Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Statie de epurare ape menajere la UAMS Brabova.


Anunt de participare numarul 97754/09.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala: Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN UNGUREANU, Tel.0251408277, Email: [email protected], Fax: 0251408230, Adresa internet (URL): www.cjdolj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Statie de epurare ape menajere la UAMS Brabova.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Brabova Judetul Dolj.
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare statie epurare, constructii montaj, punere in functiune statie de epurare la UAMS Brabova.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232421-9 - Statie de tratare a apelor reziduale (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionare statie epurare, constructii montaj, punere in functiune statie de epurare la UAMS Brabova.
Valoarea estimata fara TVA: 324, 320RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 3.000 leisi se constituie intr-una din formele prevazute de art.86 din H.G.nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte formularele in conformitate art.180 si art. 181 din OUG 34 /2006, Declaratia privind calitatea de participant la procedura - in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular;
Certificate constatatoare - privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si certificate doveditoare de plata a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si de asigurare de accidente de munca si boli profesionale (in conformitate cu prevederile H.G.nr.144/2008), .
Documentele solicitate vor fi emise cu maxim 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor, in original sau copie legalizata.
NOTA : Se exclud din procedura de atribuire a contractului de lucrari, ofertantii care inregistreaza datorii la bugetul de stat si/sau bugetul local.Certificat de inregistrare fiscala (CUI)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (eliberat cu cel mult30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertei).Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea urmatoarelor documente relevante :
Fisa de informatii generalecuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii trei ani ;
Cerinta minima : cifra media anuala de afaceri, pe perioada 2007-2008-2009 inclusiv.Valoare minima impusa :640.000 lei, respectiv 156.479 EURO.
Referinta Euro / cursul mediu al pietei valutare, calculat de BNR, respectiv 4, 09 lei/Euro, corespunzator zilei de 07.04.2010.In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat trebuie sa se incadreze in categoria intreprinderilor mici si mijlocii pantru a beneficia de facilitatile prevazute de Legea 346/2004 privind incadrarea in categoria IMM-urilor..Bilantul contabil pe anul 2008, vizat de Directia Generala a Finantelor Publice si balanta la 31 decembrie 2009.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista a principalelor lucrari similare efectuate in ultimii 5 ani (2005, 2006, 2007, 2008, 2009) pentru contracte similare, semnate si finalizate furnizare statie de epurare ape menajere si lucraride constructii montaj a acesteia, cu punerea in functiune a statiilor de epurare a apelor menajere, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Obligatoriu se va prezenta un contract de lucrari similare (furnizare statie de epurare ape menajere si lucrari de constructii montaj a acesteia, cu punerea in functiune a statiilor de epurare a apelor menajere), insotit de proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
Cerinta minima privitoare la demonstrarea capacitatii tehnice si profesionale : Se solicita ofertantului (singur sau in asociere) indeplinirea si finalizarea, ca principal contractor, in ultimii 5 ani, a unui contract de lucrari care a avut ca obiect executia de lucrari similare - furnizare statie de epurare ape menajere si lucrari de constructii montaj a acesteia cu punerea in functiune a statiilor de epurare a apelor menajere, in valoare de minim 324.320 lei, respectiv 79.295 Euro.Referinta Euro / cursul mediu al pietei valutare, calculat de BNR, respectiv 4, 09 lei/Euro, corespunzator zilei de 07.04.2010.-Recomandari din partea beneficiarilor, 2. Resurse umane asigurarea personalului de specialitate care este disponibil pentru indeplinirea contractului de lucrari si a responsabilului tehnic cu executia pentru domeniile constructii civile, lucrari edilitare si instalatii electrice pentru investitia curenta. 4. Resurse tehnice conform listelor de utilaje necesare din proiectul tehnic pentru realizarea lucrarii. Se va prezanta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Cheltuieli de exploatare
20%
Descriere:
3.
Sistemul calitatii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2010 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoanale imputernicite din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: B-ul Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiov, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251415600, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Unirii, nr. 19., Localitatea: Craiova, Cod postal: 500585, Romania, Tel.0251408213, Fax: 0251408213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2010 13:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer