Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - STATIE DE EPURARE


Anunt de participare numarul 36918/23.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: 21 DECEMBRIE 1989 NR 58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS NICOARA, Tel.0264503300, Email: [email protected], Fax: 0264503300, Adresa internet (URL): WWW.CJCLUJ.RO
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
STATIE DE EPURARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Judetul Cluj, comuna Jucu, Parcul Industrial Tetarom 3
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
elaborare proiect tehnic si detalii de executie, elaborare studiu de impact, achitizie echipamente, executie lucrari, purere in functiune conform NTPA 001
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
74232000-4-Servicii de conceptie tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
propune realizarea unei statii de epurare mecano biologica de tip compact cu urmatoarele caracteristici: Unitate compacta de epurare de tip mecano biologic Capacitate 6000 ELS Quzi max = 900, 00 m3/zi Montaj orizontal suprateran in containere termoizolate Nr. bucati containere: 7 Dimensiuni maxime containere: 12, 50x2, 45x3, 00 m
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 000, 000 si 7, 260, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 72600 lei sub forma unei scrisori de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alocatii bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Dupa caz, forma juridica pe care trebuie sa o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: se va depune acordul de asociere in forma legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se vor depune urmatoarele- declaratie de eligibilitate, certificat constatator de le Registrul Comertului, certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat ( lipsa documentelor precizate poate atrage dupa sine excluderea acestora din urma
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se vor depune urmatoarele: - certificat inregistrare Registrul Comertului, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, min. 10.890.000 lei (constructor), certificat ISO 9001 (constructor), manualul calitatii (constuctor), experienta construtor: minim 3 lucrari publice similare, in ultimii 5 ani cu o valoare cumulata de cel putin 3.500.000 lei, experienta proiectantului dovedita cu o lista a proiectelor din ultimii 3 ani;
- declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii pentru activitatea de service efectuata;
- informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii/document original sau copie legalizata notarial: Certificatul ISO 9001(constructor si proiectant specialitate);Manualul calitatii(constructor)Experienta constructor: Min. 3 lucrari publice similare - statii de epurare ape uzate , in ultimii 5 ani cu o valoare cumulata egala sau mai mare de 3.500.000 RON.Experienta proiectant de specialitate: lista cu proiectele realizate in ultimii 5 anii;Se va completa FORMULARUL pentru fiecare lucrare;Pentru toate cele 3 lucrari, constructorul va depune: Procesele verbale de receptie la terminare;Recomandarile beneficiarilor vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii , se va completa FORMULARUL pentru fiecare lucrare ( constructor)Conducerea propusa pentru proiectarea si executia investitiei, minimum 3 ani experienta lucrari similare;CV pentru persoanele responsabile cu proiectarea si executia;Atestatele profesionale proiectare in domeniile: Constructii edilitare si gospodarie comunala;Elaborare studii de impact;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11403/22.10.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: 100 lei, exclusiv TVA, prin achizit.de la SC TETAROM SA.str.Taietura Turcului 47, orele 9-15
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.11.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2007 12:00
Locul: sediul SC TETAROM SA, 21.11.2007, ora 12
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.(+4) 0264 434057, Email: [email protected], Fax: (4+) 0264 596110, Adresa internet (URL): www.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: (4+) 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Cluj, Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Romania, Tel.0264/503340, Email: [email protected], Fax: 0264/592285, Adresa internet (URL): www.cjcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2007 10:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer