiile;Elem.ofertei care urmeaza sa faca ob.proc. repetitiv de ofertare: pretul total al produsului, in lei fara TVA;Event.limite ale val.pana la care pretul total al produsului, in lei fara TVA, poate fi imbunatatit: nu exista limite;Daca se constata exist.unei of.cu pret aparent neobisnuit de scazut-art.202, alin.1 din OUG 34/ 2006, aut.cont.va sol.of.prez.docum.justif.-art.36(1)*din HG 925/2006.Daca of.nu prez.inform.solicitate, sau ac.nu pot justif.pretul aparent neobisnuit de scazut, of.va fi decl.inacceptabila-art.36, alin.1, lit.f).din HG 925/2006.Of.depuse in cadrul licit. electron.nu pot decat sa imbunat.of.depuse anterior organiz.ac.faze;Pe parcursul licit. electron. sist. inf.nu va dezvalui identitatea of.participanti;Of.pot vedea cea mai buna oferta: Of.pot vedea nr.de particip. inscrisi la licit.;Of.pot vedea in orice moment poz. pe care o ocupa in clasam.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
27-DA-LDE-BRML
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S65-105959 din 03.04.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2012 11:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2012 12:15
Locul: BRML - corp cladire A, parter, Sala de conferinte ?Stefan C. Hepites?. (cf. Anexa A, pct. III)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare; Operatorii economici imputerniciti sa asiste la deschidere; Persoanele autorizate desemnate pentru verificarea procedurala (daca este cazul).
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma et.finale de licit.electronica doua sau mai multe oferte, clasate pe primul loc, au acelasi pret, in vederea desemnarii of.castigatoare a.c. va solicita depunerea unor noi prop.financiare. Noile prop.finaciare se vor depune in maxim 72 de ore in conditiile si termenele stabilite de a.c. in plic sigilat. In cazul in care in urma depunerii noilor prop.financiare in plic sigilat doua sau mai multe oferte, clasate pe primul loc, au acelasi pret, of.desemnata castigatoare va fi of.cu termenul de livrare cel mai scurt, cf. caiet.de sarcini, cap. 4. Transmit.solicit.de clarif. si a rasp.la clarif.: Orice op.ec.interesat are dreptul de a solicita clarif. prin fax sau prin posta privind docum.de atrib. Op. ec. au obligatia de a indica adresa/adresele de corespondenta. Toate clarif. transmise de aut. contr. catre ofertanti, precum si raspunsurile la solicit.de clarif. transmise de acestia, fac parte integranta din docum.de atribuire.Data limita de primire a solicit.de clarif. este: cu 9 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor (art. 78 alin (2) si art. 79 alin (1) din OUG 34/2006).Adresa: BRML cu sediul in Sos. Vitan Barzesti, nr. 11, sector 4, Buc., Cod postal :042122, Tel. 021.332.09.54 int. 257; Fax: 021-332.06.15, Romania, www.brml.ro, persoana de contact: Iordache Raileanu.-Data limita de transmitere a raspunsurilor la solicit. de clarif. este: cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Daca op.ec.nu transmite solicit.de clarif.in timp util, punand aut. contr. in imposibilitate de a respecta termenul mentionat, aceasta va raspunde la solicit.de clarif in masura in care perioada necesara pt. elaborarea si transmiterea raspunsului face posibila primirea acestuia de catre op. ec. inainte de data limita de depunere a ofertelor. (Art. 79, alin. (2) din O.U.G. 34/2006).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform prevederilor art. 256^2, alin. 1), lit. a din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA - Biroul Juridic
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti nr. 11, sector 4, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Tel. +40 213320954, Email: [email protected], Fax: +40 213320615, Adresa internet (URL): www.brml.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2012 12:16