Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Statie de Epurare Ape Uzate Bacau -Treapta Tertiara


Anunt de participare (utilitati) numarul 130964/26.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU SA
Adresa postala:  Narciselor, nr. 14, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600310, Romania, Punct(e) de contact:  VALENTIN MURARU, Tel. 0334 401 796, Email:  [email protected], Fax:  0234 551 175, Adresa internet (URL):  www.apabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere publica ce desfasoara activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Statie de Epurare Ape Uzate Bacau -Treapta Tertiara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Bacau, Judetul Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tratare primara, secundara, tertiara ape uzate, tratarea si conditionarea namolului, valorificarea biogazului, ingrosarea si deshidratarea namolurilor, dezafectare si demolare structuri vechi, testare, mentinerea statiei in regim de exploatare conform Listelor de Garantii, amenajare laborator, furnizare echipamente si utilaje.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71320000-7 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
45252130-8-Echipament pentru statii de epurare a deversarilor din canalizari (Rev.2)
45252140-1-Lucrari de constructii de statii de deshidratare a namolului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare, obtinere avize/autorizatii, pregatire personal de exploatare si constructii pentru reabilitare, modernizare statie epurare existenta (aproximtiv 220.000PE)
Valoarea estimata fara TVA: 64, 278, 820RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.000.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect/program finantat din fonduri comunitare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 , art. 45 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 9: Informatii generale despre ofertant
- Formular 10: Date despre societatea mixta/consortiu
- Formular 13: Declaratie privind eligibilitatea
- Formular 14: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.
181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
- Formular 31: Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Formular 32: Declaratiei ?Certificat de participare la licitatii cu oferta
independenta?
- Formular 33: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1
din OUG nr.34/2006. In situatia in care din documentele solicitate
reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1
din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura.
- Certificatul constatator de la Oficiul National al Registrului Comertului- Certificatul de atestare fiscala- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale- Certificat privind plata contributiei la asigurarile sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Scrisoare bonitate bancara
- Documente justificative: copii certificate pentru conformitate cu originalul, ale
situatiilor financiare ale companiei (bilantul contabil la data de 31.12, contul
de profit si pierderi, situatia modificarilor capitalului propriu) pe ultimii 3 ani de
activitate (2008, 2009, 2010). Documentele originale trebuie sa fie:
- inregistrate la organul de administrare fiscala al unitatii administrativ
teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic,
sau
- insotite de raportul de audit elaborat de o persoana fizica/juridica acreditata
pentru efectuarea auditului financiar-contabil.- Se solicita ca ofertantul sa prezinte un document din care sa rezulta ca la momentul semnarii contractului acesta va avea acces la mijloace financiare. Ofertantul va demonstra ca dispune de, sau are acces la lichiditati, linii de credit, sau alte resurse financiare suficiente pentru a acoperi fluxul de numerar necesar
derularii contractului pe o perioada de 6 luni. Aceste resurse, in valoare de 7 milioane Lei sau echivalent, vor fi destinate necesitatilor prezentului contract, indiferent de obligatiile ce ii revin Ofertantului in cadrul altor contracte.
- Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, min. 120 milioane lei;
- Lichiditate generala - Nivelul indicatorului financiar lichiditate generala nu trebuie sa depaseasca cota de 100%
Nota:
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor persoane
juridice romane si persoane juridice straine, prezentarea si a altor documente
in cazul in care cele prezentate la aliniatul precedent nu sunt relevante.
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor
utiliza ratele de schimb medii anuale stabilitate de catre Banca Centrala
Europeana.
Un operator economic poate, in scopul derularii contractului, sa recurga
la capacitatile economice si financiare ale altor entitati, indiferent de
natura relatiilor dintre acestea, in conformitate cu prevederile din OUG
34/2006, art. 186. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art.186, alin(2) din OUG34/2006
-Formular 16: Declaratie financiara recapitulativa (bilant)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formular 17 Sistemul de Asigurare a Calitatii
Nivel specific minim necesar:
Certificatul ISO 9001
Certificatul ISO 14001
sau echivalente, val. la data depunerii ofertei
-Formular 18 Experienta ca antreprenor/proiectant
-Formular 19 Experienta in contracte similare
-Formular 20 Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Nivel specific minim necesar:
1.Experienta in implementarea a cel putin un contract de executie in domeniu (apa si/sau apa uzata) care a cuprins lucrari de natura si complexitate similara cu cerintele acestei documentatii de atribuire2.Experienta ca proiectant incel putin 1 contract care sa fi implicat proiectare in acelasi domeniu (apa si/sau apa uzata) pentru proiect similar ca natura si complexitate-Formular 21 Personalul cheie angajat in contract
-Formularul 22 Experienta profesionala a personalului cheie
Nivel specific minim necesar:
-Manager Proiect-ing-min 5 ani exp.generala, exp.specifica de min.3 ani ca Manager Proiect/Manager Adjunct Proiect-Coordonator proiectare-ing.-min 5 ani exp.gen.si min 3 ani exp.specif.
-Ing.de proces SE-min 5 ani exp.gen.si min 3 ani exp.specif.(proiectare si executie)
-Responsabil th.cu exec.lucr.civile - min 5 ani exp.gen.si min 3 ani exp.specif.?autorizatie min.gr.B?lucrari civile/hidrotehnice
-Responsabil th.cu exec.lucr.tehnico-edilitare-min 5 ani exp.gen.si min 3 ani exp.specif.?autorizatie min.gr.B?lucr.tehnico-edilitare-Ing.mecanic-5 ani exp.gen., 3 ani exp.specif.
-Ing.electrice-5 ani exp.gen.?autorizat ANRE-Ing.automatizare/control SCADA-min 5 ani exp.gen.si min 3 ani exp.specif.inmin un proiect similar
-Manager santier-ing.?min 5 ani exp.gen.si min 3 ani exp.specif.in min un proiect similar
-Ing.pt.asig.calit.-5 ani exp.gen.si min 3 ani exp.specif., diploma de auditor/expert/specialist in domeniul calit.-Responsabil Prot.M-cii-5 ani exp.gen.si min 3 ani exp.specif., diploma de coordonator in materie de Prot.M-cii, autorizatie emisa de Ministerul Muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Oferta cu val cea mai mica = punctaj max
2.
Solutie tehnica
25%
Descriere: Punere in opera sol cu incadrare in bugetul alocat
3.
Solutie tehnica
15%
Descriere: Cost operat. an max garantat: min are pct max
4.
Solutie tehnica
10%
Descriere: SCADA cu monit completa
5.
Solutie tehnica
10%
Descriere: Identif/descriere solutii pt opt.proces tehno
6.
Solutie tehnica
4%
Descriere: Identif si desc activ specifice fiecarei lucrari
7.
Solutie tehnica
3%
Descriere: Org si metodologia implementarii contract
8.
Solutie tehnica
3%
Descriere: Ident fact risc si modalitati de gest a riscurilor
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2011 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2011 14:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante str.Narciselor, nr.14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este parte a proiectului "Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in jud.Bacau", finantat prin POS Mediu 2007-2013.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau, Sectia Contacios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  str.Cuza Voda, nr.1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600266, Romania, Tel. 0234-513926, Email:  [email protected], Fax:  0234-514275, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaContact.aspx?idInstitie=110
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform Ordonantei de Urgenta nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C.COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU S.A.-Serviciul juridic
Adresa postala:  Str.Narciselor, nr.14, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600310, Romania, Tel. 0234-550023, Fax:  0234-550023, Adresa internet (URL):  www.apabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2011 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer