Licitatie Publica - Statie de epurare ape uzate in comuna Crangurile judetul Dambovita
Anunt de participare numarul 29006/21.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CRANGURILE
Adresa postala: com Crangurile , sat Patroaia Vale, jud Dambovita, Localitatea: Crangurile, Cod postal: 137171, Romania, Punct(e) de contact: Serban Violeta, Tel.0245714015/0245714164, Email: [email protected], Fax: 0245714015/0245714164
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Statie de epurare ape uzate in comuna Crangurile judetul Dambovita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Crangurile judetul Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie-Statie de epurare ape uzate in comuna Crangurile judetul Dambovita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Statie de epurare ape uzate in comuna Crangurile judetul Dambovita
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 000, 000 si 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 30.000 lei, garantie de buna executie in procent de 10% din valoarea contractului care se vor constitui prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare este de 40% Consiliul Judetean Dambovita si 60% Administratia Fondului De Mediu Bucuresti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de subcontractare, asocierea sa fie legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, domeniul principal de activitate, domeniile secundare de activitate, denumirea operatorului economic si toate datele de identificare, structura actionarului, situatia societatii, declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181, certificate privind plata impozitelor si taxelor, experienta similara, standarde de asigurare a calitatii ISO9001, 14001, 18001, declaratie privind calitatea de participant, copie cui, ofertantul trebuie sa dispuna de personal tehnic de specialitate pentru indeplinirea contractului respectiv.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
copie bilant pe anii 2006, 2005, 2004, asigurarea riscului profesional, cifra de afaceri pe ultimi 3 ani, informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara cel putin 2 contracte similare, 2 scrisori de recomandare care sa fie apreciat ca fiind bun sau foarte bun, ofertantul sa dispuna de echipamente necesarepentru indeplinirea contractului, sa fie autorizat pentru lucrari de constructii si instalatii conform caietului de sarcini, ofertantul trebuie sa dispuna de personal tehnic de specialitate pentru executia lucrari(inginer constructii civile si industriale sau instalatii), responsabil tehnic cu executia, informatii privind angajatii ofertantului( curriculum vitae).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: caietului de sarcini se va achita la caseria autoritati contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2007 16:00
Locul: Primaria comunei Crangurile judetul Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentati legali sau imputerniciti de catre operatori economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr.6, sector 3, RO-030084, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 415312, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: str.Independentei nr.5, sector 4, RO-050091 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 415312, Romania, Tel.+40213195180, Email: [email protected], Fax: +40213194674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
hotararea de adjudecare se contesta in termen de 10 zile de la pronuntare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: Primaria comunei Crangurile judetul Dambovita, Localitatea: Crangurile, Cod postal: 137171, Romania, Tel.0245714164, Email: [email protected], Fax: 0245714164
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2007 14:29