Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Statie de epurare ape menajere Spitalul de Pneumoftiziologie Leamna, sat Leamna de Jos, comuna Bucovat, judetul Dolj


Anunt de participare numarul 52962/22.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala: Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN UNGUREANU, Tel.0251408277, Email: [email protected], Fax: 0251408230, Adresa internet (URL): www.cjdolj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Statie de epurare ape menajere Spitalul de Pneumoftiziologie Leamna, sat Leamna de Jos, comuna Bucovat, judetul Dolj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul de Pneumoftiziologie Leamna, sat Leamna de Jos, comuna Bucovat, judetul Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie statie de epurare ape menajere Spitalul de Pneumofiziologie Leamna, sat Leamna de Jos, comuna Bucovat, judetul Dolj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29566000-4 - Utilaje de tratare a apelor reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Statie de epurare ape menajere Spitalul de Pneumofiziologie Leamna, sat Leamna de Jos, comuna Bucovat, judetul Dolj
Valoarea estimata fara TVA: 506, 293RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 5000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate constatatoare - privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, eliberate cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de deschidere a ofertelor in original sau copie legalizata.
Fisa de informatii generalecuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii trei ani ;
Cerinta minima : cifra media anuala de afaceri, pe perioada 2005-2006-2007 inclusiv.Valoare minima impusa :600.000 lei, respectiv 160.428 EURO.
Referinta Euro / cursul mediu al pietei valutare, calculat de BNR, respectiv 3, 66 lei/Euro, corespunzator zilei de 15.05.2008.Bilantul contabil pe anul 2007, vizat de Directia Generala a Finantelor Publice.
Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100)= 100%
Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100) =30%
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate completata in conformitate art.180 si art. 181 din OUG 34 /2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificat de inregistrare fiscala (CUI)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (eliberat cu cel mult30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertei).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani (furnizare, montare si punere in functiune a statiilor de epurare a apelor menajere) continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. 2.Cerinta minima privitoare la demonstrarea capacitatii tehnice si profesionale : Cerinta minima: indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a unui contract care a avut ca obiect furnizarea de produse similare (furnizare, montare si punere in functiune a statiilor de epurare a apelor menajere), in valoare de minima 150.000lei, respectiv 40.983 Euro, prezentarea agrementului tehnic si avizelor tehnice eliberate si avizatede catre Consiliul Tehnic Permanent Pentru Constructii pentru echipamentul propus cu o valabilitate egala cu perioada de garantie acordata echipamentului.-Recomandari din partea beneficiarilor, pentru produsele similare (Obligatoriu cel putin 2 (doua) recomandari de la beneficiari.3. Resurse umane asigurarea personalului de specialitate care este disponibil pentru indeplinirea contractului 4. Declaratie - referitoare la efectivele medii anuale ale personalului si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
5. Resurse tehnice declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de6. Informatii- privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
70%
Descriere:
2.
CHELTUIELILE DE EXPLOATARE
20%
Descriere:
3.
GARANTIA ACORDATA ECHIPAMENTULUI SI LUCRARII
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 350 RON
Conditii si modalitate de plata: 350 LEI LA CASIERIA UNITATII SAU ORDIN DE PLATA IN CONT RO58TREZ2915006XXX000178, deschis la Trezoreria Craiova, cod fiscal nr. 4417150
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2008 12:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Dolj, camera 12.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoane inputernicite din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STRAVOPOLEOS, NR. 6, SECTOR3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021310641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: BULEVARDUL NICOLAE TITULESCU, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251415600, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR, DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE ACESTA IL CONSIDERA NELEGAL.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC, ADMINISTRATIE LOCALA, SECRETARIAT
Adresa postala: STRADA UNIRII, NR. 19., Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200179, Romania, Tel.0251408200, Fax: 0251408200
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2008 12:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer