Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Statie de epurare ape menajere Spitalul de Pneumoftiziologie Leamna, sat Leamna de Jos, comuna Bucovat, judetul Dolj


Anunt de participare numarul 76482/29.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala: Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN UNGUREANU, Tel.0251408277, Email: [email protected], Fax: 0251408230, Adresa internet (URL): www.cjdolj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Statie de epurare ape menajere Spitalul de Pneumoftiziologie Leamna, sat Leamna de Jos, comuna Bucovat, judetul Dolj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Spitalul de Pneumoftiziologie Leamna, sat Leamna de Jos, comuna Bucovat, judetul Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Statie de epurare ape menajere Spitalul de Pneumoftiziologie Leamna, sat Leamna de Jos, comuna Bucovat, judetul Dolj achizitionare statie epurare, constructii montaj, punere in functiune
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232421-9 - Statie de tratare a apelor reziduale (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Statie de epurare ape menajere Spitalul de Pneumoftiziologie Leamna, sat Leamna de Jos, comuna Bucovat, judetul Dolj achizitionare statie epurare, constructii montaj, punere in functiune.
Valoarea estimata fara TVA: 511, 943RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 5.000 leisi se constituie : - scrisoare de garantie bancara sau O.P.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate completata in conformitate art.180 si art. 181(CUI)
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (eliberat cu cel mult30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertei)..
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea urmatoarelor documente relevante :
Certificate constatatoare - privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, eliberate cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de deschidere a ofertelor in original sau copie legalizata.
Fisa de informatii generalecuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii trei ani ;
Cerinta minima : cifra media anuala de afaceri, pe perioada 2006-2007-2008 inclusiv.Valoare minima impusa :1.500.000 lei, respectiv 355.450 EURO.
Bilantul contabil pe anul 2008 Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100)= 100%
Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100) =30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista a principalelor lucrari similare efectuate in ultimii 5 ani (furnizare, lucraride constructii montaj si punere in functiune a statiilor de epurare a apelor menajere), Cerinta minima: indeplinirea si finalizarea, in ultimii 5 ani, a unui contract de lucrari care a avut ca obiect executia de lucrari similarein valoare de minima 170.000lei, respectiv 40.284 Euro.prezentarea agrementului tehnic si avizelor tehnice eliberate si avizatede catre Consiliul Tehnic Permanent Pentru Constructii pentru echipamentul propus cu o valabilitate egala cu perioada de garantie acordata echipamentului.-Recomandari din partea beneficiarilor, 2. Resurse umane asigurarea personalului de specialitate care este disponibil pentru indeplinirea contractului de lucrari.3. Declaratie - referitoare la efectivele medii anuale ale personalului si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
4. Resurse tehnice declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrarie) Standarde de asigurare acalitatiiAutoritatea contractanta solicita prezentarea certificatului, emis de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de asigurare a calitatii in domeniul respectiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2009 12:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Dolj.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare precum si persoanale imputernicite din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Avand in vedere complexitatea lucrarii autoritatea contractanta se afla in imposibilitatea publicarii in SEAP a documentatie de atribuire. Aceasta se va ridica de la sediul autoritatii contractante, Craiova Str. Unirii, nr.19, camera 12, Numarul de telefon: 0251/408200, int.361, 362;Fax: 0251/408230;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliuls National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bulevardul Nicolae Titulescu, nr.4.Craiova, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251.415.600, Fax: 0251.415.600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic.
Adresa postala: Craiova, str. Unirii, Nr. 19., Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel.0251.408.213, Fax: 0251.408.213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2009 15:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer